Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Matej Balog #57081:
oki, dik.... 🙂
Reakcia na: mato_ta3 #57077:

Bohužiaľ takto krátkodobo nie. Zajtra som v práci. Ale rád Vám dám moje stanovisko ako nezávislého odborníka na dopravu. Ako znie presne otázka prosím?
Reakcia na: mato_ta3 #57079:
Mail je ako link (jeho meno pri príspevku).
Reakcia na: fobust #57074:
napis prosim na seba mejl, aby som sa ti vedel ozvat. vdaka. ?
Reakcia na: mato_ta3 #57077:
napis prosim na seba mejl, aby som mal nejaky kontakt a aby sme sa vedeli dohodnut. Ok? vdaka.
Reakcia na: TeBeCe #57075:
??? Akoto ??
Reakcia na: fobust #57074:
dobre. mozes okolo 12,00? zeby si prisiel do telky, alebo my by sme prisli za tebou??
Reakcia na: orax #57068:
Okolo vianočných sviatkov 2005 bolo nasadených do premávky prvých 10 KS z tých písaných 20. Nahradili tak v BA SADke IK280, ktoré už dojazdili. červené axery relatívne bežne už dnes stretneš na všetkých SAD vetvách - teda na "Maďare" - t. j. po gagarinke, aj smer Pezinok, ako aj smer Záorie.
Reakcia na: pepino23 #57064:
btw. 2 z tych vyradenych Ikarusov 280 rozobrali a vytrepali na poschodie vnutri ASMN ?
Reakcia na: mato_ta3 #57073:

Áno.
caute, bol by niekto z vas ochotny sa zajtra pre TA 3 vyjadrit k tomu co su to za autobusy a ci su dobre a tak? Hladam nejaky nezavisly hlas. vdaka. M.
Reakcia na: TeBeCe #57070:

Vďaka, jeden z nich to potom bol 🙂

Re #57071 pepino23:
Pošli prosím na slavius@post.cz - vopred vďaka.
Reakcia na: orax #57068:
Je to mozne, ze to bol jeden z tych busov...ak chces, poslem mailom 2 fotky, co boli sucastou tej tlacovej spravy
Reakcia na: orax #57068:
ano, uz ich niekolko maju, su to cervene Axery so sirokymi strednymi dverami
Reakcia na: AAA #57065:
Zajímavé- nahrazovat kloubové autobusy standardními, to se mi nezdá dobrým krokem! Pochopil bych, kdyby nakupovali patnáctimetrové Aresy (jako náhrada kloubových vozidel pro linkovou dopravu jsou adekvátní). A navíc prý Axery (jakožto vozidla vycházející z Karos řady C7xx) prý mají být vyráběné jen do října 2006, kdy by měly být nahrazeny typovým modelem Arway (kvůli normě EURO 4). Tak se mi nezdá dobré kupovat výběhovou značku, ovšem cesty páně (resp. pánů) jsou nevyzpytatelné...
Reakcia na: pepino23 #57064:

Dnes ráno keď som šiel do práce, tak som na Račku už videl taký celý červený bus - ma to zaujalo, bo mal len 2 dvere, takže to nebola MHD .. žeby už asi jeden z nich?
Reakcia na: AAA #57065:
cau, ak si v bratislave, vedeli by sme sa stretnut a nahrat kratky rozhovor o tych novych autobusoch? Dik. M.
Reakcia na: AAA #57065:
Tu otazku musis adresovat do dotycnej firmy. Ja som len posunul dalej oficialnu tlacovu spravu. Inak s tou firmou nemam nic spolocne
Reakcia na: pepino23 #57064:

Karosa AXER nahradia typovú radu Ikarus a predĺžené vozidlá Karosa C 744, predsa sa tým zmeší kapacita. Alebo SADistiscké busy nechodievajú plné? ?
Mozno to niekoho zaujme. Je to oficialna tlacova sprava (trosku som ju skratil):
Najväčšia modernizácia autobusov v histórií slovenských SADiek
– vozový park SAD Bratislava bude najmladší v celej SR

Akcionári spoločnosti SAD Bratislava a.s., Fond národného majetku SR (51%) a spoločnosť BUS Transport, s.r.o. (49%), v ktorej má väčšinový podiel spoločnosť HB Reavis Management, s.r.o. (70%) a menšinový podiel Tourbus, a.s. (30%) sa dohodli, že sa predčasne navýši základné imanie v SAD Bratislava o 450 miliónov slovenských korún. Následne plánuje spoločnosť SAD Bratislava preinvestovať túto sumu na obnovu vozového parku SAD Bratislava a to nákupom takmer 130 nových autobusov od dodávateľov SOR, Karosa a Mercedes Benz. Celková privatizačná suma tak dosiahne 540 miliónov slovenských korún, pričom 90 miliónov SK bolo zaplatených už v roku 2005.

Prostriedky z navýšenia základného imania budú použité na nákup vozidiel typu SOR C 12 v počte 100 ks, typu Karosa AXER 12,8m v počte 20 ks a 9ks typu Mercedes Benz INTURO a 350. Vozidlá typu SOR C 12 nahradia 12m autobusy Karosa, Karosa AXER nahradia typovú radu Ikarus a predĺžené vozidlá Karosa C 744 a vozidlá Mercedes Benz INTURO a 350 posilnia vozidlá diaľkových liniek. Nakupované typy autobusov spĺňajú všetky platné technické a legislatívne normy. Ide o vozidlá s modernou konštrukciou a vysokou technickou úrovňou s ohľadom na ekológiu a bezpečnosť cestnej premávky ako aj posádky a cestujúcich. Okrem bezpečnosti, spoľahlivosti a technickej kvality poskytnú vyšší štandard prímestskej a medzimestskej dopravy. Touto investíciou sa výrazne zlepší priemerný vek autobusov v prímestskej doprave na 3 a pol roka, zvýši sa kvalita cestovania a vozový park SAD Bratislava sa stane najmladším v celej Slovenskej republike. Kontrakty na nákup autobusov boli podpísané koncom roka 2005, pričom posledná dodávka autobusov je plánovaná na september 2006.

Typickým poznávacím znamením nových vozidiel bude ich výrazná červená farba, ktorá ich bude odlišovať od ostatných prepravcov a zároveň viditeľnosť tejto farby prispeje k bezpečnosti cestnej premávky. Vozidlá SAD Bratislava budú na komunikáciách prakticky neprehliadnuteľné. Odkazom nového „imidžu“ bratislavskej SADky sa tak stane optimizmus a inovácia.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.