Keď spadnú troleje, tak sa skutočne nikdy nenavinú dole, to by bol todiž dosť veľký problém, keby sa tam navinuli. Torlej sú totiž tie drôty, čo hore visia, ty študent SPŠ DOPRAVNEJ!
Já fakt nevím, jestli má cenu se s Tebou vůbec bavit.
1) Na jakém KONKRÉTNÍM knížecím vlaku SBB východu to jelo, si už fakt nepamatuji. Prostě krychlík BA-ZV.
2) Kdo na rychlíku ZSSK, dokonce i na knížecí hlavní trati 120/180, nikdy neviděl Bmee a Bdt, jen dokazuje, že tam jel asi tak třikrát v životě A DĚLÁ Z TOHO ZÁVĚRY JAKO VELKÝ ZNALEC.
3) Žádné přeložky na hotovém koridoru se nedělají, hlupáčku.
aj ja si myslim, lebo je to trocha ujete ze na dlhace na ktore klbak nikdy nevstupil tam budu jazdit kazdy den.... No ale aspon tam nieco jadit bude ? vzdy lepsie nez nic ?
No, prečo? Majú vyššiu kapacitu a musíš zaplatiť menej vodičov (peniaze zostanú na iné veci) a tých trolejbusov by mali kúpiť dosť, aspoň na taký 5-6 minútový interval ?
Napriklad ja na dlhacoch byvam, treba s tym nieco urobyt, kazdy na dopravu na dlhe diely nadava. Dnes bolo strasne vela ludi na zastavke molecova a ja som sa zmestil nastastie, ale vela ludi ostalo na zastavke, dalsi vec je ze autobus ktory po nas dosiel to ledva-ledva vytiahol do toho strmeho kopca, takze budem velmi ale velmi rad ked tie trolejbusy budu
? ? ?
Môj názor je taký, že trolejbusy na Dlháče budú, rýchlodráha do Petržalky bude možno a linka 50 sa na 90 percent nepredĺži.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
matej