Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: fobust #54829:

dodatok, aby ma rýchliková laminátka zasa nechytala za slovo ? :
Priebežná vlaková brzda nebude asi iba na tých spomínaných 20 km/h a menej, ale asi sa bude využívať aj pri vyšších rýchlostiach. Aby to nevyznelo tak, že tvrdím že pri rýchlosti nad 20 km/h sa bude výlučne používať EDB. ?
Reakcia na: S499.1023 #54827:

Jasné, však špalky a priebežná vlaková brzda to majú aj tak dobrzďovať pri rýchlosti pod 20 km/h. ? A že tie mašiny nemajú od výroby EDB, tak to je aj problém výrobcu, nie len prevádzkovateľa. ?
Reakcia na: S499.1023 #54826:
Clovek sa meni a tiez prehodnocuje nazory. Si kapacita, a preto Ta tu so zaujmom citam (co sa o 90% prispevkov na fore povedat neda).
Reakcia na: fobust #54825:
Vzhľadom na to, že u vlaku je EDB poväčšine PLNE zálohovaná vzduchovou brzdou, nič zvláštneho nehrozí ? .
Mňa by skôr zaujímalo, ako mohli byť modré gumy tak sprosté ($1: Nikdy sa to tak nerobilo), že tie lokomotívy nemajú EDB už od výroby.
Reakcia na: KLF #54812:
Slová uznania od človeka, čo ma chcel pred nejakými troma rokmi zabiť výhybkovým železom, potešia obzvlášť ? ? ? .
http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=1014

Ak tá Dubnická EDB bude taká spoľahlivá ako výzbroj "dubnickej pomsty" v Bratislave, tak potom sa môžeme tešiť.... ?
Reakcia na: tomas1 #54822:
Vraj chcu kupit par desiatok novych busov ..tak mozno kupia nejake NP a CNG ?
#54813 KLF: "To, ze to je pre mesto obklopene horami EKOLOGICKE, uz SAD Zvolen nezaujima."
- to sa nečudujem, veď je to súkromná firma. Zaujímať by to malo predsa v prvom rade mestských posrancov.
Reakcia na: KLF #54812:
Pridávam sa, bolo by dobré sa nad tým zamyslieť.
Reakcia na: F.M. #54819:
Sorry, patrilo to do dispečerského fóra!!!!
Reakcia na: milannco #40208:
Ja chápem, že keď si svedkom takejto situácie raz za rok, môžeš spanikáriť. Sám spomínaš pár sekúnd. No v tomto prípade električka došla v pohode až na ďalšiu zastávku, čo znamená minimálne 20 sekúnd. Keďže chlapec išiel do školy, mohlo sa to stať okolo 7:30 hod. a teda predpokladám, že v električke bolo dosť cestujúcich. A to, že by spanikárili všetci (keďže podľa Nového Času ľudia kričali na vodiča, musela to počuť aspoň polovica cestujúcich), je dosť nepravdepodobné. Nemohli sa uspokojiť ani s tým, že chlapcovi sa podarilo ruku vytiahnuť, pretože podľa jeho slov spadol na chrbát a mohla tam byť možnosť zranenia.
Re #40210 5510: Ja neviním vodiča z toho, že chlapcovi privrel ruku. Jasné, že keď počul signál "Nenastupovať - Nevystupovať", nemal čo podávať dedkovi ruku a mal priestor dverí opustiť. Lenže, keď chceme byť OBJEKTÍVNI, medzi povinnosti vodiča pred odchodom zo zastávky patrí, okrem iného, aj to, že po uzatvorení dverí je povinný v spätnom zrkadle skontrolovať situáciu pozdĺž vozidla. Vodič by mohol tvrdiť, že ho v zrkadle nevidel, no fakty hovoria proti nemu:
1. Chlapec, ktorý má 9 rokov a podľa fotky je dosť vysoký na to, aby ho bolo vidieť, mal privretú ruku, teda je pravdepodobné, že stál na nohách.
2. Električka stála v zastávke "Riazanská", kde je výhľad na celé vozidlo, aj v prípade súpravy.
Preto som napísal, že ak sa to stalo, jednoznačne je vinný vodič.
Reakcia na: debil #54807:
od 23.12. 🙂 Ta zastavka tam pravom patri a niky na nu boli postavene uz od odjakziva.
Reakcia na: KLF #54813:
SAD ZV má o ekológii trocha iné predstavy, ako je skutočnosť. Koniec koncov, práve SAD ZV bol PRVÝ autobusový dopravca, ktorý už v r. 1994 jazdil na plyn, len to nepísali ako zemný, či CNG, ale ako "EkoBUS-JAZDÍM NA METÁN". Treba písať viac, alebo sa nemám rozčuľovať? ?
PittoICPersing:Tak keď si sĺúbil,že už nebudeš momotiny trieskať, tak sa toho kua drž!!!Len teraz za poslednú chvíĺu si ich nagrcal za vedro...Koordinácia nafta-plyn...a za nesúhlas so zachovaním B731 ako historického vozidla by ti patrila jedna dávka elektrokonvulzívnej liečby.
Reakcia na: KLF #54813:
Ja si o tom tiež myslím svoje. ? ? ? ?
Reakcia na: KLF #54812:
Neviem, ale mne tento spôsob osobne viac vyhovuje, pretože to nieje také "zviazané", človek sa nemusí sriktne držať iba jednej témy.
Kokso, no na TA3 prave hlasili, ze v Banskej Bytrici ide prevziat MHD SAD Zvolen a chcu zrusit trolejbusy v Banskej, lebo ze to je pre nich drahe. 😢 Fasa... To, ze to je pre mesto obklopene horami EKOLOGICKE, uz SAD Zvolen nezaujima.
Reakcia na: Beus #54795:
Presne ako pise Beus. Mnoho ludi co tu chodilo (a poznam ich aj osobne) tu prestalo chodit, lebo sa uz toto forum neda proste sledovat. Funguje to ako chat a tazko sa hlada vlakno, dana tema. Ked si clovek chce raz za den pozriet co nove, musi doslova preluskat kopec stran kadecoho tu, aby nasiel nieco zaujimave. Zial tych zaujimavych prispevkov je tu cim dalej tym menej. Pre mna osobne su tu autoritami a autormi prispevkov, ktore nevynechavam hlavne Beus, S499.1023, Fobust, Si, BMko, BigMac, alebo aj Andy. Lenze cim dalej tazsie sa ich prispevky hladaju v tej kope .... "tiez_prispevkov". Toto je aj apel na d3ka a spravcov, aby sa skusili seriozne zamysliet nad tym forom vlaknoveho typu. Fakt by to asi bolo prospesnejsie. Chapem, ze niekedy si clovek chce vymenit nazory cim skor, ale na to by bol dobry nejaky chat, alebo kanal na IRC, kde by sa to dalo.
Reakcia na: AAA #54809:

No uplne mi hovoris z duse venovanej MHD ?

Z kazdeho typu vozidla by malo byt zanechane aspon jedno historicke vozidlo. Niektore dopravne podniky ak maju nejake historicke vozidlo, tak ho opravia a sa o ne aj staraju... A nie jak my zebraci, ze nemame zni jeden pojazdny Sanos alebo Karosu B 731 a ani nic nerobime pre ich zachranu .. fakt velka skoda...
? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.