dokopy by si tým nič neušetril lebo uhlíkové vložky sa pri prevádzke na jeden zberač opotrebovávajú rýchlejšie kôli večšiemu prúdovému zaťaženiu.Jediné + by bolo že by sa menej špinil 1 voz.
Mám skromný dotaz. Bol by som privýtal, keby sa na konce T6 dali klasické staré hlavy a ESW by sa použili medzi súpravy T3P. Načo sa tam zbytočne šúchajú štyri vložky na súprave? Koľko stojí taká vložka na pantograf? Juju, ale to by bolo bárs zložité a my tu máme iné problémy, na to nie je predpis a to sa vôbec nedá, nikdy sa to tak nerobilo....
T6 nosia najdrahší náraznik v cene 150000Sk a pri každej havárke sa spriahlo ESW vážne poškodí a vznikajú velké škody,čo sa už pár ludí pokúšalo zmeniť ale neochota riaditeľa elektrických dráh v tejto veci konať/bolo by to bárz zložité,treba povolenie drážneho úradu,bla bla bla bla.../čo po schválení T6 7957-7958 drážnym úradom do prevádzky by nemal byť problém dať aj na ostatné súpravy klasické spriahla.Materiálové nároky sú na to nulové pretože každý voz má redukciu ktorá sa dá prenitovať namiesto hlavy ESW a je po probléme.
Na trati 131 nezabudli zapracovať zmeny, tam sa mení len Os 4346 zatiaľ, ten zapracovaný je. Zmena ešte nie je hotová, to čo je na vlaky.net, nie je úplne aktuálne. Trať 132 tam ale je bez zapracovaných zmien, ako píšeš.
mimo temy. na vlaky.net uz je zverejnena 1. zmena v cp platna od 28.marca. Ale na trati 131 a 132 zabudli zapracovat zmeny takze je tam vsetko po starom. Aspon graficky ?
Samozrejme, že je to lepšie. Dupláky sú aj tak pevné, takže fakt, že ešte nemajú na vonkajších koncoch súpravy Atlasy všetky T6, pokladám za Polákovinu...
Asi preto, že si na začiatku textu príspevku #57617 videl napísané jej meno, hoci to znamenalo iba to, že ten príspevok bol adresovaný jej. Aj mne sa to už tuším stalo. ?
Jaaaaaaj, uz viim, ja som zle pozeral, ja som bol v tom ze ten #57617 pisala ta baba a ze jej vadi 3 minutove meskanie. Neviem preco som si nevsimol ze to pisal Tester ?
44 a 51 - veľmi dobré zmeny. Zrušenie slučky na 44 znamená výdatnú úsporu času - vyhnutie sa úzkym uličkám a semaforu s malou priepustnosťou, predĺženie 51 výrazné zlepšenie obsluhy Nobelovej (napojenie na ďalšiu radiálu) a pre ľudí, ktorým sa ťažko chodí, aj pohodlnejšiu cestu z račianskej radiály na polikliniku na Tehelnú - prestupy na Riazanskej či Pionierskej sú pre nich asi dosť náročné.
Čauko, neviem či niekto z vás má k dispozícii počet vypravených vozidiel na jednotlivé linky. Ak áno, mohli by ste mi to, prosím, poslať na matus435@centrum.sk, vopred diky!
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Mám skromný dotaz. Bol by som privýtal, keby sa na konce T6 dali klasické staré hlavy a ESW by sa použili medzi súpravy T3P. Načo sa tam zbytočne šúchajú štyri vložky na súprave? Koľko stojí taká vložka na pantograf? Juju, ale to by bolo bárs zložité a my tu máme iné problémy, na to nie je predpis a to sa vôbec nedá, nikdy sa to tak nerobilo....