Reakcia na: hoppusmark #53673:
no podla vsetkeho by bola, ale zober si, ze takych liniek je v BA relativne dost. Ja pevne verim a dufam, ze ten avizovany nakup (kolko? 20?) 15m busov sa pouzije na zlepsenie naozaj zufalej situacie v DNV. A teda si myslim, ze ako prvy a relativne najvhodnejsi kandidat na 15m busy je L20 a potom mozno aj L22.Sam som velmi zvedavy, ako bude (by bola) vytazena linka spod Noveho mosta do DNV cez Devin, o ktorej sa seriozne uvazuje. Myslim, ze aj tam by sa teoreticky hodilo neskor zopar 15m busov. Ale to su vsetko len moje "rojkovske" predstavy. ? Uvidime, co prinesie cas.
Btw, otazocka pre niekoho schopneho odpovede:
Kedy by asi mali prist tie 2 mini busy urcene pre Horsky park a Kalvariu? Nemali prist nahodou do konca novembra ´05? ?
Kami
1. Elektricku v Petrzalke nie je mozne zaviest inde ako na Safko. Kedze elektricka v BA plni funkciu NDS, je logicke ze v prvej etape bude aj Petrzalka napojena na povrchovu siet prave tam.
2. ZSR prisli s tym planom na tunel z EU fondov az ked bola schvalena elektricka do Petrzky. Povodne chceli dokonca elektricku uplne nahradit. Tam vsak vznika logicka otazka, ako by chceli dopravu v Petrzke organizovat, snad nie s rusnom a 5 voznami Bh?
3. Druha moznost je spolocne vyuzivanie tunela pre NDS aj zeleznice. Vznika otazka trasy (trasa podzemnej drahy B ma svoju logiku a stale je v uzemnom plane) a realnosti stavby 2-systemoveho tunela.
4. Nic nebrani zelezniciam aby sa do MHD zapojili ako dalsia trakcia na existujucich tratiach.
5. MC Nove mesto sa tvrdohlavo brani dostavbe Filialky.