Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
O tomto víkendu byla v Liberci v provozu poprvé tramvaj T3R.PLF
http://www.dpml.cz/obrazky/vyluky/obrazek-47-4.
Reakcia na: kri #54971:
Oni by sa nezriedili ale naopak! Zriedili by sa iba od Technopolu po Lúčanku (Vyšehradskú) v špičke, teda čase keď jazdia každé 3 minúty, aby nevozili vzduch ako teraz. (a teba) Ja osobne keď sedím v L98, kde je teplúčko nechce sa mi prestupovať na L95 do zimy a riskovať, že náhodou nepôjde. ?
Reakcia na: Puki #54972:
Jasné, že sa to vyriešiť NEDÁ. To nie je japonské metro, alebratislavská MHD, konkrétne odstavné plochy Petržalka, ešte konrkétnejšie linky prechádzajúce CMO, s trasou nad 12 min.
Reakcia na: Matej Balog #54970:
A ešte doriešiť aby sa nestávalo, čo pri 93/94 že 4 min nič nejde a potom idú 2 za sebou... ?. Ak sa to vôbec dá vyriešiť?
L95 so zriedovanim intervalu nesuhlasim. Nezabudajme, ze L95 je nahrada elektricky. Ak bude v spicke interval 6 a v sedle napr. 10 minut, uz sa na nu nebude dat spolahnut, ze chodi "furt". Takze napriklad pri ceste L98 z mesta uz neprestupim pri Technopole na L95, ale radsej ostanem v L98 aj za cenu "vyhliadkovej" jazdy az na Lucanku. Ludia si rychlo najdu obchadzkove cesticky a nebudu ochotni tolko slapat peso.
No a čo takto:
Zhustiť interval linky č. 95 na 2 minúty ráno resp. 3 minúty poobede a na Vyšehradskú by šla každá druhá.
Reakcia na: slovanista21 #54960:
otáčali sa tam pokiaľ to odbor cestného hospodárstva na magistráte nezatrhol. Takže od 5. septembra už sa nemôžu ?
Re Matej Balog tak niako som to myslel aj ja ? už iba ako hovorí "si" vyhodiť odtiaľ autá ?
Reakcia na: galiyosha #54951:
U 93/94 je to dané práve tým krátkym intervalom. Stačí, keď sa jeden z nich niekde 2 min. zdrží (čo v špičke nie je absolútne žiaden problém) a hneď má za chrbtom kolegu.
Reakcia na: MARAD #54963:
No fakt, prečo by mala chodiť cez Pajštúnsku?
Reakcia na: MARAD #54965:
odbocka tam existuje, len z nej treba vyhodit parkujuce auta 🙂
Reakcia na: si #54964:
No to je síce pravda, ale mám taký dojem, že z obratiska sa nedá odbočiť smerom na Jantárovú. Ak sa mýlim tak sorry. ?
Reakcia na: MARAD #54963:
a kto kde povedal ze linka konciaca na holicskej tam musi ist od smolenickej ? 🙂
Reakcia na: Matej Balog #54962:
Na Holíčsku asi ťažko, pretože tam už majú 2 linky konečnú a tretia sa do obratiska nezmestí. A trasa z Technopolu cez Pajštúnsku, Smolenickú a Holíčsku je čo sa km týka približne rovnaká ako na Vyšehradskú. Takže žiadna významná úspora vozidiel. L95 je dobrá taká aká je. Aj v úseku Technopol - Lúčanka chodí dobre vyťažená. ?
Čítal som o návrhu skrátiť každú druhú 95 po Technopol:

Podľa mňa ide o celkom šikovný nápad, no navrhol by som to tak, že:
1.) V špičke by každý druhý spoj linky č. 95 končil na zastávke Holíčska.
2.) V sedle a cez víkend by premávali spoje až na Vyšehradskú.

Neviem, nakoľko je vyťažená linka č. 95 cez víkend a sedlo v úseku Šintavská - Vyšehradská, takže neviem, či by skrátenie každého druhého spoja nespôsobilo problémy s kapacitou. Každopádne by však prišlo k významnej úspore vozidiel. Linka č. 88 resp. 95 by sa alternatívne upravila tak, že by na linku č. 88 by nadväzovala 95 z Holíčskej.

Očakávam reakcie a kritiku ?
Ak ma nejaky vodic zaujem o vycistenie vozidla od nalepiek a taggov (tych asi vela nebude) tak mi napiste na icq 261-411-854
alebo msn na slovanista21 diky BUDEM RAD
Reakcia na: Puki #54946:
pri technopole sa klbaky otacaju odjakziva ... teda otacali ?
Reakcia na: Red-Hawko #54958:
A ešte si zabudol, že tie linky majú úplne rozdielny interval od 5 do 60 min.
Re #54952 Andy: S tou 30 a 37 je to skutočne otras. Oni totiž nie sú preložené nikde, okrem odhcodu cez víkend spod Mstu, kedy je to ešte aký-taký preklad.
Reakcia na: debil #54950:
Ale ked chce kazdy clovek aby mu to na tej 'jeho' zastavke navezovalo tak by som bol zvedavy ako to ty urobis, a predstav si na takej patronke keby kazdy chcel aby mu tam nadvezoval jeho spoj a pritom tak chodi aspon 12 liniek, by sa tam ani nezmestili.
Zimná pohotovosť úspešne vyskúšala v noci na nových minibusových KDH linkách Karosu B732. Zálohovanie minibusov je týmto vyriešené. ?
Reakcia na: galiyosha #54951:
Samozrejme, ze je to aj o vodicoch - vid napr. linku 68 - niektori su ju schopni vyjazdit aj na 0 a ini sa suchcu... Problem s chrono je vsak v tom, ze zatial co v niektorych usekoch je robena na 20 km/h, v inych na 50 km/h - potom sa da naozaj tazko jazdit rovnomerne... Uvidime, co bude po 23.12., potom mozme vynasat sudy 🙂

Re #54954 tomas1: Prijatelne intervaly by mali byt 2, 2.5, 3, 4, 5, 6, 7.5, 10, 12, 15, vynimocne 20, 30, 60. Pretrpiet som schopny este tak 8-minutovy interval 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.