Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
AAA: Tiež odporúčam U6 (pekný výhľad je najmä v úseku Längenfeldgasse-Gumpendorfer Straße, kde vlak vychádza z podzemia a pokračuje na most)...
Z U-Bahnov je zaujímavá ešte U4, ktorá ide veľkú časť svojej trasy v polozapustenom koridore.

Ak chceš ísť električkou, tak najlepšia je asi klasická turistická trasa po Ringu (linky 1, 2, D)


? ? ?
Reakcia na: AAA #55335:
Skus ist jak povedal Andy na U6 tam mas vagony asi z elektricky a potom z novsieho metra
Reakcia na: AAA #55335:
Choď na U6, to je taký rýchlodráho-metrohybrid 🙂
Reakcia na: AAA #55335:
Chod na U6, to je taká pekna tramvaj-metro linka, takto by to mohlo raz vypadat v BA
Reakcia na: AAA #55335:
podla mna su tam vsetky linky svojim sposobom zaujimave. Takze kamkolvek nastupis, myslim, ze to bude zaujimave.
Pre mna bola naposledy najzaujimavejsia linka metra U4, pretoze trat mi vtedy pripadala na Viedenske pomery velmi rozbita. Ako je na tom teraz neviem. ?
Reakcia na: Matej Balog #55334:
co to je minimalna doba statia? Ja by som povedal, ze pri priebeznej konecnej je to 0min. Napr. Racianske myto L34, alebo Safko L12. No a na normalnej konecnej limit nieje. Musia sa vsak dodrzaivat bezpecnostne a pracovne prestavky. ?
Idem v stredu do Viedne. Viete mi niekto dať tip na nejaku zaujímavú tramvajovú linku, ktorú ak prejdem systémom konečná-konečná neoľutujem? ?
Reakcia na: Peon #55325:
Vhodné by to bolo, ibaže nie sú peniaze a nie som si istý, či by nebol potrebný ďaľší minibus na linku č. 44 (brutálnym riešením by bolo zrušenie linky č. 42, ktorá nie je moc využívaná, no ľudia, čo za ňu bojovali by asi skolabovali ? a médiá by DPB totálne zmietli ? ).

Re #55325 Peon: Skúšala si ho kontaktovať e-mailom (viď sekcia v menu "kontakt na imhd.sk", či tak nejak sa to volá. ☺

OTÁZKA: Vedeli by ste mi povedať, aká je minimálna doba státia na konečnej zastávke? ?
Reakcia na: Ámos #55329:

Zaujímavé. Osobne by som si želal keby to vyhral Zlín. ?
Reakcia na: cybermop #55331:
ty nestvi ma 😛 bavime sa o vaznej veci 🙂 preco inak by som sa sem ja registrovala? 😕
Reakcia na: zzz #55330:
Sa pred tebou schovava, sousedka ?
neviete, kde sa momentalne nachadza autor tejto stranky??? surne!!!!! 😕
Vo vestniku som nasiel verejnu sutaz DPB na rozšírenú veľkú prehliadku trolejbusov 14 Tr a 15 Tr v rámci opravy a to v pocte 14 Tr - 10 ks/rok, trolejbus 15 Tr - 5 ks/rok. Zmluva by mala trvat do 31.12.2008.
Kriteriami su cena a dodacia lehota. Vysledok v.s. by mal byt na konci januara.
Cele to najdete na uvo.gov.sk vo vestniku cislo 237 z 12.12.2005.
Reakcia na: AAA #55327:
to je dobré. však kapacita nepostačuje dnes na viac linkách ?
Reakcia na: 81-71 #55326:
A kapacita by ti potom nestačila.
Reakcia na: Peon #55325:
To už by som ju predĺžil až po parkovisko dole pod reštauráciou "VEŽA", kde dnes absentuje pokrytie MHD. Ide však o to, kde zobrat peniaze na dalšie vozokilometre.
LINKA č. 44
Nebolo by vhodné 44-ku z Revína predĺžiť na Kolibu na obratisko 203-ky? Alebo by hrozilo, že tam by sa do nej natrepalo toľko ľudí, že by už na Kramároch kapacitne nestačila?
Reakcia na: Matej Balog #55323:
Ten spoj je určený len pre tých, čo došli lietadlom. Keď niekto nepríde, spoj ide priamo do vozovne.
Reakcia na: Peon #55319:
Vidíš, to som si ani nevšimol. V citovanom texte však bolo napísané "výnimkY" v plurále. Ten odchod je skutočne iba z prvých dvoch zastávok a veľmi by ma zaujímalo, že ❓ ❓ ❓ PREČO ❓ ❓ ❓

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.