BID zavisi od mesta, vid rok 2001, kedy zeleznice chceli BID aj pripravili trate/zastavky a mesto na poslednu chvilku odstupilo a zeleznice vyhodili zopar desiatok milionov do luftu ..
pisomne im nebudem posielat nic ak niekto chce, nech to copy/pastne a odosle popripade opyta na dalsej prezentacii
ohladne zeleznice, je to realnejsie ako samotna petrzalska radiala a aby sa nestalo, ze bude zeleznica aj skorej ako petrzalska radiala
ano, Nove mesto apriori odmieta, mesto nie. Lenze zaradenie medzi priority neznamena automaticky zacatie stavby. Neuskodi ak svoje myslienky o druhom tuneli pre NDS posles pisomne.
Samotne zapojenie zeleznic do MHD zavisi od fungovania BID.
Re #57808 galiyosha: len ono je ine pocitat a projektovat nieco, ked sa s tou prestupnou stanicou pocita, ako to doliepat. ale vsak sme v BA, tam nejake vyhladove riesenie nehrozi
zastavka einsteinova tam je kvoli nakupnym centram auparku, ravaku a co ja viem co tam este bude
ohladne stareho mosta, a laveho breho, vsetko sa da ked sa chce. ci uz zapustenim cesty viac pod uroven, alebo postupne zapustanie elektricky a nadvihnutie cesty. len sa musi chciet
moze sa tiez zburat umelka moznosti riesenia je niekolko ..
a mas pravdu je to neporovnatelne, vo viedni rozmyslaju napriklad most pre metro U2 cez dunaj uz teraz stoji, pricom sa staval na odlahcenie / presunutie dopravy pri opravi jedneho mostu, ale uz pri jeho stavbe pred 10timi rokmi sa pocitalo s jeho vyuzitim na metro.
teda suma sumarum pri vystavbe mosta pocitali s jeho pouzitim pre metro 20 rokov dopredu! nieco co sa v BA samozrejme nemoze stat (vid elektricka/ZSR pricom sa bude jedna len o rozdiel 5 rokov). toto je to co kopu z vas ako vidim a hlavne magistrat nechape .. t.j. stavat s nejakou viziou .. a nie stale nieco dolepovat ..
a ohladne bosakovej, to je skoda reci, uz som to spomenul, mesto nikdy nebude tunel stavat. preco im niekto neukaze ze vo viedni _tazke_ metro nie je vedene pod dunajom ? a to je X krat bohatsie mesto.
pre porovnanie, teraz idu stavat vnutorny dialnicny obchvat za 300 milionov euro ( a to toto leto jeden prave odovzdaju).
Re #57817 Kami: akoze nemaju o com ? vzdy je o com rokovat, len oni to apriori odmietaju. kedze MC nove mesto to apriori odmieta, tak takym istym stylom sa k tomu stavaju aj na primacialnom ..
ad marsrutky: je pozitivne ze nahradzaju aj staru 88. Stale vsak plati ze je tn pre mna nepouzitelne. Len som zvedavy ci to vyuziju tetky co dnes na Farskeho nadavali pri prestupovani.
aquila: mesto neodmieta zeleznicny tunel, rokuje o tom. Problem je ze velmi nema o com.
Nepocul si byvaleho statneho tajomnika?
Zdá sa, že nevieš počítať ty. Ak jazdíš tak málo, nekupuj si električenku. Ale inak ti jazdenie maršrutkami doporučujem, aspoň stúpne priemerné IQ cestujúceho v MHD.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KLF