Netvrdím, že také existuje. Povedal som, že ten, kto si myslí, že sa našetrené nebude rozhadzovať, je ešte väčšia naivka ako ten, kto si myslí, že tu bude metro v celom meste o dva roky. A to NEZNAMENÁ, že niekde to mesto za dva roky postavené bolo ? .
Re #56025 HB real: Hovoríš, že na týchto úsekoch je nutný tunel? Začiatok petržalky za Einsteinovu? Z ktorého začiatku? Od Dunaja? Či od Janíkovho dvora? V oboch prípadoch je možné aj iné riešenie (povrchové s mimoúrovňovými križovaniami). Na letisko? Tunel? Koniec Rače? Nutný tunel? To akože fakt? No ja fakt neviem, či obaja nerozprávame o niečom inom, lebo toto sa mi zdá abnormálne...
No to by si sa cudoval ze kde vsade.Len v skratke centrum.koniec race,cela zapadna cast mesta lebo je kopcoviteho terenu dalej letisko z casti a nezabudajme zaciatok petrzalky aspon za einsteinovu.Ok?Tam A-ckova a B-ckova neviem ako by prekonavali tieto useky?Ak mas lepsi napad tak potom beriem spät.O.k?
Ja netvrdím, že sa to meniť bude. Lenže z tunelom na Šafku to bude neskôr. Takže vy chcete čakať, kým sa nazbierajú peniaze na tunel? Ten, kto si myslí, že sa našetrené nebude rozhadzovať, je ešte väčšia naivka ako ten, kto si myslí, že tu bude metro v celom meste o dva roky.
Dobre, ale ak som to správne pochopil, napojenie na Šafku môže byť DOČASNÉ riešenie, aby električka mohla fungovať skôr.
Ne ne ty zijes v BA?Tak si to slovicko "DOČASNÉ" premen na KONECNE riesenie.O.k?Teraz je to spravne. ?
odporucam precitat diskusiu. slovo metro a elektricka resp rychloelektricka je vec definicie.
vo viedni je metro aj linka U6, ktora ma mozno 15% trasy pod zemou, alebo elektricky ktore su zase z velkej casti pod zemou
hovorime to u nosnom systeme, ktore s KONECNYM riesenim prechodu cez safko (ak si niekto mysli ze sa to bude v najblizsich 30 rokoch menit je vacsia naivka ako ten co dufa v tazke metro
aj som chcel napisat, ze nazorny priklad ako to moze fungovat je napriklad boston, ale kedze tunak drtiva vacsina ludi nevidela ani ako funguje U6 resp elektricky vo viedni, tak by som asi moc chcel aby niekto vedel ako funguje boston
Vy nechapete???????
Precitaj si co som pisl nizsie a zistis ze mne je jedno co nas bude vozit ja len trvam natom aby to bolo plne segregovane pomocou tunelov.Nic viac nechcem.A to nie vsede tie tunely len tam kde sa to aozaj inak neda vyriesit.Takze tu nikto nevravi o metre vy pozorne citajte.A este ked sa chces hadat o slovicka tak mi napis aky je rozdiel medzi tramwy v tunely a vlakom v tunely?Nie je to metro? ?
Dobre, ale ak som to správne pochopil, napojenie na Šafku môže byť DOČASNÉ riešenie, aby električka mohla fungovať skôr. Keď hovoríš o Nosnom Dopravnom Systéme a nevyhovuje Ti električka, nehovoríš náhodou o metre ako o správnom riešení (resp. električke v tuneli, čo je vlastne metro - underground (ang. pod zemou), či nie?)?
Re #56015 HB real: Naozaj sa nechcem naťahovať o presnom počte obyvateľov v Bratislave. Chcel som len povedať, že Bratislava nemá toľko obyvateľov (aj keď ich je viac ako 500 000), aby NUTNE potrebovala to omieľané metro.
To sa mame do nekonecna opakovat.Tak este raz to pisem resp.opakujem
.Ked si zoberies kolko je v BA.bytov tak zistis ze tu je dost markantny rozdiel v uvedenom pocte obyv.a skutocnych obyv.My sa nemozme pozerat nato,ze mame iba 450000 tis.obyv.To mi chces nahovorit,ze ako ti co sa odstahuju prec z ba,ze ich byt ostal prazdny?asi tazko pochybujem lebo tych bytov je stale malo takze si to este raz prerataj a zistis uplne ine cislo a nespoliehaj sa na papier.Dalej si uvedom aj to ze ako tu uz bolo spomenute ti co odisli tak odisli iba pri BA ale pracovne tu stale ostali ved napokom co by v tych dedinach aj robili ludia z dedin cestuju do Ba. za pracou a skolou.No a potom este studakou,turistou,a pracujucich.A este nemozem zabudnut ze aj vybavovania roznych veci.Sidli tu vela firiem,banka takze ludia s celeho Slovenska navsevuju denne Ba.Nezabudajme je to HL.M. republiky.
ty nevies citat ? kde hovorim o metre ? ja tu stale hovorim o nosnom dopravnom systeme a mimourovnovom rieseni v centre.
to ze tunak kopu ludi nevie pochopit to, ze napojenie na safko je ten najvacsi problem by som asi chcel vela...
dalej vidim problem v tom, ze mesto blokuje vystavbu projektu filialka s odovodnenim ze budu raz (rozumej za 50 rokov mozno) stavat tunel. ked chcu stavat tunel nech ho stavaju hned, alebo nech mesto vyklidi priestor a robi tam elektrickovu radialu.
a navyse ked uz mesto tak sila mocou chce si rozdelovat peniaze samo, tak nech to dotiahnu po projektovej stranke do konca a od safka po kamenne nech je to pod zemou.
Pozri, chceš diskusiu. To je v poriadku. Ale prečo nechceš dať šancu električke? Prečo stále trváš na metre, ktoré je pre Bratislavu temer zbytočné? Veď ako to tu povedalo už milión ľudí, má 450 000 obyvateľov a také mesto metro nutne nepotrebuje! ☺
neklamem ani v jednom, to sa nevylucuje. hovorim, ze zatial jediny prevadzkovatel v reale uvadza cisla ktore som ti uviedol. to je fakt
siemens na propagacnych materialov na webe uvadza pri 7p/m2, WL a tlacena brozurka SGP/Elin union to vychadza zhruba 4p/m2.
takze specifikuj, KDE konkretne by som mal klamat ale dam si tu namahu a ked pojdem nabuduce v ULF-e tak ti odfotim co je priamo v elektricke a tam su tie udaje ktore suhlasia s brozurkovu SGP/Elin union
aj pendolino dosiahlo na jednom useku rychlost 230 kmh v CR, realne jazdi okolo 160 kmh v tom optimalnom pripade.
takze mi napis KDE konkretne som klamal alebo zavadzal
Re #56011 Matej Balog: chcem diskusiu nebudem sa tu X krat opakovat, precitaj si co chcem
ludia na metro nemali 30 rokov, ak si si nevsimol v roku 1988/89 sa realne zacalo stavat. potom do toho zasiahli "odbornici" ci skor politici a ta mizeria trva dodnes
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
HB real
Ukaz mi mesto v ktorom by bolo metro odovzdane do 2rokof?Ked to dokaze niekto tak sa mu uklonim.O.K?Ved metro je stavba na 30-40r. ?