Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: F.M. #54819:
No je to mozne, vodic sa ma sice pozret do zrkadielka ze ci nikto nevystupuje... atd.. ale ak chlapec pocul signal nevystupovat nema sa tam co pchat !
Reakcia na: KLF #54812:
No forum vlaknoveho typu si strcte viete kam... to neznasam a podla mna toto forum je najlepsie spravene tak ziadne vlakno.

Inac ta Porsheta (ta ceska neviem jak sa to pise) pocul zom ze stoji 57milionov CZ a ako som pocul ku 5trzalskej drahe sa maju kupit elektricky kazda za 80 melonov, zeby to boli taketo, alebo poznate aj nejake lepsie? (Samozrejme ak nejaka draha bude...)
Reakcia na: fobust #54829:

dodatok, aby ma rýchliková laminátka zasa nechytala za slovo ? :
Priebežná vlaková brzda nebude asi iba na tých spomínaných 20 km/h a menej, ale asi sa bude využívať aj pri vyšších rýchlostiach. Aby to nevyznelo tak, že tvrdím že pri rýchlosti nad 20 km/h sa bude výlučne používať EDB. ?
Reakcia na: S499.1023 #54827:

Jasné, však špalky a priebežná vlaková brzda to majú aj tak dobrzďovať pri rýchlosti pod 20 km/h. ? A že tie mašiny nemajú od výroby EDB, tak to je aj problém výrobcu, nie len prevádzkovateľa. ?
Reakcia na: S499.1023 #54826:
Clovek sa meni a tiez prehodnocuje nazory. Si kapacita, a preto Ta tu so zaujmom citam (co sa o 90% prispevkov na fore povedat neda).
Reakcia na: fobust #54825:
Vzhľadom na to, že u vlaku je EDB poväčšine PLNE zálohovaná vzduchovou brzdou, nič zvláštneho nehrozí ? .
Mňa by skôr zaujímalo, ako mohli byť modré gumy tak sprosté ($1: Nikdy sa to tak nerobilo), že tie lokomotívy nemajú EDB už od výroby.
Reakcia na: KLF #54812:
Slová uznania od človeka, čo ma chcel pred nejakými troma rokmi zabiť výhybkovým železom, potešia obzvlášť ? ? ? .
http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=1014

Ak tá Dubnická EDB bude taká spoľahlivá ako výzbroj "dubnickej pomsty" v Bratislave, tak potom sa môžeme tešiť.... ?
Reakcia na: tomas1 #54822:
Vraj chcu kupit par desiatok novych busov ..tak mozno kupia nejake NP a CNG ?
#54813 KLF: "To, ze to je pre mesto obklopene horami EKOLOGICKE, uz SAD Zvolen nezaujima."
- to sa nečudujem, veď je to súkromná firma. Zaujímať by to malo predsa v prvom rade mestských posrancov.
Reakcia na: KLF #54812:
Pridávam sa, bolo by dobré sa nad tým zamyslieť.
Reakcia na: F.M. #54819:
Sorry, patrilo to do dispečerského fóra!!!!
Reakcia na: milannco #40208:
Ja chápem, že keď si svedkom takejto situácie raz za rok, môžeš spanikáriť. Sám spomínaš pár sekúnd. No v tomto prípade električka došla v pohode až na ďalšiu zastávku, čo znamená minimálne 20 sekúnd. Keďže chlapec išiel do školy, mohlo sa to stať okolo 7:30 hod. a teda predpokladám, že v električke bolo dosť cestujúcich. A to, že by spanikárili všetci (keďže podľa Nového Času ľudia kričali na vodiča, musela to počuť aspoň polovica cestujúcich), je dosť nepravdepodobné. Nemohli sa uspokojiť ani s tým, že chlapcovi sa podarilo ruku vytiahnuť, pretože podľa jeho slov spadol na chrbát a mohla tam byť možnosť zranenia.
Re #40210 5510: Ja neviním vodiča z toho, že chlapcovi privrel ruku. Jasné, že keď počul signál "Nenastupovať - Nevystupovať", nemal čo podávať dedkovi ruku a mal priestor dverí opustiť. Lenže, keď chceme byť OBJEKTÍVNI, medzi povinnosti vodiča pred odchodom zo zastávky patrí, okrem iného, aj to, že po uzatvorení dverí je povinný v spätnom zrkadle skontrolovať situáciu pozdĺž vozidla. Vodič by mohol tvrdiť, že ho v zrkadle nevidel, no fakty hovoria proti nemu:
1. Chlapec, ktorý má 9 rokov a podľa fotky je dosť vysoký na to, aby ho bolo vidieť, mal privretú ruku, teda je pravdepodobné, že stál na nohách.
2. Električka stála v zastávke "Riazanská", kde je výhľad na celé vozidlo, aj v prípade súpravy.
Preto som napísal, že ak sa to stalo, jednoznačne je vinný vodič.
Reakcia na: debil #54807:
od 23.12. 🙂 Ta zastavka tam pravom patri a niky na nu boli postavene uz od odjakziva.
Reakcia na: KLF #54813:
SAD ZV má o ekológii trocha iné predstavy, ako je skutočnosť. Koniec koncov, práve SAD ZV bol PRVÝ autobusový dopravca, ktorý už v r. 1994 jazdil na plyn, len to nepísali ako zemný, či CNG, ale ako "EkoBUS-JAZDÍM NA METÁN". Treba písať viac, alebo sa nemám rozčuľovať? ?
PittoICPersing:Tak keď si sĺúbil,že už nebudeš momotiny trieskať, tak sa toho kua drž!!!Len teraz za poslednú chvíĺu si ich nagrcal za vedro...Koordinácia nafta-plyn...a za nesúhlas so zachovaním B731 ako historického vozidla by ti patrila jedna dávka elektrokonvulzívnej liečby.
Reakcia na: KLF #54813:
Ja si o tom tiež myslím svoje. ? ? ? ?
Reakcia na: KLF #54812:
Neviem, ale mne tento spôsob osobne viac vyhovuje, pretože to nieje také "zviazané", človek sa nemusí sriktne držať iba jednej témy.
Kokso, no na TA3 prave hlasili, ze v Banskej Bytrici ide prevziat MHD SAD Zvolen a chcu zrusit trolejbusy v Banskej, lebo ze to je pre nich drahe. 😢 Fasa... To, ze to je pre mesto obklopene horami EKOLOGICKE, uz SAD Zvolen nezaujima.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.