Juro: Nie je to nahodou ten bus, co sa to kedysi davno vykotil na Hlavnej stanici?
TBC: Ja neviem, nielen Ik28x by mali odist do historie, ale aj Karosy 7xx (samozrejme, okrem serie z roku 1996)
Aby som nezabudol: Mame prvy klbovy plynak! Ma este len testovaciu SPZ a ani neviem, ci uz je prestavany, alebo sa len bude prestavovat. V kazdom pripade je zeleny a nema ev. c. :-)))
Este k tym Ikarusom 28x: Tie autobusy su uz fakt stare a ten vek sa na nich podpisal. Vid najma nerekonstruovane 283ky. (Myslim, ze vsetci viete o com, vravim.)
biom #5479: 283 ma tiez blby vlek, tzv. kostitras^tm^, pretoze to na kazdom hrbole naozaj velmi nadhadzuje...
Marcin:
In the Czech republic buy Solaris Urbino only Ostrava city. The large towns buy first of all bus Karosa-Citybus (http://citybus.cz/praha/aktived/index.htm).
The small towns buy somethinks Mercedes-Benz Citaro.
Bay
...Add. Martin: osobne nedám dopustiť na staré ikarusy, ak fungujú ako majú jazdiť s nimi je úplny pôžitok, hlavne 283 vzadu s duplakmi( to nemá chybu v zákrutach, kým v naloženej 280-ke máte pocit že ten vlek sa raz určite prevráti), samozrejme bezkokurenčné sú 435 čo prišli v auguste 98( tie novšie typy majú urobený dobre kick down, takže do kopca záleží iba na tebe na akých otáčkach preradí, alebo či ten prevod tam podržíš. To však najlepšie počuť keď máte prevodovku v normálnom režime, na linkach 34, 83 tam toho moc nenapočúvate lebo väčšina ak nie všetci jazdia s horskym prevodom. Rozdiely sú v tom že kým normálnom prevode sú optimálne otáčky na preradenie 1500, tak na horskom 2000. Samozrejme to záleží od toho či som na rovine, alebo v kopci. Jazda s tými vozmi je tak jednoduchá že niekedy mám pocit žeby na nich mohli jazdiť cvičené opice. Karosy(myslím tým kĺbové) osobne neznášam, keď nemusím ani do nich nesadám,proste sa im snažim vyhnúť, okrem tých čo spravia v generálke ostatné stoja za ... za maximálne nedoriešené považujem výhľad z vozu, keď ste naložený a ľudia sú pri kabíne tak pohľad " sprava " je dosť komplikovaný. Add.: Milý Spectre neviem ako si došiel k záveru že motor musí revať ,ale dosť ma to to pobavilo. Už len preto že keby si jazdil tým spôsobom ako si napísal tak zistíš že ten voz na to stavaný nie je ( a nezabúdaj že vozíš ľudí) a tiež jazdiť prázdny,alebo plný tom sú rozdielne veci , ale to musí byť určite všetkým jasné. K TAM- busom môj názor : najväčší význam majú na Dlhých dieloch , tie vozy sú proste uspôsobené do kopcovitých terénov. Na záver:jazdil som na všetkých kolónach na všetkých typoch vozov okrem SOR, všetko čo som napísal berte ako môj subjektívny názor, pretože sa v žiadnom prípade nepovažujem za nejakého experta.
COLOR: Ty si IBA v kvarte ??? Kua ja som si myslel, ze to tu uz vsetci (ktorych nepoznam osobne) mate okolo 22-25 rokov ! Huh... som necakal. Teda az na jedneho - Spectreho - ten vyzera nie na kvartu, ale na primu - aspon prispevkami.
Martin> Najlepšie sa jazdí s trolejbusom (15TrM). Nemusíš v lete liať vodu do chladiča (pozdravujem vodičov liniek 34 a 83), nemusíš sa rýpať v špinavom motore atď. Jediné čo treba je občas vymeniť uhlíky. Z hľadiska komfortu riadenia sú tiež trolejbusy, potom Ikarusy 435 a Tambusy (super až na tú kabínu jednu nešťastnú).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tbc