Neviem, či to tu už bolo...
Bratislava 26. januára (TASR) - Dopravnú infraštruktúru v hlavnom meste SR v Bratislave by začiatkom februára mala skvalitniť kyvadlová preprava ľudí modernými mikrobusmi.
Spoločnosť CityLink zakúpila desať 14-miestnych mikrobusov, ktoré by mali v prvej fáze premávať z centra Bratislavy smerom do Petržalky na dvoch trasách v 10-minútových intervaloch. Mikrobusy nebudú mať pevné zastávky, ale zastavia podľa želania cestujúcich. Cena cestovného lístka by mala byť 25 Sk bez ohľadu na dĺžku trasy.
TASR o tom informovala spoločnosť CityLink, s. r. o., Bratislava.
a vobec ten pani nedochadza ze cela filialka by bola pod zemna stanica, vyriesili by sa navyse aj viacere cestne prechody zeleznicou (najma neuralgicky bod pri zvaracaku) a by sa v ramci projektu opravili/upravili prilahle cesty ...
a polyfunkcna vystavba by tam bola tak ci tak ... len by o nej nerozhodovalo mesto, rozumej, bubaciky by nesli do tych spravnych vrecak
najhorsie na celom tomto meste je, ze kazdy argumentuje iba tym, ako sa nieco neda, ale nehlada riesenia, ako sa to da. A potom to tu vsetko vyzera tak, ako vyzera....
jasne "vezie" sa v tom aj magistrat hl mesta na cele s durkovskym.
a pritom keby ozaj mesto nebolo hlupe, tak by BA mohla mat elegantne poriesenu dopravu.
magistrat si postavi tu svoju vysnivanu elektrickovu magistralu. ZSR postavia filialku, tunel pod dunajom.
mestu by stacili len dve veci, ak by ZSR povolili projekt pod podmienkou vybudovania zastavky (nie stanice) Mlynske nivy (kvoli napojeniu na busy) na styl südtiroler platz vo viedni. a zastavku petrzalka centrum na styl zastavky rennweg, kde by sa aj krizovala elektricka s vlakmi ako prestupovy bod (okrem elektriciek pri filialke)
je to "trapne" jednoduche, vyhodne pre obyvatelov ...
aj ked je treba spomenut fakt, ze mesto sa boji faktu, ze ked sa spusti filialka, tak stat uz mozno neda peniaze na elektricku a tak mesto ide stylom, ked mne skape koza tak aj tebe
Treba povedat vsetko, nielen mestská časť so starostom Frimmelom, ale aj samotný primátor Andrej Ďurkovský si chce svojvolne stavat v lokalite filiálky obytnu stvrt napriek tomu ze to patri železniciam. To len pre úplnosť koho nevoliť v nadchadzajucich komunálkach a vlastne aj v parlamentkach, treba sa len dobre pozret za ake strany kandidovali...a to už nepíšem o p. Čiernikovi za KDH,tak to je uplny nemozny...........ale radsej nic,nechcem byt vulgarny.
uz sme tu o tom diskutovali asi mesiac dozadu, a ked som hovoril o tejto alternative, tak tu kazdy na mna nahadzal ze som tunelofil a metrofil a co ja viem co.
ZSR dokonca chceli aj pridat tuto zeleznicu do MHD
Protože si myslím, že ostatní mají naprostou pravdu, že sem podobné diskuze nepatří, dal jsem na imhd-transport pár odkazů kterak ta naše úžasná preference tramvají funguje v praxi. Jedna věc jsou totiž investice (a náležitá mytologie kolem nich) a druhá běžný praktický provoz, víme?
A myslím, že by to mohlo zajímat i někoho jiného! Kolem DPP se totiž nakupilo po světě spousta mýtů (přičiněním podniku samého a jeho fanatických milovníků), tak je dobré čas od času ukázat, že není všechno zlato, co se třpytí. Nemyslím, že bych byl pragofob, jak je mi tu podsouváno, ale mytologii ve veřejné dopravě prostě nemám rád a spousta věcí by šla v Praze řešit lépe a levněji...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dopravák
http://www.bleskovky.sk/cl/11169/99657/Pendolino-zomiera