No pri oznacniku predsa. Niekedy sa to ale neda (nerobi) kvoli prechodu. Napr. taka Marianska smer Americke nam.
Alebo casto aj pri vozovni Cifer smerom do Race, ale tam sa zastavuje zadnymi dverami na zaciatku zastavky skor kvoli nejakej solidarite voci kolegom, alebo co. ?
Môžem odpovedať namiesto Papyra?
1) To je starosť dopravcu a zadávacích podmienok zo strany mesta.
2) Na to je nejaký zákon, že taký malý dopravca-živnostník nesmie mať tri Citará G? V každom prípade to je opäť problékm zadávacích podmienok.
3) Čo je na tom nerozumného? A prečo by na každej linke museli premávať 2 firmy? On Papyr niekde napísal, že dopravcovia, vlastniaci viac než 3 autobusy, by mali byť zo súťaže vylúčení?
Ked uz sa tu tak keca o busoch, zastavkach a zastavovaniach.. tak ma zaujima ze kde ma autobus zastavit (oficialne)? Mne sa bezne stava ze predok autobusu zastavi napr 3metre pred oznacnikom, dakedy 5 metrov za oznacnikom a obcas presne pri oznacniku.... a casto my to dost vadi.
A napriklad ak niekto pozna zastavku mlada garda smer mesto, tak uz 2krat sa stalo ze zastavil 3 metre za oznacnikom kde uz su tie 'zvodidla pre chodcov' (alebo neviem ako to nazvat) a zvycajne sa preto 1dverami neda nastupit ani vystupit...
no podla vsetkeho by bola, ale zober si, ze takych liniek je v BA relativne dost. Ja pevne verim a dufam, ze ten avizovany nakup (kolko? 20?) 15m busov sa pouzije na zlepsenie naozaj zufalej situacie v DNV. A teda si myslim, ze ako prvy a relativne najvhodnejsi kandidat na 15m busy je L20 a potom mozno aj L22.
Sam som velmi zvedavy, ako bude (by bola) vytazena linka spod Noveho mosta do DNV cez Devin, o ktorej sa seriozne uvazuje. Myslim, ze aj tam by sa teoreticky hodilo neskor zopar 15m busov. Ale to su vsetko len moje "rojkovske" predstavy. ? Uvidime, co prinesie cas.
Btw, otazocka pre niekoho schopneho odpovede:
Kedy by asi mali prist tie 2 mini busy urcene pre Horsky park a Kalvariu? Nemali prist nahodou do konca novembra ´05? ?
1. Povedz mi ako bude niekto kto má 3 autobusy schopný zabezpečiť ZV, alebo na to bude ďaľší živnostník?
2. Aké asi taký malý dopravca-živnostník bude mať autobusy Vrakosy B 732, také máme aj teraz.
3. Považuješ za rozumné aby na každej linke premávali možno 2 firmy?
Nebyl by, prosím, nějaký odkaz? Přiznám se, že o tom vozidle slyším poprvé, ale vypadá to moc zajímavé a určitě by to našlo uplatnění i jinde než v Bratislavě.
Díky moc
Počuj, chrústik, ona úrovňová električka nemôže byť bezkolízna? A keby nevidela na Šafko, ale smerom na Nivy (už Ťa vidím, ak rúcaš budovu poisťovne, všakáno), tak by podobné indivíduá ako Ty ryčali, že oni nechcú ísť na Nivy ale do centra (pomerne logicky) a že to majú od Malej Scény na Šafko ďaleko.
Počúvaj, Kikinko, Pištík môj, a či si mi tu? Ja som v DPB vodičoval 10 rokov. Tak tu nešír polopravdy. Voidič môže v zastávke v pohode zastaviť ako tretí, ale musí potom zastaviť ešte raz. Prepravný podnik Elektrických podniků hlavního města Prahy z rokov tridsiatych to definoval veľmi jednoducho: "U třetího řidičova povinnost je stavět znova!". Čo sda týka nezaujímavých hlúpostí, nikto Ťa nenúti sem chodiť, môžeš si čítať Dopravný Kontakt ? . K pripomienke k diaľnici: Diaľnica nepatrí mestum, takže mesto si na nej nemôže len tak posúvať značky o začiatku a konci obec, diaľnice, rušiť odstavné pruhy a zavádzať vyhradené pruhy pre MHD. To je rovnako slabomyseľný návrh ako Tebou kritizované požiadavky cestujúcich na zastavovanie mimo zastávky.
Ty by si sa nebranil dostavbe stanice, ked ide o take peniaze za stavbu administrativneho centra, o ktorych sa Ti pravdepodobne ani nesniva ?
Napriek tomu, ze plat na zastupitelstve je zaujimavy...
Najlepsie na tom je, ze aby nebola polievocka az tak horuca, poslali do medii z MiU Nove Mesto do neba volajuce riesenie, ze ta trat bude mozna po zapusteni pod uroven a ze to centrum sa postavi na nu !
Ignorantski zlodeji.
1. Elektricku v Petrzalke nie je mozne zaviest inde ako na Safko. Kedze elektricka v BA plni funkciu NDS, je logicke ze v prvej etape bude aj Petrzalka napojena na povrchovu siet prave tam.
2. ZSR prisli s tym planom na tunel z EU fondov az ked bola schvalena elektricka do Petrzky. Povodne chceli dokonca elektricku uplne nahradit. Tam vsak vznika logicka otazka, ako by chceli dopravu v Petrzke organizovat, snad nie s rusnom a 5 voznami Bh?
3. Druha moznost je spolocne vyuzivanie tunela pre NDS aj zeleznice. Vznika otazka trasy (trasa podzemnej drahy B ma svoju logiku a stale je v uzemnom plane) a realnosti stavby 2-systemoveho tunela.
4. Nic nebrani zelezniciam aby sa do MHD zapojili ako dalsia trakcia na existujucich tratiach.
5. MC Nove mesto sa tvrdohlavo brani dostavbe Filialky.
srdiecko, prestuduj si ten D 1/3 podrobnejsie a zistis, ze o zastavovani tretieho vozidla sa tam pise iba to, ze ak zastavi ako treti v poradi (ak to rozmery zastavky dovoluju), musi zastavit este raz pri oznacniku. o zakaze otvarania dveri sa tam nepise.
Casto tu vypisujete nezaujimave hluposti a vätsina z Vas nema o mhd BA a prepravnom poriadku ziadne znalosti. Vodic tretieho stojaceho vozidla v zastavke, nesmie otvorit dvere ale musi pockat az dve vozidla pred nim odidu a potom potiahne na zaciatok zastavky, ak by tento predpis porusil dostane podla podnikoveho navestneho predpisu D1/3 pokutu 500 SK. Vodici, ako sa niektori domnievate, ze su neochotni otvorit dvere mimo priestoru zastavky to jednoducho urobit podla uz spominaneho predpisu nemozu tu im dokonca hrozi az 1500 SK pokuta, ale aj pre vlastnu pravnu bezpecnost , je velkym rizikom otvorit dvere mimo zastavky, ak by cestujuci pri takomto nast. - vystupovni si sposobil zranenie plna zodpovednost pada na vodica, ak sa taketo zraneni udeje na vyhradenej zastavke je DPBA na taketo pripady poistena. Mna skor ako dlhorocneho zamestnanca DPBA by zauimalo preco v meskom zastupitelstve ale aj vedenie DP, nebolo doteraz schopne vyriesit dennodennu katastrofalnu premavku na trasach liniek z D.n.Vsi , ktore rano meskavaju pravidelne bez zavinenia vodicov 25 -30 minut.Normalne uvazujuci dopravak, ktory ma zaujem by pocas vystavby dialncneho tunela Sitina, dal pznacenie obce Bratislava uz 250 metrov pred dialnicnym vyjazdom od Dev .n. Vsi, cim by sa mohol odstavny pruh docasne vyhradit pre mhd az po krizovatku pri Tescu. No ale to by pani z meskeho zastupitelstva a gen.riad. DP pan Zachar musel na vlastnej kozi zazit ranajsiu spicku a nie svoje panske zadocky rosvazat drahych pridelenych autickach ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Red-Hawko
A napriklad ak niekto pozna zastavku mlada garda smer mesto, tak uz 2krat sa stalo ze zastavil 3 metre za oznacnikom kde uz su tie 'zvodidla pre chodcov' (alebo neviem ako to nazvat) a zvycajne sa preto 1dverami neda nastupit ani vystupit...