Reakcia na: Ámos Keynes #52232:
Vysvetlim ti to na zaklade prirovnania. Niekde sa topi clovek, uz chudak nevladze a je dva metre pod hladinou, uz straca vedomie. V tom ho zachranca ide akoze vytiahnut a do vody mu strka palicu dlhu jeden meter. Pre ludi ktory nevedia ako hlboko dany je vyztera ako hrdina. Pre par ludi ktori vedia ze obet to vobec nezachrani vyzera ako debilo. Asi tak. Co by bolo koncepcne? Spravit nejaku dlhodobu zmluvu (povedzme 10 rokov) s nejakym dodavatelom, v ktorej by bolo jasne stanovene ze rocna sa kupi tolko a tolko vozidiel daneho typu. V pripade spokojnosti je mozne zmluvu predlzit. Dopredu by sa aj urcili ceny, zaratala by sa inflacia a podobne. Takto si ja predstavujem systemove riesenie.
Ámos Keynes
V jednom sa uvadza o 7% (HN) a v druhom pätina, ciže 20%. Celkovo by to malo byt viac o 63 až 180 mil. To staci akurat na stratu, ktoru DPB rocne vyprodukuje. Ta byva od 80 - 200 mil. tento rok im stupla cena nafty, za to od jesene klesla cena elektriny o 5%.
Inak dufam, ked uz nasli 200 mil. na nove busy( je to kvoli volbam, co si budeme nahovarat) ze tam niekoho napadne. Ak ich kupime 50 bude kus stat menej. Dufam, ze to nebude Citelis - to je vsak cisto subjektivny nazor