moze ale ide o to ze na dlhe diely sa zevraj lepsie skrabe trolejbus ako autobus ( neviem, ale bolo mi tak povedane ) a jedine autobusy ktore lepsie idu do kopca su tam busy a cez vykend ked tam daju plynaky tak je to hroza asi tak.. ? ?
to som napisal? zaujimave ze to si nepamatam ? no ale to jedno nie je, na dlhacoch byva coraz viac ludi a doprava sa nemeni..asi tak a klbaky su jednoznacne lepsie.. ?
Počúvaj, už to vo mne vrie, za chvíľu začnú lietať sprosté slová, ak nezapojíš mozog PRED písaním príspevku! Tak podľa teba nie je žiadna výhoda vozidlo s o 50% vyššou kapacitou? Chceš trolejbusy na DD len preto, aby si tam mohol onanovať nad tým, že to lezie po drátoch?
Keď spadnú troleje, tak sa skutočne nikdy nenavinú dole, to by bol todiž dosť veľký problém, keby sa tam navinuli. Torlej sú totiž tie drôty, čo hore visia, ty študent SPŠ DOPRAVNEJ!
Já fakt nevím, jestli má cenu se s Tebou vůbec bavit.
1) Na jakém KONKRÉTNÍM knížecím vlaku SBB východu to jelo, si už fakt nepamatuji. Prostě krychlík BA-ZV.
2) Kdo na rychlíku ZSSK, dokonce i na knížecí hlavní trati 120/180, nikdy neviděl Bmee a Bdt, jen dokazuje, že tam jel asi tak třikrát v životě A DĚLÁ Z TOHO ZÁVĚRY JAKO VELKÝ ZNALEC.
3) Žádné přeložky na hotovém koridoru se nedělají, hlupáčku.
Ale veď trolejbusy majú väčší výkon - tie vytiahnu viac
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023