Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Emo #58217:
Tak udělat podchod pod Panónskou cestu by bylo rozhodně velmi dobré. Ale na umístění výpravní budovy mám jiný názor. Podchod je dobré řešení jen v případě, že cestující vůbec do budovy nemusí (tedy pro ten S-Bahn: jízdenkový automat a jízdní řády na nástupišti) nebo pro ty, kdo jedou do Vídně (takže by se do míst dnešní budovy nějak museli dostat). Ale je to řešení zcela nevyhovující za současného stavu, kdy se jizdenky prodávají pouze v budově a na nástupištích není vůbec nic- a to zejména pro dálkovou dopravu směr Maďarsko nebo do zbytku Slovenska
Reakcia na: tr3mp #58239:

Zasa na novinári predviedli a dokázali svoju inkompetenciu... ? ?
Reakcia na: intony.sk #58242:
Tu je info o jednej z jej verzií: http://linka55.host.sk/
Reakcia na: Andy #58225:
O akej linke 55 sa tu hovorí? ?
Reakcia na: AAA #58209:
My sme s kamošom na 73A v Simmeringu, kde sme vystúpili z U3 a pribehli sme k busu, lebo stál na zastávke, tak sme mysleli, že odchádza. No stál tam s nami ešte asi 5 minút, pričom k nemu ľudia prichádzali, keď autobus odišiel z konečnej, v tom momente na ňu prišiel ďalší, ktorí tam znovu čakal 10 minút, takže nastupovanie do busu bolo viacmenej neobmedzené. Takisto sa nám to v mrazivom počasí hodilo na začiatočnej linky 6 na Zentralfriedhof/3. Tor
Ale pre podmienky Bratislavy sa to dá ťažko predstaviť...
Reakcia na: Papyr #58235:
No to by bolo...pravdou je,ze zeleznice taky plan maju, ale mestska cast Nove Mesto je zasadne proti, i ked asi nic nezmoze,lebo pozemky patria zelezniciam.
Trať má spojiť Predmestie s Petržalkou (http://bratislava.sme.sk/c/2601774/Trat-ma-spojit-Predmestie-s-Petrzalkou.html)

Píše sa tam okrem iného:
"Celá trať bude viesť pod zemou v úrovni asi 16 - 20 metrov. Dĺžka tunela v rámci Bratislavy bude šesť kilometrov a bude mať štyri zastávky: dve existujúce - Predmestie, Filiálka a dve nové na Páričkovej ulici a Dostojevského rade," hovorí Daniel Maruniak, riaditeľ odboru rozvoja Železníc SR. Tunel by sa mal začínať na predmestí a von vychádzať za Einsteinovou ulicou neďaleko obchodného domu Átrium, kde by sa mal napojiť na existujúcu železničnú trať, ktorá pokračuje na stanicu Petržalka a do Viedne. Vlaky by mali na tejto trase premávať každých dvadsať minút.

Čiže konečne informácia aj o frekvencii spojov, každých 20 minút nie je sice 15, ale na S-bahn sa to dá zniesť. Dúfam, že tých 20 minút nie je aj s TGV/ICE, prípadne nákladným (aj keď tie tam asi jazdiť nebudú) 😉
Reakcia na: 81-71 #58234:
Mimochodom, neviem, či si videl kde tá zastávka je, ale prístup nie je cez koľajnice, ide sa tam priamo zo Šancovej ulice. Zastávka je si 50 metrov od cesty.
Reakcia na: 81-71 #58234:
Rovnako schátralá ako zastávky MHD.. 🙂 Dalo by sa tam dobre prestúpiť na spoje na Trnavskom mýte, asi ešte lepšie než z linky 53.
Reakcia na: 81-71 #58234:
Samozrejme, v TERAJSOM stave neviem, ci je potreba zavazat osobny vlak na TERAJSIU stanicu Filialka 🙂
Reakcia na: 81-71 #58234:
Vlak pride, zastavi v krasnej novej niekolkoposchodovej ZST Filialka spojenej s obchodnym centrom a terminalom MHD, dalej pokracuje tunelom pod starym mestom a dalej pod Dunajom, az sa zase napoji na povrch a pripoji sa k zeleznicnej trati 132 v oblasti, kde trat uhyba od Einsteinovej dolava k ZST Petrzalka. Nasledne vlak zastavi v ZST Petrzalka a pripadne pokracuje dalej 🙂

Ako by sa ti to pacilo?
Reakcia na: d3k0 #58233:
Este by ma zaujimalo, co by sa dialo, keby aj ten vlak chodil. Dosiel by na filialku a co dalej?Ved filialka je uplne schátralá a rozbitá-cele to je dake uzavrete a je tam docela dost vela asocialov a pod. Vecer by som tam cakat alebo vystupovat nechcel, naviac, ak by chcel ist dakto na druhú stranu kolajiska,musel by ist len cez mnozstvo kolajnic, na ktorich sa aj v dnesnej dobe este dost "šibuje" čo je dost nebezpecne, pretoze lavka je uzavreta.
Reakcia na: ufo #58232:
Preco je nerealna? Zeleznice uz nepytaju taku horibilnu sumu ako kedysi...
Reakcia na: d3k0 #58229:
X55 je nereálna aj po uzávierke priecestia. Jediný reálny vlak na filiálku pôjde 8.5.2006, ak sa nazbiera 55 cestujúcich. ?
Reakcia na: aquila #58222:
Taketo argumenty ohľadne výstavby stanice by platili, keby to bola provizórna stavba na 10 rokov, čo budova petržalskej stanice nie je. Navyše tie pozemky medzi bus zástavkou na Panónskej a dopravnými koľajami (voľné priestranstvo a tri neelektrifikované koľaje) patria ŽSR a rovnaká budova by sa tam zmestila ešte s rezervou.
Reakcia na: Valec #58228:
zhodou okolnosti je rada 560 najlepsia primetska jednotka co ZSR maju. na svoju dobu velmi velkoryso robena, priestranna. dokonca osobne sa mi viac pozdava ako klasicke vozne ... a je v nej vzdy teplucko 🙂

ale jasne, ze talent je talent (aj ked mal iste poruchy 😉 )
Reakcia na: Andy #58225:
Dodam, ze X55 je opat realna, blizi sa totiz uzavierka priecestia pred ZST Raca... Uvidime, ako to dopadne...
Reakcia na: aquila #58227:
Ešte krajší kontrast by bol Talent vs. 560.
Reakcia na: aquila #58226:
a tu je pekny kontrast :)) aj ked zo zjavnych pricin 🙂

http://www.vlaky.net/upload/galeria/001374/014006.jpg
Reakcia na: Andy #58225:
detaily uz neviem 😉 ale nemuselo to byt vyslovene vypalne 😉 to su ceny ktore plati aj stat ZSR 🙂

inak ked uz kecame o tej europskej petrzalke 😉 tak tu je nazorny priklad => foto zo vcera. taketo nieco nejazdi zatial nikde na slovensku a zatial ani v CR 😉

http://www.vlaky.net/upload/galeria/001374/014008.jpg

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.