Re#53736 ale fobust TV1 má brzdnú dráhu údajne dokonca dlhšiu ako má kachna-nesranduj,tie grafi sú dosť pofidérne keď TV1 ide na brzdové skúšky dosahujú zábrzdnú dráhu pri 40Km prevádzková brzda okolo 32m a núdzová brzda cca 25m v pohode ale je pravda že horšie brzdia ako T3.Moje poradie vozov podľa brzdných vlastností od najlepších po najhoršie.
T3P
T3G,T3S
T3
T3M
K2S,K2G
K2
T3AS,T3mod
Obávam sa, že BEÚS, ani DPB s tým nemá nič. Ak by tam totiž tie autobsy zastavovali, tak by to predĺžilo ich jazdnú dobu natoľko, že by nechýbal jeden, ale rovno DVA. Doba staničenia nie je zanedbateľná. Aspoň taký je môj odhad.
A este jeden posledny (niekto na www.bratislava.sk prave prihadzuje prispevky asi ):
"Aktuálne zmeny v MHD
1. 1. Výluka električiek Karlova Ves - Dúbravka
...
2. Nová zastávka linky č. 78 na Farského ulici
Od 5. decembra 2005 (pondelok) bude pre autobusy linky č. 78 v smere z Petržalky na Dolné hony zriadená nová zastávka na Farského ulici, pri budove predajne TPD. Tým sa zvýši bezpečnosť cestujúcich, ktorí pri prestupe medzi linkami č. 84, 99 (z Ovsišťa) a č. 78 (smer Dostojevského rad, centrum mesta - oblasť Šafárikovo námestie), už nebudú musieť prechádzať cez križovatku Jantárová cesta - Bosákova - Farského.
3. Zmena trasy linky č. 38
Od 5. decembra 2005 budú autobusy linky č. 38 zachádzať v obidvoch smeroch jazdy do areálu TESCO Lamač a na Segnáre."
"Diaľnica D1 Prístavný most – Viedenská cesta je dokončená. Takmer štvorkilometrový úsek diaľnice D1 v bratislavskej mestskej časti Petržalka postavil Doprastav, a.s. s polročným predstihom. Národná diaľničná spoločnosť ho odovzdá do predčasného užívania v nedeľu 4. decembra 2005."
Guys, a toto vam uslo? "Na základe rozhodnutia Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií Slovenskej republiky, ako príslušného cestného správneho orgánu, bude od 3.12. 2005, teda v sobotu od rána uzatvorené odbočenie z mosta Apollo do Bosákovej ulice pre cestnú dopravu. Toto riešenie je trvalé. Uvedené riešenie je príspevkom k zvýšeniu bezpečnosti cestnej premávky a priepustnosti komunikácie na strete vetvy od Prístavného mosta s vyústením Mosta Apollo.
Z tohto dôvodu bude linka MHD č.68 jednosmerne premávať z Mosta Apollo po Dolnozemskej ceste bez zastavenia pri Ekonomickej univerzite, odbočí doprava na Gettingovu ulicu, následne doprava na Mamateyovu ulicu, kde zastaví na zastávke „ Bulíkova“ . Pokračovať bude po Mamateyovej ulici na zastávku „ Šustekova “. Za zastávkou Šustekova sa napojí na pôvodnú trasu.
Beus:
Naprostý souhals, nejdříve se mi design Porsche na lokomotivě nelíbil, postupně jsem si na něj začal zvykat, až se mi začal líbit. Ten původní návrh mi přišel neotřelý a šmrncovní. Byla by to jedna z nejkrásnějších lokomotiv křižující Evropu. Tento návrh nemá ani nápad. Bohužel. Včera se spekulovalo o tom, že je to nějaký povedený vtip nějakého šotouše. Dnes to vypadá, že toto je opravdu konečný návrh. Jestli tím důvodem změny jsou ryze technické problémy, nevím. Každopádně sbohem Poršemašíne.
Električková trať v Petržalke je navrhnutá v úseku Bosákova - Janíkov dvor ako mimoúrovňová. Sú tri varianty riešenia: estakádny, polozapustený a povrchový. Posledný možno vzhľadom na úroveň voči terénu nazvať aj úrovňový, čo však ani zdaľeka neznamená, že bude mať aj úrovňové križovania s ostatnými komunikáciami. Všetky tri varianty majú mať len mimoúrovňové (bezkolízne) križovatky. Pri estakádnom variante budú cestné komunikácie viesť popod navrhovanú trať, pri polozapustenom a povrchovom ponad. Navrhované dočasné napojenie od Bosákovej cez Starý most na Šafárikovo nám. nie je bohužiaľ výsledkom krátkodobých riešení nevidiacich za hranicu jediného volebného obdobia, ale naopak dodržiavaním dlhodobých dopravných koncepcií. Konkrétne v tomto prípade navrhované riešenie tvorí časť trasy B, ktorá je zakonvená v územnom pláne mesta. To je aj dôvodom, prečo sú všetky varianty v úseku Bosákova - Janíkov dvor plne segregované od ostatnej dopravy - bude možné využiť ich po dostavbe tunela popod Dunaj a CMO ako súčasť finálnej podoby NS.
Navrhované využitie železničnej trate Filiálka - Petržalka (aj s vybudovaním trate po Jantárovej ceste) na mestskú dopravu od spoločnosti Reming Consult nielenže nerešpektuje vedenie trás NS ako ich zakotvuje územný plán, ale aj ignoruje komplexné dopravné riešenie celého (čiže aj mimo dosahu železničnej trate). Navrhovanú električkovú trasu A Dúbravka - Ružinov za takéto riešenie nepovažujem.
Môja osobná vízia etapizácie výstavby NS MHD je nasledovná:
1. Výstavba trate Janíkov dvor - Šafárikovo nám., úsek Bosákova - Starý most - Šafárikovo nám. riešiť ako definitívny, s tunelovým prechodom Dunaja neuvažovať (ak tak možno vo veľmi vzdialenej budúcnosti, keď budú konečne peniaze - keďže tunelový prechod Dunaja je podľa mňa rozhodujúci aspekt, ktorý brzdí výstavbu NS). Napojenie na Šafárikovo nám. provizórne úrovňovo na existujúcu električkovú sieť.
2. Prestavba Šafárikovho nám., bezkolízny vjazd trate zo Starého mosta do podzemnej úrovne v osi Alžbetínskej ulice. Výstavba razeného tunela Šafárikovo nám. - Nám. SNP - Hodžovo nám. - Hlavná stanica.
3. Výstavba podzemného úseku Hlavná stanica - Trnavské mýto - Miletičova
4. Výstavba podzemného úseku trasy A v časti Podhradie - AS Mlynské nivy - Trnavské mýto
Radiály by zostali na úrovni terénu, alternatívne s mimoúrovňovými najzaťaženejšími križovatkami.
No a na záver, vôbec sa nebránim aj dostavbe prepojenia železničných staníc Petržalka a Filiálka, no zo zatiaľ publikovaných informácií vôbec nie je jasné:
- aké vozidlá s akou kapacitu budú po trase premávať?
- aký bude interval (najmä na nutné zakomponovanie diaľkových a regionálných vlakov)?
- aký bude interval vo večerných hodinách a cez víkendy? Inými slovami, nebude mať navrhované riešenie príliš veškú prepravnú kapacitu a teda riedke intervaly?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Quakeman
T3P
T3G,T3S
T3
T3M
K2S,K2G
K2
T3AS,T3mod