Voči zákazníkom sa treba VŽDY správať slušne, nech majú títo akékoľvek výhrady, nadávky a čo ja viem čo všetko ešte. Sám som takmer dva roky prichádzal denne do styku s desiatkami nespokojných (a často sprostých) zákazníkov a viem že sa to dá. Aj som si vypočul nadávky a hrubé osočovanie a útoky na moju osobu, ale dá sa zachovať si úsmev na tvári a vykonávať prácu v pohode. Na to sú školenia a v DPB evidentne chýbajú. Tam sú akurát tak tie psychotesty ktoré sú úplne o ničom a školenia mizerné. Vodičom treba dať dobrý brainwashing aby sa sami chceli voči substrátu správať slušne, to je základ. Takéto pozitívne vymývanie mozgov by zaiste prospelo imidžu DPB. A tí vodiči, ktorí by to nechceli pochopiť, tak tí by ostali v dielni posunovať, prípadne by mohli ísť inde. Výkon vodiča zaiste predstavuje enormnú psychickú záťaž a vyžaduje vysoké IQ aj EQ, čo však väčšinou absentuje (minimálne jedno), česť výnimkám. V Prahe podľa mojích informácií k takýmto brainwashingom už došlo. Profesia vodiča je aj preto verejnosťou vnímaná ako niečo podradné... Nie je to žiadna chvála, keď niekto prehlási že je vodič MHD... Bohužial.
KLF