Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Este by ma zaujimalo,ak by mi vedel niekto odpovedat,preco v Anglicku posobi Opel pod honosnou znackou Vauxhall (antik/anticky) a rovnake honosne (skor vycackane) ma aj logo.To sa velmi vzdialene podoba logu Peugeota,ale akoby s ornamentami. Anglicania su sice znami zberatelia starozitnosti(aj v beznej domacnosti s ich beznym uzivanim) a mozno sa im automobilka takto snazi votriet do podvedomia 🙂
Reakcia na: S499.1023 #53981:
Prosim Ta, nestekli mi tolko branice 😃 Spomenul som si na kamosa z Brna, ktory svojho bordoveho Oltcita volal Otik Muchomurka 🙂 Som na nom pri jeho navsteve par krat aj jazdil, ale malokedy sa mi podarilo vystartovat bez presmyku, ale inak zlate auto to bolo 🙂 Inak druha generacia faceliftovych Puntov je vraj uz na tom lepsie, ale osobne by som si Fiat nikdy nekupil.
Reakcia na: Papyr #54012:
V čom je taký rozdiel medzi tratiami v ČR a SR? Ved sme boli jeden štát a mne to pripadá ako uplne rovnaká "kvalita" tratí. Ved predsa aj v ČR jazdia zhodné mašiny ako u nás. Btw, vea času travim vo vlakoch ČD aj ŽSR a nemôžem povedat, že by sa dako kvalitatívne líšili. Nech sa píše čo chce, ale prax je taká, že oboje systemy su podla mna oničom.
Reakcia na: Emo #54002:
V Cechach ktorekolvek, ktore taha lokomotiva radu 350 alebo 151. Na Slovensku zatial ziadne, nemame tratovy usek na 160 (resp. vraj mame, ale zatial sa po nom tolko nejazdi).
chcem sa opytat,ci nebude do katalogu vozidiel pridany novoplan alebo aspon jeho technicke udaje.aky statut ma tento voz v BA?je tu na dlhodobe testy alebo uz patri DPB? ? ? ?
Reakcia na: Andy #54008:
To mi odlahlo. Už som sa zlakol, že náš DP hodlá pokračovať v skracovaní jazdných dôb, nehľadiac na to, že tie skrátené jazdné doby by možno dodržal tak Schumacher, aj to s problémami.
Reakcia na: AAA #54006:
Hlavne predlžovaním
Niečo pre milovníkov veteránov, veľmi pekné stránky, dá sa tam veľa dozvedieť:

http://www.rto-bus.cz
Reakcia na: Peon #53994:
Napíš, prosím, ako sa menili chronometráže, predĺžením, alebo skracovaním jazdných dôb? ?
Reakcia na: S499.1023 #53981:
Potom sa čudujme, že FIATu stále hrozí skrachovanie. ?
Tak oficiální web vlaku Pendolino Ostrava-Praha dnes začal fungovat.
www.scpendolino.cz
Reakcia na: frenky #54001:
Asi myslí nejakú vyradenú 280ku 🙂
Reakcia na: SZKV #53953:
"Ovšem pokud pendolíno může jezdit 160 jako všechno ostatní, akorát je takových úseků o trochu víc,..."

Ktoré ostatné vlaky na Slovensku a v Čechách môžu jazdiť 160? ?
Reakcia na: 81-71 #53980:
to je co za srandu? ze " 4812-ky mame aj IK280 aj IK435, tak teraz ani mne nie je jasne čo myslel." A kde ich mame? Tu v BA? Niesom isty..

Re #53979 Spectre: heh, take zjazdene 435tkove brzdove kotuce na prednej naprave vedia vydat hnusny zvuk teda.. ? Alebo take bubny na zadnej.. (prva seria) To je snad horsie ako ta 280tka.. ?
SZKV:
Proč mají obě linky jiný interval? No protože 139 má 15 minut a 253 20 minut. To, že spolu jedou asi 6 minut a po zbytek trasy, což je 95% jedou každá jinudy, nevidím důvod, aby měly obě stejné intervaly. 253 na metro navazuje, když má 20 minut a Béčko interval 10 minut. A to maj mít autobusy v půl jedenáctý večer interval 5 minut, abyste to nekritizoval? Tak to zas já považuju za mrhání penězi.
Reakcia na: SZKV #53919:
Zvonku je to pekné, ale vo vnútri sa mi nepáčia tie sedačky, nepripadajú mi veľmi pohodlné.
Laminátka:
Na skok z Vídně začátkem října.

Ámos Keynes:
17 let staré Karosy v Praze jezdí, ale s generální opravou, která byla provedená před sedmi lety a všechny busy S GO se v Praze vyřazují po sedmi letech. Tak co je na to divnýho?

Mimochodem, Poršetra se ti ještě nedavno líbila, ne?
Reakcia na: Peon #53994:
Prikladám ešte link na zistenie spojenia cez www.cp.sk , aby ste sa k tomu nemuseli zložito preklikávať. Najlepšie však samozrejme bude, keď budú tie nové CP tu.

CESTOVNÉ PORIADKY BRATISLAVSKEJ MHD na WWW.CP.SK
http://cp.atlas.sk/ZjrForm.asp?tt=M&p=AT

VYHĽADANIE SPOJENIA BRATISLAVSKEJ MHD na WWW.CP.SK
http://cp.atlas.sk/ConnForm.asp?tt=M&p=AT

Zaujímavé, že na www.cp.sk sú v čase uverejnenia tohto príspevku nové CP liniek č. 38 aj 78, ale 68-ka je tam v obojsmernej pôvodnej trase tak ako tu.
Reakcia na: si #53911:
No ved hej, ja som to myslel viacmenej zo srandy. Ale ak sa mam vyjadrit k spojeniu 78 a 94 hovorim NIE a to z dovodu zauzivanosti sucasnych tras (bud zoberies spoj na trase Farskeho Trnavske alebo spoj z Petrazalky na Vazovovu) a inému intervalu, o ktorom si ty sam pisal. Ale uprava trasy 78 by nebola na skodu.

Re #53912 petert: Revizori zacali castejsie chodit dozadu do Petrazlky. Na to dopadol aj moj kamos, ktory chcel ist len tri zastavky do Tesca. Dobre mu tak, lebo nacierno jazdi kazdy den a to medzi zastavkami Znievska - Luky II.

Re #53924 S499.1023: Mna toto vase dokazovanie, kto dalej docura absolutne nezaujima a uz by mohlo aj prestat. Aaj ked si to precitam, clovek sa dozvie vselico nove, napr. 17 rocne busy v Prahe to mi je novinka alebo europska estetika - to je pojem, ktory na Sovietsky zvaz europsky zacnem pouzivat, ved na co sa zbavit jedneho spravneho umeleckeho slohu, ked hned zaradime iny a nazveme ho europska estetika) ale Skoda tiez neni tradicnym vyrobcom elektriciek. A tiez je pravda, ze mne sa Porsetra nelubi v kazdom pripade je to NP a o tom sa nam v BA bude este dlho snivat. A nebude to do 2009 ako si tu viaceri myslia. 😞
Mozno to bol tiez len navrh nejakeho zahrebskeho fobusta, ktory sa vsak niekto rozhodol aj vyrobit. A tak miesto kupovania salin zpoza hranic kupuju tie svoje, mozno s detskymi chybami, mozno nie tak prepracovane ako Cityrunner, no mozno o 15 rokov budu rovnako ziadane ako ktorekolvek ine.

Re #53983 IGI1: Napríklad tie plynové? 😃

Dnes bol zverejneny rozpocet a ak som spravne pochopil to pripojene vysvetlenie tak mesto da DPB na bezne vydavky 1,160 mld Sk a na kapitalove vydavky 0,507 mld SK. Trzby a vynosy z prevadzky MHD by mali byt vo vyske 1,1248. Dohromady je to na buduci rok 2,7918 mld. SK. To cislo sa mi vsak nejako nepozdava. Zda sa mi to nejako vela a mozno som spravil niekde chybu, takze to neberte ako fakt.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.