Ak by to tak naozaj malo byť, tak to bude teda fakt obnova vozového parku na úrovni, čo sa kapacity týka. Najmä pre linku 21. Ešteže som s ňou už dávno necestoval, ani nepamätám. IKG is the best! ?
Solarisy pojdu na L.:98,87,50,39,31,21,63.....vacsina z 22kusov,nieco pojde aj na linky 2 kolony.
IK435 z 1 kolony da Petrzky takze klbakov bude dost ?
Nejako divne si to pochopil. Pred 5.9. som tvrdil to, ze je jedno ak chce ist cestujuci z A do B, ci pojde cez C alebo cez D. Taktiez je jedno, ci pojde cestujuci z A do B1 alebo B2 alebo B3 - ak su B1, B2 a B3 blizko seba. Akurat teraz sa mi snazis podsunut tvrdenie, ze ak chce ist cestujuci z A do B, tak je jedno, ci pojde z A do X alebo z A do Y... A to som nikdy nepovedal.
No radšej by som nechal Solarisy na 96 a potom na L88. A s tým, že na L88 by jazdili kĺbaky iba v špičke. 98 má už bez tak malý interval a chodí vždy slušne naplnená!
Pripadne Solarisy dajme na L70 nemusia jazdiť hneď v Petržalke. ?
DP ma vozit ludi tam, kam chcu ist oni a nie tam, kam chce DP, aby sli. Ak niekto pracuje na Kamennom nam., tak prenho ASMN centrom nie je... Ak boli ludia zvyknuti na ex 88 a 95 a zo Safka sli napr. na Kamenne nam., Nam. SNP, atd., tak tym by sa 88 na Rajsku hodila.
Re #58957 enge2: "Nie však linke č. 96, hoci sa vie, ako by jej pomohla výmena krátkych autobusov za kĺbové. "Je to linka, ktorá jazdí len v špičke, takže úplne nové vozidlá by na ňu bolo škoda," vysvetlil Weigl."
Veď vozy z 96 robia doobedu aj sedlové spoje 92, takže by to nemuselo byť až také strašné.
V tej ankete ide o to, aby sa vyriesil jeden problem, ktory dost ludi kritizuje - zle spojenie z Lachovej, Sustekovej a Bulikovej do centra. Je to skor taky prieskum, ci by to aj niekto vyuzival.
Mike: Nieco podobne napadlo aj mna, akurat medzi moznostami budu linky, o ktorych sa realne uvazuje Od 4.3...
Presne tak, a velice ma udivuje,ze takto koncipovany návrh pride od cloveka, ktory tu doteraz presadzoval a navrhoval uplne daco ine...neustale prestupovanie a maximalne kuskovanie vsetkeho co jazdi s kratsim intervalom ako linka "odvsadialvsade" s dlhym intervalom. A najvacsia zahada,ze ide o oblast s vybornou dostupnostou, jazdia tam trolejbusove linky v slusnom intervale, tak naco KUA uplne ZBYTOCNE zavadzat spalovaci motor pod trolej??? Nemalo by sa toto uberat prave opacnym smerom?
Aha, a teraz, ze kolko ludi ma radsej redsi interval a priame spojenie, ked to prezeniem linky odvsadial vsade.
Ze dlhsie cakam na zastavke, ale potom neprestupujem.
Predmetna anketa je aj o tom. ?
To co je za podivnu otazku v ankete?Ved na Rajsku chodi z ASMN pojov dost a v dobrom intervale, neviem kto chce zbytocne taku zvrhlost ako tahat busy pod trolej kde to absolutne netreba......... ? ? ? ?
Vyhlasujem tu anketu na ktoru linku sa maju nasadiť podľa Teba 15m autobusy? V 2 kategóriách:
1. - pri existujúcom cestovnom poriadku (najmä súčasný interval)
2. - pri miernom zahustení kapacity v najzaťaženejšom období (zrejme ranná špica) - do 20% oproti dnešku
Anketu tohoto znenia som v histórií nenašiel,
viem, že na pôde tohto fóra sa to už dávnejšie preberalo, tak pre zopakovanie ☺ ?
Bolo by, bolo. Problem je v tom, ze polovica vodicov ta posle do analneho otvoru a podla mna je malo vodicov, ako si ty. Teda cest vynimkam
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Ak by to tak naozaj malo byť, tak to bude teda fakt obnova vozového parku na úrovni, čo sa kapacity týka. Najmä pre linku 21. Ešteže som s ňou už dávno necestoval, ani nepamätám. IKG is the best! ?