O tom, že ich (pravdepodobne) kúpila Bratislava (záujem mala aj Praha), sa tú písalo už dávnejšie. Taktiež sa tu špekulovalo, či vzhľadom na solventnosť DPB aj skutočne budú dodané. Zmluva teda bola podpísaná už dávnejšie, k dodávke zatiaľ nedošlo.
Zapožičané tu určite byť nemohli, keďže jednak mali podvozky na rozchod 1435 mm, jednak každý inú, jedinečnú a, ak sa nemýlim, s ničím iným nespriahateľnú výzbroj -- konkrétne voz 0030 TV 14 (predchodca dnešnej TV Progress) a voz 0032 asynchrónnu TV 30 (predchodca dnešnej TV Europulse).
Osobne sa zamýšľam nad trasou L 42 od jej vzniku. A jediný dôvod prečo chodí 42 na Valašskú, na ktorý som prišiel je, že tam je najbližšie WC pre vodičov v smere od Kalvárie, ak nerátame Hrobustovo.
Pri úprave 42 na trasu Podhorského - Sokolská - Križkova by musela nastať zmena vozidla z minibusu na kočík. Podhorského ulica je totiž v určitej časti len pomerne úzky chodník. ?
Osobne to skôr vidím na trasu Havlíčkova - Mišíkova - Timravina - Šulekova, na opačnej strane skrátenie po Hroboňovu.
Dnes som si vsimol, ze Jr Richard ma na 4.DTP odstavene dva poschoďáky s ktorymi robi zmluvnu prepravu pre VW. Neviete podrobnosti o tomto? Inak celkom dobry napad, teda ak je to normalne platene a nie len kamarátska vypomoc.
Re #55085 AAA: No ved mozno si na 44 zaplati Siemens nejaku tu CVRku. Alebo si ju na obidve zaplati MB. Len neviem kedy ju tam daju, lebo tie busy jazdia kazdy den. A takisto by ma zaujimalo co sa stane ak sa jeden pokazi. To jedna z tych liniek bude zrusena?
V kadzom pripade ten bus potrebuje nater ako sol a nejaky normalny transparent. Stacil by len obycajny cislovnik bez cielov. Alebo tie vozy zadelit na linky a oznacenie dat natvrdo na plech v podobe nalepiek.
A este nejake postrehy. L44 je celkom vyuzivana ale L42. Okrem toho ze niekto neustale kradne oznacniky na zastavkach tak jazdi prazdna. Mozno by bolo zaujimave porozmyslat nad intervalom 2 x za hodinu a predlzenim linky od Kalvarie cez ulice Podhorského - Sokolská Križkova - zastavka SAV a späť. Myslím, že by to bolo potom plnsie.
Rozhodne by tomu náter neuškodil. najvhodneší by bol podľa m´ňa taký ako je na Soroch. Momentálne mi ten náter skôr pripomína podklad pod CVR.
Re #55057 Mego: To je myslené tak, že L 212 premáva Rádiová - Voj. nem..
---
Fóra
Podľa mňa fórum môže zostať, ale tá editácia príspevkov asoň nejaký čas po ich pridaní by nebola od veci.
Keď sa chce niekomu preklikávať, tak sa pozrite na http://bahnbilder.warumdenn.net/index.php do "Aktuelles" na novinku o moste v rakúskom Kremsi, ako dokáže loď posunúť pilier o 2 metre (prvý obrázok) a ako vyzerá trať (druhý obrázok). Náš most Červenej armády musí mať pevné piliere, keď podobnú zrážku zvládol bez ujmy na zdraví. ?
To uz snad netreba ani komentovat, osobne si nepamatam jeden clanok o MHD v BA co by realne mal aj fotku niecoho co tu jazdi. ? ? Standartne sa na fotky elektriciek pouzivaju fotky z KE, trolejbusy su z ZA abo BB a autobusy hlavne z KE =))) Asi tak ?
To bude celé mimoriadne, v tú osudnú noc. 212, o troch poradí, bude samozrejme celá z Hrobustova, už pekných pár rokov dozadu vždy takto na prelome rokov jazdieva.
-jasné, že všetky kĺbaky sú z Hrobustova.
Re #55061 Dopravák: No hej, člnkovali. Napr. L50 chodila kvoli zápcham úplne mimo grafikon, vodiči boli "radi", že od začiatku služby až do striedania mohli nonstop kolečkovať. ? ?
Ale aj teraz, po vysušení toho megabazénu tam ostalo plno bahna..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA
Re #55057 Mego: To je myslené tak, že L 212 premáva Rádiová - Voj. nem..
---
Fóra
Podľa mňa fórum môže zostať, ale tá editácia príspevkov asoň nejaký čas po ich pridaní by nebola od veci.