Darmo máš trať na 160, keď stanice sú nerekonštruované (okrem Pezinka). To sa vlak ani nestihne na tých 160 rozbehnúť. Najdlhší súvislý úsek Sv.Jur-Šenkvice bude mať nejakých 11 km...
A okolo Budmeríc bude ešte dĺĺho 0...
Na www.cp.sk si pre dnešný deň môžete vyhľadať CP pre linku 667 na trase Astronomická - Vinohradnícka. Asi je to nejaká chyba, alebo tie vložené spoje majú skutočne označenie 667? ?
Taktiež sú tam aj odchody liniek X13, 519 alebo 6 cez Obchodnú. ?
najrychlejsie je prestupit (co sa tyka Race) na Detvianskej a za rohom stoji 56 aj 65 ka... 65kou to je ku KONDRADu 20 minut, 56kou 14... obe maju v nedelu polhodinovy interval.
da sa aj tak, ale nezabudaj, ze na Trnavskom prestupovat na 53ku znamena, prejst cez podchod...co je takovych nejmin...3 minutky...
najrychlejsie mi pride asi 61+53...len treba vychytat odchody...
z Vinohradov - jedna z moznosti je ist cez Racu - 3,5,11 na Detviansku a za rohom stoji 56ka (zast. Cachticka) - odtial tusim na zast. KON-RAD, to by mal byt NAY Elektrodom.
z hlavnej stanice - 61,74 na Bajkalsku, odtial 53ka...pozri MAPU
Viete mi prosim poradit ako sa dostanem v nedelu zo Zel.st. Vinohrady do Nay Electrodom Zl. Piesky ak to je rychlejsie ako z Hl.st., ak nie tak ako z hl.st.?
Na ich webe sa spominaju linky 53,56,65 ale tie by som videl skor na nejake spojenie z hl.st. a hlavne kedze neviem aky je nazov zastavky Nay Electrodom Zl.piesky tak si to nemozem nijako sam dohladat, dik za radu.
ak bude DPB vykonavat vacsie opravy v takych mnozstvach ako by bolo potrebne, aby sa nemuselo jazdit do BB ci Moldavy n Bodvou, nemohli by opravy trvat tak dlho ako trvaju. ? 7085 nieco take spominala...
A pri urovni a kvalite prace odvedenej prace dielenskych pracovnikov a managementu dielni (ktory nevie presadit vyhodnost investicie do pravidelnej (a poriadnej) udrzby (zeby sa tam tie peniaze stracali)) je to najlepsie riesit outsourcingom.
Ale vcelku ok.
Inak zavidim optimizmus tym co veria, ze dokoncenie 4 klbakov posilni linku 96.
Novych 20 vozov dojde na prazdniny kedy by som preferoval zachovanie intervalu pred klbmi s 15 min. intervalom.
Mam lepsi napad ako vyuzit tych 200 melonov. Kupia sa pojazdne dielne a na vybranych konecnych sa bude robit bezna udrzba - dotahovanie skrutiek, nitovanie, dohovaranie kladivom, ... Vo vozovniach bude viac miesta na zvaranie ramov a vymenu plechov, ci ine cinnosti "rozsirenej obnovy vozoveho parku".
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek
A okolo Budmeríc bude ešte dĺĺho 0...