Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: galiyosha #56561:
e #56561 galiyosha & Amos
OK. Je to mozno tym, ze si myslim, ze by sa hodila trat prepajajuca Americke namestie a Zahradnicku. Zachadzka linky 14 na Trnavske myto je cista strata casu. A je to mozno tym, ze trat na Mileticovej je v stave alfa-beta.
Hlavna Stanica - linka 1 do Dubravky - nepouzitelna a podobne to bude aj s tou do Petrzalky.
Narvat elektricku do Mesta cez Safko je nevhodne.
Z dopravneho pohladu by som motoristom Stary most nebral. Pokial sa uzavrie pre automobilovu dopravu, zacpe sa aj to co este relativne zacpate nie je. Ale asi sa nic ine nebude dat robit. Jedine dalsi most...
O metre nehovorim. To je totalne zbytocne. Lenze vieme, ze to bolo zamyslane uplne inak. Elektricka by sa mala centru vyhnut vacsim oblukom, pretoze v nom straca velmi vela casu.
Reakcia na: Sommelier #56558:
Zhodneme sa na tom, že jedna električková radiála je málo. Na zvyšku však už nie.

To, že električka neodťaží a-93 a Novému mostu, je jasné. Metro by ale podľa Teba odťažilo? Prečo? K metru by vari ľudia nemuseli dochádzať priečne cez pol Petržalky?

A prečo stále tú električku prezentuješ ako končiacu na Šafárikovom námestí? Tým, čo dennodenne prestupujú z autobusu na električku -- či už práve na Šafárikovom námesti alebo pod Novým mostom či na Zochovej -- to výrazne spohodlní a zrýchli cestovanie.

Ja to mám na a-93 a a-95 asi rovnako ďaleko. Keď sa potrebujem dostať do Karlovej Vsi, momentálne chodím na a-93 kvôli lepšej ponuke spojenia na Zochovej (v porovnaní so Šafkom, kde bez ďalšieho pochodu jazdí požadovaným smerom len e-12), hoci prestup Zochova - Kapucínska je minimálne v jednom smere úbohý. Akonáhle by som mohol prestúpiť z električky na hrane na spoj rovno do Karlovej Vsi, nemám čo riešiť.

Ružinov taktiež. Napríklad jazdná doba a-68 Romanova - Záhradnícka je 14 minút -- v ideálnom prípade. Jazdná doba e-14 Šafárikovo námestie - Záhradnícka je 11 minút, pričom ju už cestou nemá veľmi čo spomaliť. Električkou sa z Romanovej na Šafárikovo námestie dostanem hravo do 8 minút. To je síce o pár minút dlhšie, ale z a-68 by som na Záhradníckej musel tak či tak prestúpiť. Navyše v prípade, že aj na a-68 musím prestupovať, a na električku by som nemusel (čo je dosť možné, keďže pokryje väčšie územie Petržalky), to opäť vychádza v jej prospech.

A rád by som vedel, akú alernatívu ponúkaš na cestu do Rače. Taxík? a-59 je linka, ktorá sa možno nedožije ani výstavby električky.
Reakcia na: Sommelier #56558:
Jo. A metro konciace o 500m dalej na Kamennom by uz hufne vyuzivali?
Reakcia na: Sommelier #56558:
Skus si pozriet nejake tie clanky, v ktorych predstavitelia magistratu hovorili o tom, ze urcite sa nebude elektricka otacat na Safku. Ze bud ju predlzia do KV alebo Race alebo na hl. stanicu.
Reakcia na: Ámos #56549:
Tak to je dobra blbost. Ak budes z Petrzalky cestovat do Karlovky, elektricku pouzijes len ked budes byvat v blizkosti radialy. Pri ceste do Race by elektricku opat vyuzil len blazon, podobne ako na Piesky ci do Ruzinova. Elektricka konciaca nenormalne debilnym sposobom na Safarikovom namesti, odkial sa prakticky nikam nedostane je chybou, ktoru z dopravneho pohladu este olutujeme.
Tak sa tu stavalo kedysi, lebo neboli peniaze. A teraz sa vyhadzuju.
Pokial niekto ten koridor planoval pre lahsie alebo tazsie metro, nemoze si ktokolvek mysliet, ze je to vhodne pre elektricku a jej druhu konecnu urobit tam, kde vobec nie je treba, resp. je potrebna niekde inde.
Petrzalcania ju nebudu vyuzivat tak ako sa ocakava a vsetci sa nadalej budu trieskat v preplnenych busoch smerom na Zochovu a hlst cez Novy most. A to je fakt. Tymto pozdravujem vsetkych, ktori suhlasia s tratou do Petrzalky len preto, lebo to bude pekne, ale v podstate na nic.
Reakcia na: SZKV #56545:
Dík za info ? Ale aj v BA predsa jazdia T6 aj s novsim interierom ako je na danej fotke z Prahy. Nie vsetky maju tu staru gumenu podlahu a kozenkove potahy. Ale to asi hovorim uz o 3.generacii. Inak ta Riga vypada zaujimavo,hlavne tie zberace. ☺
Reakcia na: SZKV #56550:
A v 97-98 roku nebol v Bratislave problem so starymi T3kami. Tu bol problem s K2 a za to T6 nahrada nie je. Treba sa na to pozriet trosku s vacsieho ulhu. samozrejme, ze by som bol rad, keby do BA vtedy prislo 50 T6tiek, no potom by sa vyhadzovali vozy mladsie ako 20 rokov. A to by bol privelky luxus.
Reakcia na: SZKV #56550:
Hodne a par. Ked to prepocitas percentualne tak to taky velky rozdiel nie je. BA ich ma od tohto roku 12 z 220. Vy ich mate tusim 120 z 950. (Neviem kolko presne T6 tretej serie mate)
Reakcia na: galiyosha #56551:
V takom by sa vozili aj v BA, to by len prazska CKD musela nieco take pre 1000 vediet vyrobit. Ale vtedy bol zvyk, aby sa zakaznik prisposoboval vyrobcovi...
Reakcia na: Ámos #56548:
V Prahe sa vozili v takom istom, len to malo ešte dva kĺby.
Reakcia na: Ámos #56548:
No jistě, ale ale kdyby soudruzi z ČKD na konci 80. let vyráběli totéž, co pro tehdejší SSSR, tak to bude vypadat jako v Rize nebo v Bratislavě. Je jasné, že je to o poznání horší, než série T6 z konce 90. let (kterých jsme my nakoupili hodně a vy jen pár), ale zato podstatně lepší než T3SUCS, co se nám ve velkém lifrovaly!
Reakcia na: Mike #56539:
Ja si osobne myslim, ze po vzbudovani Trate do Petzalky a jej napojenie do KV resp Race sa vela cestujucich z 93+94 presunie do eketricky. Ale to je hudba dalekej buducnosti. ?
Reakcia na: SZKV #56545:
Porovnavaj porovnatelne. samozrejme ze aj BA ma T6 3. generacie a vyzeraju rovnako ako tie prazske. No zatial co v roku 1992 jazdili ludia v BA aj v tomto: http://www.imhd.sk/ba/fotky/_00002/e7912a01.jpg
V Prahe jazdili prevazne v tomto: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=tatra-ckd_t3&no=370&id=27302aeef4f121f3f8f7f725
Zaklad rozdielu v interiery T6, vyplyva z doby kedy boli vyrobene.
Reakcia na: Dopravák #56546:
ved sa smej, ale neviem, ci by si sa smial a vtedy, keby si sedel za volantom. Pekne by Ti oci liezli z jamok von...
Reakcia na: BigMac #56544:
sa musím smiať ? ...
Reakcia na: 81-71 #56532:
Opravdu žádný rozdíl nenajdeš?
Praha: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/cs/9/9f/T6Int2.jpg
Bratislava: http://www.imhd.sk/ba/fotky/_00002/e7912a01.jpg
A takhle vypadá vnitřek té T6B5 z roku 1988 v Rize: http://ptn1.net/bim/Latvia/Riga/riga_pic/8155_25.jpg
A takhle to vypadá zvenku (v centru na Brivibas bulvari):http://ptn1.net/bim/Latvia/Riga/riga_pic/8152_52.jpg
Celá souprava vypadá takhle (nedaleko autobusové nádraží a nejvýznamnější tramvajové zastávky Central tirgus): http://ptn1.net/bim/Latvia/Riga/riga_pic/8154_06.jpg

Jen zdůrazňuju, že rok výroby je 1988 (to do Prahy a Bratislavy šly velké dodávky podstatně zastaralejších T3) a tyčový sběrač samozřejmě není základní výbava- v Rize není tramvajová síť na pantografy připravena, tak tam má tyčový sběrač všechno.
Mají ho i klasické T3SU ze 70. let (linka 10 je meziměstská a částečně jednokolejná, tak tam jezdí i sóla- jako na jediné lince v Rize a nejezdí tam T6, rovněž jako na jediné lince v síti): http://ptn1.net/bim/Latvia/Riga/riga_pic/8154_67.jpg
Tak a mame o jeden zimotvorny abus menej. Zimna sluzba nezisteneho cisla sa v krizovatke Galvaniho # Roznavska pretlacala so stlpom verejneho osvetlenia. Vysledok: stlp postrada rovnovahu a Karosa pravy predny roh... Primrznuta cesta, letne gumy a nesumerne brzdy robia svoje...
Reakcia na: Papyr #56541:
Sory ale ja to citam od najstarsieho co som cital a idem ku najnovsim.

Re #56542 81-71: Co som cital davnejsie. tak som sa tak dozvedel ze na nakup elektriciek ma byt az 3mld a jedna za cca 75mil co si ja pamatam/ak si dobre pamatam ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.