Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: aquila #55753:
"tunely sa nemusia prekrizit, je to vec navrhu"
Ak to dokážeš navrhnúť bez prekríženia tunelov, tak máš všetky predpoklady na objavenie ďalšej alternatívy euklidovskej geometrie:-). Železnica bude totiž musieť začať klesať hneď za petržalským zhlavím, aby sa stihla zavŕtať pod dunajské dno. A električkový tunel by nevyhnutne musel ísť popod ňu.
Re #55847 aquila: Čo kolabuje na Kamennom námestí? Leda tak IGK popri zastávke vďaka priechodu pre chodcov pri jej čele. Inak som si tam žiaden kolaps nevšimol.
Re #55911 aquila: Mesto sa nevzdalo výstavby NDS. Len tým NDS má byť električka.
Re #55940 81-71: "Vacsia prepravna hodinova kapacita, rychlejsia preprava, nizsia koliznost/co je sposobene vyssim stupnom segregacie oproti elektricke/vacsia miera mestotvornosti, vacsi potencial co sa rozvoja mesta tyka co suvisi aj s tym, ze ma lepsiu prepravnu kapacitu, atraktivnejsi sposob cestovania /tiez sa dajme tomu v Prahe nevyberiem krizom mestom pomalou elektrickou ale rychlim metrom/"
Kristove rany, kto hovorí o POMALEJ električke? V Prahe je základom NDS metro a tam, kde je metro, je električka len doplnkovou dopravou. Segregovaná električka s modernými vozidlami nemá oproti metru vyššiu kolíznosť, nižšiu mestotvornosť či rýchlosť atď. Nemôžeš porovnávať metro a K2.
Re #55944 aquila: "dokoncenie do roku 2015, mozno 2017" Hmm, pekná perspektíva - autobusy ešte 9-12 rokov.
Reakcia na: Technopol #56034:

1.) Zhodneme sa.
2.) Starý most vyhovuje, tunel možno ani nie je nutný, ale ktovie, čo bude v budúcnosti.
3.) Aby to bolo čo najskôr, úrovňové križovanie s fungujúcou preferenciou.
4.) Jasné, ale tento úsek tak skoro nebude.

Re #56033 AAA:
Inak si to ani neviem predstaviť. Nutný tunel na Letisko? Ale prečo?
Reakcia na: Ámos #56029:
Pre vozíčkárov tu chceš velice nízkopodlažné autobusy za ťažké milióny a držiteľom ZŤP, ktorí pár krát za mesiac niekam cestujú chceš zrušiť možnosť cestovať zadarmo? Akú to má logiku? Mám v rodine osobu, ktorá má ten preukaz, nemôže pracovať nikde, má dôchodok asi 5500 Sk. Keby nemala rodinu, tak jednoducho z toho nevyžije. A ty chceš ešte zrušiť prepravu zadarmo. A to si sa s koňom zrazil, že zarábajú 18 000? Však tej spomínanej osobe, ktorá nemôže nikde pracovať takmer zrušili nárok na ZŤP, lebo vraj sú aj chorejší. Tak chcem vidieť ako môžu taký preukaz dať niekomu kto zarába 18 000.
Reakcia na: aquila #55929:
Ale keby sa električky zahĺbili pod Kamenné nám., som si istý, že na dlho by to bola jej konečná stanica, lebo pochybujem, že by ešte potom bola vôľa ťahať ju ďalej. ?
Aby sme sa tu už tolko nehádali tak by sme sa mali dohodnuť na ako riešiť :
1. Janíkov dvor - Dunaj (Bosakova)
tu sa asi zhodneme na povrchovej mimourovňovo riešenej dráhe ( už len sa dohodnuť na vozidlách)
2.prechod Dunaja
kedže sa Starý most bude rekonštruovať tak by sa dal využiť na prechod s tým že za xxx rokov by sa postavil tunel
3. šafko
tak tu by som uvital napady
4.mesto
tu sme asi všetci za zakopanie trate pod zem až po (Trnavske a račianske mýto)
Reakcia na: Matej Balog #56027:
Možno myslel finančný tunel. ?
Reakcia na: aquila #56012:
Tak ak neklameš, tak v Siemense nevie pravá ruka, čo robí ľavá, čo sa mi veriť nechce.
Čo sa týka tej rýchlosti, tak v tejto veci si ma obvinil ty, ja som ťa neobvinil.
Re #56022 HB real: Aha takže metro môžeme stavať 40 rokov, ale električku nie.
Reakcia na: Ámos #56030:
sorry to malo ist do Presova.
Nasla by sa prosim detailna fotografia toho obrubniku co navadza busy blizsie?
Dik.
Toto by mohlo prejst aj v BA. http://imhd.sk/po/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=3066
Plnu zlavu by som dal len ludom na vozickoch.
Poznam zopar ludi, ktory su drzitelmi preukazu ZTP, zarabaju viac ako 18.000 a v MHD sa vozia zadarmo.
Reakcia na: HB real #56026:
Netvrdím, že také existuje. Povedal som, že ten, kto si myslí, že sa našetrené nebude rozhadzovať, je ešte väčšia naivka ako ten, kto si myslí, že tu bude metro v celom meste o dva roky. A to NEZNAMENÁ, že niekde to mesto za dva roky postavené bolo ? .
Reakcia na: Red-Hawko #56016:
Môžeš skúsiť aj Vyhľadávač spojení ?

Re #56025 HB real: Hovoríš, že na týchto úsekoch je nutný tunel? Začiatok petržalky za Einsteinovu? Z ktorého začiatku? Od Dunaja? Či od Janíkovho dvora? V oboch prípadoch je možné aj iné riešenie (povrchové s mimoúrovňovými križovaniami). Na letisko? Tunel? Koniec Rače? Nutný tunel? To akože fakt? No ja fakt neviem, či obaja nerozprávame o niečom inom, lebo toto sa mi zdá abnormálne...
Reakcia na: Matej Balog #56023:


Ukaz mi mesto v ktorom by bolo metro odovzdane do 2rokof?Ked to dokaze niekto tak sa mu uklonim.O.K?Ved metro je stavba na 30-40r. ?
Reakcia na: Matej Balog #56020:

No to by si sa cudoval ze kde vsade.Len v skratke centrum.koniec race,cela zapadna cast mesta lebo je kopcoviteho terenu dalej letisko z casti a nezabudajme zaciatok petrzalky aspon za einsteinovu.Ok?Tam A-ckova a B-ckova neviem ako by prekonavali tieto useky?Ak mas lepsi napad tak potom beriem spät.O.k?
Reakcia na: Andy #56019:
Paradna trasa a rychla, diki
Reakcia na: aquila #56021:

Ja netvrdím, že sa to meniť bude. Lenže z tunelom na Šafku to bude neskôr. Takže vy chcete čakať, kým sa nazbierajú peniaze na tunel? Ten, kto si myslí, že sa našetrené nebude rozhadzovať, je ešte väčšia naivka ako ten, kto si myslí, že tu bude metro v celom meste o dva roky.
Reakcia na: Matej Balog #56017:

Dobre, ale ak som to správne pochopil, napojenie na Šafku môže byť DOČASNÉ riešenie, aby električka mohla fungovať skôr.
Ne ne ty zijes v BA?Tak si to slovicko "DOČASNÉ" premen na KONECNE riesenie.O.k?Teraz je to spravne. ?
Reakcia na: Matej Balog #56017:
odporucam precitat diskusiu. slovo metro a elektricka resp rychloelektricka je vec definicie.

vo viedni je metro aj linka U6, ktora ma mozno 15% trasy pod zemou, alebo elektricky ktore su zase z velkej casti pod zemou 🙂

hovorime to u nosnom systeme, ktore s KONECNYM riesenim prechodu cez safko (ak si niekto mysli ze sa to bude v najblizsich 30 rokoch menit je vacsia naivka ako ten co dufa v tazke metro 🙂

aj som chcel napisat, ze nazorny priklad ako to moze fungovat je napriklad boston, ale kedze tunak drtiva vacsina ludi nevidela ani ako funguje U6 resp elektricky vo viedni, tak by som asi moc chcel aby niekto vedel ako funguje boston 🙂
Reakcia na: HB real #56018:
Kde sa to naozaj nedá vyriešiť inak ako tunelom, okrem centra, kde sa stavať tak skoro asi nebude (mimo napojenia na Šafko)?
Reakcia na: Red-Hawko #56016:
201, Záhradnícka, 68

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.