No forum vlaknoveho typu si strcte viete kam... to neznasam a podla mna toto forum je najlepsie spravene tak ziadne vlakno.
Inac ta Porsheta (ta ceska neviem jak sa to pise) pocul zom ze stoji 57milionov CZ a ako som pocul ku 5trzalskej drahe sa maju kupit elektricky kazda za 80 melonov, zeby to boli taketo, alebo poznate aj nejake lepsie? (Samozrejme ak nejaka draha bude...)
dodatok, aby ma rýchliková laminátka zasa nechytala za slovo ? :
Priebežná vlaková brzda nebude asi iba na tých spomínaných 20 km/h a menej, ale asi sa bude využívať aj pri vyšších rýchlostiach. Aby to nevyznelo tak, že tvrdím že pri rýchlosti nad 20 km/h sa bude výlučne používať EDB. ?
Jasné, však špalky a priebežná vlaková brzda to majú aj tak dobrzďovať pri rýchlosti pod 20 km/h. ? A že tie mašiny nemajú od výroby EDB, tak to je aj problém výrobcu, nie len prevádzkovateľa. ?
Vzhľadom na to, že u vlaku je EDB poväčšine PLNE zálohovaná vzduchovou brzdou, nič zvláštneho nehrozí ? .
Mňa by skôr zaujímalo, ako mohli byť modré gumy tak sprosté ($1: Nikdy sa to tak nerobilo), že tie lokomotívy nemajú EDB už od výroby.
#54813 KLF: "To, ze to je pre mesto obklopene horami EKOLOGICKE, uz SAD Zvolen nezaujima."
- to sa nečudujem, veď je to súkromná firma. Zaujímať by to malo predsa v prvom rade mestských posrancov.
Ja chápem, že keď si svedkom takejto situácie raz za rok, môžeš spanikáriť. Sám spomínaš pár sekúnd. No v tomto prípade električka došla v pohode až na ďalšiu zastávku, čo znamená minimálne 20 sekúnd. Keďže chlapec išiel do školy, mohlo sa to stať okolo 7:30 hod. a teda predpokladám, že v električke bolo dosť cestujúcich. A to, že by spanikárili všetci (keďže podľa Nového Času ľudia kričali na vodiča, musela to počuť aspoň polovica cestujúcich), je dosť nepravdepodobné. Nemohli sa uspokojiť ani s tým, že chlapcovi sa podarilo ruku vytiahnuť, pretože podľa jeho slov spadol na chrbát a mohla tam byť možnosť zranenia.
Re #40210 5510: Ja neviním vodiča z toho, že chlapcovi privrel ruku. Jasné, že keď počul signál "Nenastupovať - Nevystupovať", nemal čo podávať dedkovi ruku a mal priestor dverí opustiť. Lenže, keď chceme byť OBJEKTÍVNI, medzi povinnosti vodiča pred odchodom zo zastávky patrí, okrem iného, aj to, že po uzatvorení dverí je povinný v spätnom zrkadle skontrolovať situáciu pozdĺž vozidla. Vodič by mohol tvrdiť, že ho v zrkadle nevidel, no fakty hovoria proti nemu:
1. Chlapec, ktorý má 9 rokov a podľa fotky je dosť vysoký na to, aby ho bolo vidieť, mal privretú ruku, teda je pravdepodobné, že stál na nohách.
2. Električka stála v zastávke "Riazanská", kde je výhľad na celé vozidlo, aj v prípade súpravy.
Preto som napísal, že ak sa to stalo, jednoznačne je vinný vodič.
SAD ZV má o ekológii trocha iné predstavy, ako je skutočnosť. Koniec koncov, práve SAD ZV bol PRVÝ autobusový dopravca, ktorý už v r. 1994 jazdil na plyn, len to nepísali ako zemný, či CNG, ale ako "EkoBUS-JAZDÍM NA METÁN". Treba písať viac, alebo sa nemám rozčuľovať? ?
PittoICPersing:Tak keď si sĺúbil,že už nebudeš momotiny trieskať, tak sa toho kua drž!!!Len teraz za poslednú chvíĺu si ich nagrcal za vedro...Koordinácia nafta-plyn...a za nesúhlas so zachovaním B731 ako historického vozidla by ti patrila jedna dávka elektrokonvulzívnej liečby.
Kokso, no na TA3 prave hlasili, ze v Banskej Bytrici ide prevziat MHD SAD Zvolen a chcu zrusit trolejbusy v Banskej, lebo ze to je pre nich drahe. Fasa... To, ze to je pre mesto obklopene horami EKOLOGICKE, uz SAD Zvolen nezaujima.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
F.M.