Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Trať má spojiť Predmestie s Petržalkou (http://bratislava.sme.sk/c/2601774/Trat-ma-spojit-Predmestie-s-Petrzalkou.html)

Píše sa tam okrem iného:
"Celá trať bude viesť pod zemou v úrovni asi 16 - 20 metrov. Dĺžka tunela v rámci Bratislavy bude šesť kilometrov a bude mať štyri zastávky: dve existujúce - Predmestie, Filiálka a dve nové na Páričkovej ulici a Dostojevského rade," hovorí Daniel Maruniak, riaditeľ odboru rozvoja Železníc SR. Tunel by sa mal začínať na predmestí a von vychádzať za Einsteinovou ulicou neďaleko obchodného domu Átrium, kde by sa mal napojiť na existujúcu železničnú trať, ktorá pokračuje na stanicu Petržalka a do Viedne. Vlaky by mali na tejto trase premávať každých dvadsať minút.

Čiže konečne informácia aj o frekvencii spojov, každých 20 minút nie je sice 15, ale na S-bahn sa to dá zniesť. Dúfam, že tých 20 minút nie je aj s TGV/ICE, prípadne nákladným (aj keď tie tam asi jazdiť nebudú) 😉
Reakcia na: 81-71 #58234:
Mimochodom, neviem, či si videl kde tá zastávka je, ale prístup nie je cez koľajnice, ide sa tam priamo zo Šancovej ulice. Zastávka je si 50 metrov od cesty.
Reakcia na: 81-71 #58234:
Rovnako schátralá ako zastávky MHD.. 🙂 Dalo by sa tam dobre prestúpiť na spoje na Trnavskom mýte, asi ešte lepšie než z linky 53.
Reakcia na: 81-71 #58234:
Samozrejme, v TERAJSOM stave neviem, ci je potreba zavazat osobny vlak na TERAJSIU stanicu Filialka 🙂
Reakcia na: 81-71 #58234:
Vlak pride, zastavi v krasnej novej niekolkoposchodovej ZST Filialka spojenej s obchodnym centrom a terminalom MHD, dalej pokracuje tunelom pod starym mestom a dalej pod Dunajom, az sa zase napoji na povrch a pripoji sa k zeleznicnej trati 132 v oblasti, kde trat uhyba od Einsteinovej dolava k ZST Petrzalka. Nasledne vlak zastavi v ZST Petrzalka a pripadne pokracuje dalej 🙂

Ako by sa ti to pacilo?
Reakcia na: d3k0 #58233:
Este by ma zaujimalo, co by sa dialo, keby aj ten vlak chodil. Dosiel by na filialku a co dalej?Ved filialka je uplne schátralá a rozbitá-cele to je dake uzavrete a je tam docela dost vela asocialov a pod. Vecer by som tam cakat alebo vystupovat nechcel, naviac, ak by chcel ist dakto na druhú stranu kolajiska,musel by ist len cez mnozstvo kolajnic, na ktorich sa aj v dnesnej dobe este dost "šibuje" čo je dost nebezpecne, pretoze lavka je uzavreta.
Reakcia na: ufo #58232:
Preco je nerealna? Zeleznice uz nepytaju taku horibilnu sumu ako kedysi...
Reakcia na: d3k0 #58229:
X55 je nereálna aj po uzávierke priecestia. Jediný reálny vlak na filiálku pôjde 8.5.2006, ak sa nazbiera 55 cestujúcich. ?
Reakcia na: aquila #58222:
Taketo argumenty ohľadne výstavby stanice by platili, keby to bola provizórna stavba na 10 rokov, čo budova petržalskej stanice nie je. Navyše tie pozemky medzi bus zástavkou na Panónskej a dopravnými koľajami (voľné priestranstvo a tri neelektrifikované koľaje) patria ŽSR a rovnaká budova by sa tam zmestila ešte s rezervou.
Reakcia na: Valec #58228:
zhodou okolnosti je rada 560 najlepsia primetska jednotka co ZSR maju. na svoju dobu velmi velkoryso robena, priestranna. dokonca osobne sa mi viac pozdava ako klasicke vozne ... a je v nej vzdy teplucko 🙂

ale jasne, ze talent je talent (aj ked mal iste poruchy 😉 )
Reakcia na: Andy #58225:
Dodam, ze X55 je opat realna, blizi sa totiz uzavierka priecestia pred ZST Raca... Uvidime, ako to dopadne...
Reakcia na: aquila #58227:
Ešte krajší kontrast by bol Talent vs. 560.
Reakcia na: aquila #58226:
a tu je pekny kontrast :)) aj ked zo zjavnych pricin 🙂

http://www.vlaky.net/upload/galeria/001374/014006.jpg
Reakcia na: Andy #58225:
detaily uz neviem 😉 ale nemuselo to byt vyslovene vypalne 😉 to su ceny ktore plati aj stat ZSR 🙂

inak ked uz kecame o tej europskej petrzalke 😉 tak tu je nazorny priklad => foto zo vcera. taketo nieco nejazdi zatial nikde na slovensku a zatial ani v CR 😉

http://www.vlaky.net/upload/galeria/001374/014008.jpg
Reakcia na: aquila #58224:
Zastávky na Filiálke a Slovanoch boli určené pre linku 55 Filiálka - Vajnory, z ktorej sa upustilo, lebo železnice pýtalo za to toľko peňazí, že DPB toľko nebol schopný zaplatiť, a nijak neupustili. Tento plán nie je mŕtvy, ale proste mesto a DPB nebudú platiť výpalnícke poplatky ŽSR či komu...
Reakcia na: AAA #58223:
no postavenych bolo mozno silne slovo, skor sa jednalo o ulozeni kociek a vybetonovani zopar metrov v niektorych usekoch, tusim na filialke sa nieco robilo (hned pri plote), slovany/za palmou, potom nieco v prievoze/ruzinove, niekde v miestach kde akoze ma byt zastavka petrzalka centrum ...

troska sa "podkuvali" kolajnice, nieco sa robilo so spodkami.. celkovo to bolo sice "iba" zopar milionov investicie (mam taky dojem ze 10 max 20),ale predsa daco bolo.. ale mesto od toho odskocilu.
Reakcia na: aquila #58222:
Pán vie o nejakých zastávkach posatevených v roku 2001?
Reakcia na: slovanista21 #58166:
to na streche sa zrejme bude vyuzivat na reklamu 😉

inak mne sa tieto nove troliky pacia 🙂

Re #58180 SZKV: petrzalka sice nie je vytazena ako hlavna stanica, ale je na tom docela dobre 😉 je to sice narazovo, ale chodia na nu a z nej docela plne vlaky. preco myslis, ze tam chodia aj dvojposchodove wiesle a uzivia sa ? 🙂

umiestnenie stanice tak ako je je hlavne z dovodu, ze hlavne kolaje itrate 132 du vyslovene priamo a myseli by sa zbytocne prekladat. takto vystavba budovy bola jednak na pozemkoch ZSR (na druhej strane by ZSR musela kupovat pozemky), a jednak to absolutne minimalisticky ovplyvnovalo prevadzku trate 132. a ako uz bolo spominane, podchod tam je ...

dalsia vec bolo smerovanie autobusov, ale to sa da riesit 😉

navyse po dostavani filialky a zdvojkolajeni useku kitsee - parndorf - bruck an der leitha sa potencial tratr 132 rapidne zvysi 😉 a tam sa aj pocita s napojenim na letisko 😉 ale cez UNS ...

Re #58193 Mike: plan na vyuzivanie tychto trati aj realne bol aj zhruba so zastavkami ktorymi si vymenoval, ale mesto z toho cuklo! dokonca ZSR postavili zopar zastavok, poopravovali trate. pisal sa rok asi 2001 ...

Re #58196 tomas1: ja to uz dlho tvrdim, ze tato diskusia je v 21. storoci archaicka a absolutne nevyhovujuca. proste na styl my first guestbook ... hold, len to bolo moderne tak 10 rokov dozadu 😉 sa cudujem, ze tu nie je diskusia z kronika.sk (ak to este vobec existuje 🙂 )
Reakcia na: SZKV #58202:
Je to stanica, ale nedá sa posunovať medzi traťovými koľajami.
Reakcia na: Emo #58214:
jaku skrinku...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.