Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Fidel Gastro #54039:
Od Znojma ? ? ? ? Takže, úseky koridoru sú: Břeclav - Brno - Česká Třebová - Praha - Děčín, Břecalv - Přerov - Bohumína a spojovacia vetva medzi nimi (ČT-Přerov).
Reakcia na: Emo #54064:
Elektricke lokomotivy:
Vmax=120: 140, 163, 240, 263, 363
Vmax=140: 150, 162, 362
Vmax=160: 151, 350
Reakcia na: petert #54035:
Trepeš MOMOTINY, ty patologický luhár! KeĎ je na trati dovolená rýchlosť 120 km/hm, žiadny strojvodca si nedovolí prekročiť 130 km/ha, pretož by dojazdil! Železnica nie je diaľnica! A len tak mimochodom, ako si tú rýchlosť meral? Si zožral rýchlomer Metra LT alebo MIREL?
Reakcia na: tomas1 #54033:
Mám do činenia s talianskou technikou pravidelne, mám niekoľko známych, ktorí tam pracujú, prichádzam do styku s Talianmi, takže stereotypné bludy si tvorím sám.
Reakcia na: SZKV #54026:
A mě zase fascinuje, jak si někdo z ČR nebo SR může dovolit pejorativně hodnotit Bulharsko!
Reakcia na: SZKV #54025:
Aha, známý tramvaják,co jezdil načerno na Burandov ? ? Takže já Ti to upřesním. Část T6 skutečně má podvozky od KT8, protože je mít má, protože ty podvozky jsou stejné ? . A jsou to přesně ty, které se NEvrtí. Ty, které mají primární vypružení se vrtí, protože nikdo nepředpokládal, že DPP bude ještě v roce 2005 používat válcová kola a kolejnice bez úklonu.
81-71:
V čem je kvalita koridorů pochybná? Nevšiml jsem si nějakých nedostatků. Je to klasická rekonstrukce tratě vč. nástupišť a nádraží. Nic víc, ale i to je hodně. Každopádně pro cestující ať už na nových zastávkách či stanicíc nebo ve vlaku tiše se sunoucí po kolejích, to rozdíl nepochybně je. A kdyby se koridory měly stavět s mimoúrovňovými kříženími celé, tak by stálo za to z nich udělat VRT, což by vyšlo až 8X dráž.
Reakcia na: Papyr #54012:
Vážne? myslel som, že 350 a 151 majú len 140 km/h. ?
co to nastupovat dvermi som tam nepisal to co je
❓
Matej Balog:Skoda by som mohol chodit do skoly len 50 m od zastavky nastupovat prednymi dvermi ????
? ? ? ? ?
Reakcia na: Mego #54060:
Mám veľmi silný dojem, že tam konečnú nemá, i keď v minulosti mala.
Ja mam na vas otaazku to je pre tich co sa vyznaju v linkach v okoli kramarov ze ci neviete ci 49 ma konecnu na dumbierskej moc mi to pomoze ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: 81-71 #54054:
Joj sak uz prestan furt!

Cela ta debata bola o tom, ze v Cechach sa da jazdit 160 na viacerych miestach a na Slovensku sa neda jazdit 160 nikde! Nic viac a nic menej! Samozrejme, ze ceske Eurocity alebo Pendilino nie je TGV ani Sin-kan-sen, ale to tu ani nikto netvrdi. Rozdiel je v tom, ze Francuzi alebo Japonci tieto vysokorychlostne trate postavili AKO NOVOSTAVBY (ziadne reko ako Cesi alebo Slovaci) a ze su urcene vyhradne pre osobnu dopravu (nie pre vsetku dopravu, ako nase).

A ked sa ti 450 km vysokorychlostnych reko trati v CR v porovnani so 40 km takych trati v SR nejavi ako MARKANTNY rozdiel, tak koniec debaty, niet sa s tebou o com bavit.
Reakcia na: tomas1 #54057:
koridor bol robeny na 160km/h. A ak ta trapia tie myslim 3 prejazdy medzi Brnom a Breclavi, kiez by sme mali take problemy.
K českým koridorom: No nejaké vychvaľovanie toho, čo sa urobilo v ČR nieje na mieste - napr. som zvedavý, čo budú robiť ďalej, keď tam pri pseudomodernizácii nechali úrovňové prejazdy a tak Pendolino nemôže ísť 200kmh.
Reakcia na: 81-71 #54054:
ja tu hovorim o infrastrukture a ty sem pleties kyvadlo. Si ujasni pojmy.
A to kyvadlo samozrejme nezvysi uroven zeleznic, ked poskytuje cestujucim menej komfortu ako obycajny vagon napr. Bmpz73 ÖBB.
Reakcia na: Spectre #54047:

Ty máš BXko nepojazdné, tak nemachruj! ?
Reakcia na: ufo #54053:
Ved prave že je, len stale nerozumiem tomu rozdielu, pretože až na dake zrekonštruovane koridory s pochybnou kvalitou nevidim žiaden rozdiel. Si nemysli,že ked kupiš par suprav moderneho vlaku, že sa zmení celkova kvalita železníc rovnajuca sa zapadu a nie to už Japonsku...
Reakcia na: 81-71 #54051:
tak potom by ti mal byt jasny rozdiel medzi infrastrukturou CD a ZSR.
Reakcia na: m@rtin #54049:
Ano, ano hustu siet možno mate, ale či aj taku kvalitnu...ako Luxembursko...České koridory poznam, no ten na trase Bratislava-Praha, že by bol 3x kvalitný...radšej robit pomalšie koridor ale kvalitne. S urovnou vagonov maš pravdu, ani česke ani slovenské nestoja zanič, teda až na to Pendolino a Slovenskú strelu ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.