- "Okamžitý výsledok" - pre koho? Akurát možno u niekoho vo volebných preferenciách v tom obvode.
- Taký luxus čo sa týka obslužnosti nebol v HOPA ani za totáča.
Samozrejme, ak to bolo "vnútené" zhora a premáva okolo kostola, tak to je zasa iba politikárčenie. Ale ako sa politické rozhodnutia v oblasti dopravy prejavujú vieme. Preto, ako som už napísal, si počkajme ako sa nové linky overia alebo neoveria, že? ?
Samozrejme, všetko čo robí DPB je na hovno, že? Nehádam sa, že my tu máme iné problémy, ale vieš, ak by sa k tomuto DPB takto postavilo, teda k požiadavke dopravy v týchto lokalitách, tak potom by to fakt vyznelo ako výhovorka "my tu máme iné problémy". Lenže teraz sa nejedná o výhovorku, lebo tu naozaj iné problémy sú, a ešte aj aké, že? Rozidiel spočíva v tom, že tieto dva mikrobusy si vyžadujú OVEĽA menšie investície a ponúknu okmažitý výsledok, preto nechcem a ani nebudem kritizovať niečo, o čom ešte vôbec nevieme ako to bude alebo nebude fungovať. Ale hádam skôr bude... ALE! Niečo tu ostalo. Totiž, DPB sa na 8. medzinárodnej konferencii o verejnej osobnej doprave chválil (teda, chválil sa tam istý ekonomický pracovník) práve o týchto spomínaných linkách. Nenamietam, ak sa máme čím chváliť, tak potom bez problémov. ALE (teraz prišlo to ale) mal zároveň podotknúť že nepriek tomuto úspechu má DPB velikánske problémy s obnovou vozového parku v dôsledku nízkych dotácaií a zanedbanej údžby a že bol by oveľa spokojnejší, keby mohol tieto dve linky pre cestujúcich zaviesť s vedimím, že bude môcť zabezpečiť aj adekvátnu obnovu kapacitných vozidiel, ktorých stav je kritický. Keby tam bol povedal toto, tak sa postavím a zatlieskam mu. Je iba málo pracovníkov, ktorí toto priznajú. A myslím si, že vieme, ktorí to sú.... Stačí sledovať noviny.
http://dennik.pravda.sk/sk_dennik.asp?r=Abratislavao&c=bratislavao_1_8
"Dvadsať až 22 nových kĺbových vozidiel, ktoré zaplatia z nedávno schváleného dvestomiliónového balíka, by mal víťaz medzinárodného tendra dodať do pol roka" - ake klbaky? Sak sa vravi a pise ze to budu mini & midi busy a ze klbaky nebudu ani roku 2006
"Najviac vyťaženým a tým, ktorým kĺbové autobusy chýbajú. Nechceme ich rozhádzať po viacerých linkách, plánujeme nimi "posilniť" jednu, aby si ľudia všimli, že sa vozový park obnovuje. Ktorú, ešte nevieme, môže sa to týkať napríklad liniek č. 68 alebo 98" - "...aby si ľudia všimli, že sa vozový park obnovuje..." to ktory je*ko povedal?
"Myslím, že keby v súčasnosti prešli namiesto aktuálnych 43,2 až 56 miliónov kilometrov ročne, ako v roku 1992, dala by sa bratislavská doprava porovnať s viedenskou" - ale asi nie kvalitou
Re #54227 Matej Balog: Sak to som videl len som chcel vediet ak bola pociatocna tema... do sirky by sa to nastupiste dalo posunut maximalne 30 cm a pristresok to je lahke vymisliet aj ja mam navrh ale to uz je na JCD ci tam daco postavia, to iste mas aj ZST vinohrady zastavka L75 & 59 smerom do mesta, tam je to tiez uzke a daky prstresok by sa hodil.
Re #54261 v3s: Ale mozno sa niekto chcel opytat ci sa zmenila DOPRAVNA SITUACIA < podla mna nie, som isiel v utorok okolo 17tej 96kou po moste a bolo to stale rovnake ako pred otvorenim mosta A.
Re #54275 fobust: Asi tak podla mna sa nezmenila rasp zlepsila doprava. V ziadnom pripade shorsila... sak apollo co ja obcas vidim nieje skoro vobec vyuzivane, a jedina zmena po jeho otvoreni bola zmena linkovania mhd a preto su nespokojny...
Re #54281 si: A tu situaciu si zasil pred vystavbou, pocas vystavby (ked bola uzavreta Kosicka) alebo po spusteni mosta?
NOVÉ AUTOBUSOVÉ LINKY Č. 42 A 44 OD 12. DECEMBRA 2005
Dňa 12. decembra 2005 v popoludňajších hodinách začne premávka autobusov kategórie MINI na linkách č. 42 a 44, v záujme zabezpečiť obsluhu mestskou hromadnou dopravou aj v tých oblastiach Bratislavy, ktoré doteraz štandardnými vozidlami MHD nebolo možné obsluhovať.
Linka 42
Bude zabezpečovať obsluhu oblasti Kalvária
Premávať bude po trase VALAŠSKÁ, Lovinského, Hroboňova, Prokopa Veľkého, KALVÁRIA, Laučekova, Krčméryho, Hroboňova, Lovinského, VALAŠSKÁ.
Zastavovať bude na zastávkach
> Valašská - nástupište na Valašskej, výstupište na Gaštanovej ulici;
> Lovinského - obojsmerne na Lovinského ulici;
> Amfiteáter - obojsmerne na Hroboňovej ulici;
> Prokopa Veľkého - v smere na Kalváriu na ulici Prokopa Veľkého, v smere na Valašskú na Krčméryho ulici, v obidvoch smeroch len na znamenie;
> Lesná - v smere na Kalváriu na ulici Prokopa Veľkého, v smere na Valašskú na Gorazdovej ulici, v obidvoch smeroch len na znamenie;
> Kalvária - výstupište a nástupište na ulici Prokopa Veľkého.
Premávka na tejto linke bude zabezpečovaná denne približne od 6:00 h do 21:00 h.
Linka 44
Bude zabezpečovať obsluhu oblasti Kramárov
Bude premávať od Národného onkologického ústavu na ulicu Na Revíne so zachádzkou na Jaskový rad a Matúškovu ulicu.
Základnou trasou linky bude trasa NÁRODNÝ ONKOLOGICKÝ ÚSTAV, Klenová, Magurská, Stromová, Bárdošova, NA REVÍNE a späť
S obojsmernými zastávkami:
> Národný onkologický ústav - nástupište a výstupište;
> Klenová a Rozvodná - (pri kostole) na Klenovej ulici - obidve len na znamenie;
> Siemens - na Stromovej ulici (spoločne s trolejbusmi);
> Višňová - na Bárdošovej ulici - len na znamenie;
> Na Revíne - výstupište a nástupište na ulici Na Revíne.
Pri zachádzke bude okrem zastávok na základnej trase zastavovať aj na zastávkach:
> Stromová - na Jaskovom rade - obojsmerne - len na znamenie;
> Cesta na Kamzík - na Jaskovom rade - obojsmerne - len na znamenie
> JASKOVÝ RAD - priebežná konečná zastávka na Matúškovej ulici
> Matúškova - na ulici Pod strážami len v smere k Národnému onkologickému ústavu - len na znamenie.
> Žabotova - na Jaskovom rade - len v smere k Národnému onkologickému ústavu - len na znamenie.
Premávať bude denne približne od 6:00 h do 21:00 h.
Je to na www.dpb.sk v sekcii aktuality.
No super, dve linky na trase riť-riť. Kto sa tým bude voziť???? To ozaj už nikde inde netreba posilňovať dopravu? Zadubenci olejkárski... ☠
Dnes na poludnie sa konala v Londyne rozluckova jazda s Doubledekermi (myslim tie cervene poschodove busy koncia. To sem sice nepatri, ale to co vyhlasil hovorca tamojsieho dopravneho podniku, si zasluzi pochvalu a vyjadruje rozdiel medzi nasou a ich hromadnou dopravou. Takze citujem: "Chceme poskytnut verejnosti najmodernejsie,najdostupnejsie a najbezpecnejsie autobusy ako dokazeme". Nasmu mestu tak na nas zalezi,ze nam davaju autobusy ktore drzia len vdaka trom nitom a podobne.
Beus: Moj fotrik mal voz 7777-7778 a robil na nom vacsinou L12 este ked mala trasu Dubravka-Ruzinov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tomas1
Vieš ako je to u nás s prestupmi a prestupovaním a toto sú linky od nikiaľ nikam. Takže som zvedavý, kto a kam to bude využívať.