Red-Hawko: Vyskusaj si linku 66. Ma dost dobry interval a takmer denne tam chodi jeden z tychto Soriek (dakedy aj dva) 3527-3533. Maju podla mna krajsi dizajn sedadiel a zadne svetla su krajsie.
ad vyprava L66: Vacsinou jazdi voz 3515 (kazdy den okrem nedele), dalsie dva Sory a jedna Karosa musi jazdit kvoli tomu, ze je na silnom poradi a z Prievozu ide rano 7:24 a Sorka by to nezvladla. Ked este chodila 86 tak bol dost plny aj klbak v tomto case. Fakt ta Karosa chodi hodne plna. Cez den uz stacia bohato aj kinderka.
13926 - MSS
Vestník číslo 195 z 11.10.2005
Verejná súťaž
Identifikácia obstarávateľa: Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť.
Názov predmetu obstarávania: Generálna oprava nápravy A a C autobusov Ikarus.
Opis predmetu obstarávania, celkové množstvo alebo rozsah predmetu obstarávania: Generálna oprava nápravy A a C autobusov Ikarus. Predpokladaný objem za zmluvné obdobie je 100 ks nápravy A a 80 ks nápravy C.
Miesto dodania tovaru, poskytnutia služby alebo stavenisko, alebo umiestnenie prác: DPB, a. s., Bratislava, areál DA - Jurajov Dvor.
Trvanie zmluvy alebo lehota na skončenie dodávky: December 2009.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena.
Otváranie obálok s ponukami: 10. 11. 2005, 10.00 h.
13866 - MSS
Vestník číslo 194 z 10.10.2005
Verejná súťaž
Identifikácia obstarávateľa: Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
Názov predmetu obstarávania: Trolejbusová trať DPB, a. s., Dlhé diely - projekt.
Opis predmetu obstarávania, celkové množstvo alebo rozsah predmetu obstarávania: Trolejbusová trať DPB, a. s., Dlhé diely - projekt. Predpokladaný finančný objem je 1,5 mil. Sk.
Otváranie obálok s ponukami: 11. 11. 2005, 10.00 h.
Inak pre zaujímavosť niektoré výsledky obstarávania:
Názov predmetu obstarávania: Zhotovenie stavby - električková trať DPB, a. s., Obchodná.
Predpokladaná cena (bez DPH): 130 000 000 Sk.
Identifikácia úspešného uchádzača: RAIL WAYS, spol. s r. o., IČO: 34 102 027, Bratislavská 105, 900 46 Most pri Bratislave.
Celková zmluvná cena (bez DPH): 199 502 877 Sk.
Dosť veľký rozdiel - skoro 70 mil. Sk. ?
Názov predmetu obstarávania: Autobusy MINI.
Identifikácia úspešného uchádzača: DaimlerChrysler Services Slovensko, s. r. o., IČO: 35 728 116, Tuhovská 5, 831 07 Bratislava.
Celková zmluvná cena (bez DPH): 7 191 800 Sk.
200mil. + duovec na DD + 35mil. + a ktovie, možno že ešte prídu nejaké cukríky... ?
_______________
Re #52140 inTony: ...na vrakovisko by sa mohli presunúť.
Ja si myslím, že SORy boli kupované, by mohli nahradiť linky, na ktorých niesú využité ani krátke autobusy.. a tie aby sa mohli presunúť niekde inde...
Re #52136 Red-Hawko: SORy chodia napr. na 30, 41, 51, 58, 66, 77, 79,.. hoci stáva sa že sa občas aj na týchto objavia normálne kraťasy..
Offtopic: Ministerstvo kultúry výrazne zmenší pamiatkovú zónu v BA. Dotkne sa to napr. aj Šancovej a toho 7/30 poschodového mrakodrapu o ktorom sa tu pred časom diskutovalo. Takže investorovi by už nemalo nič brániť aby postavil 30 poschodí. Tí prešibanci predsa len vedeli čo robia... ?
Cize Ba uz ma zakupenych 7 SORov? A kde premavaju? Uz chcem jeden otestovat.
Re #52135 tomas1: Ale zislo by sa aj viac ? a aj tak som zvedavy kedy planuje mesto splatit ten 6mld dlh ci kolko to bolo.
Ako v Ulanbátare
Múzeum dopravy v Bratislave je jediným svojho druhu na Slovensku. V júni 1999 ho slávnostne otváral premiér Dzurinda s vtedajším ministrom kultúry Milanom Kňažkom. Načo však bola tá paráda, keď mu teraz hrozí zánik? Zbúranie Skladu II, kde je umiestnená podstatná časť zbierky, totiž múzeum pochová. Snaha o zrušenie tejto kultúrnej pamiatky však potvrdzuje, že sa Pamiatkový úrad veľmi pomýlil. Keď navrhol zúženie pamiatkovej zóny, tvrdil, že o ochranu národných pamiatok by sa malo postarať mesto. Na príklade Skladu II vidíme, ako táto ochrana vyzerá v praxi. Magistrátu na kultúrnych pamiatkach nezáleží. Inak by tak pokojne neodklepol, aby si s jednou z nich robil investor, čo sa mu zapáči. Ľahostajnejší postoj k svojim pamiatkam nemajú zrejme ani v mongolskom Ulanbátare.
Autor: Radovan Krčmárik
Múzeu dopravy hrozí zbúranie
STARÉ MESTO Storočný Sklad II, ktorý je súčasťou Múzea dopravy, plánuje investor v rámci prestavby Predstaničného námestia zbúrať. A to napriek tomu, že je spolu s troma ďalšími objektmi národnou kultúrnou pamiatkou. Aj keď to pamiatkari odmietajú, investor už získal súhlas vlastníka skladu a hlavného mesta.
Firma I. P. R. Slovakia, ktorá s projektom prestavby prišla, v pôvodnom návrhu zničenie tohto objektu nespomínala.
"Len čo sa však projekt schválil, zmenila názor. Halu vraj treba zbúrať, aby sa uvoľnilo miesto pre dočasnú cestu k stavbe," priblížil včera Karol Pavlů, zastupujúci sponzora múzea. To vzniklo pred šiestimi rokmi a patrí k najvyhľadávanejším múzeám na Slovensku. Ročne si jeho expozíciu príde pozrieť asi 30- až 40-tisíc návštevníkov.
Podľa predsedu Veterán klubu Bratislava Ivana Ďurannu investor hľadá spôsob, ako pamiatkarov obísť. Po tom, čo zbúranie odmietol primátor, súhlasili so zámerom Železnice SR, ktorým múzeum patrí, a vlani aj oddelenie územného rozvoja mesta. V auguste 2005 už magistrátna komisia územného plánovania primátorovi odporučila, aby s ministerstvom kultúry rokoval o vyňatí skladu zo zoznamu pamiatok.
Pôvodný návrh investora pritom bol, aby sa prístupová cesta k stavbe viedla pod budovou skladu. Dnes tvrdí, že by stavba tohto tunela bola príliš nákladná. Odporcovia zbúrania skladu sú presvedčení, že investor bude aj naďalej pokračovať vo vyvíjaní tlaku na pamiatkarov. Domnievajú sa, že cieľom nie je len zbúrať sklad kvôli dočasnej ceste, ako skôr zámer postaviť potom na jeho mieste nový objekt.
Pravda o stanovisko požiadala aj firmu I. P. R. Slovakia, ktorá by s prestavbou hlavnej stanice a okolia mala začať už na budúci rok, zatiaľ však nedostala územné rozhodnutie. "K tomuto problému sa zatiaľ nebudeme vyjadrovať," odpovedala hovorkyňa spoločnosti Izabela Nagyová.
Foto popis| Najvďačnejšími a tiež najčastejšími návštevníkmi múzea na Šancovej ulici sú deti.
Foto autor| FOTO PRAVDA: MAREK VELČEK
Aha, narkomani na zastávke Hraničná z toho sprostého protidrogového centra totiž zvyknú dobiehať na trolejbus tak, že na zastávke vykrikujú po svojich "kolegoch", a už keď sa zatvárajú dvere, ledva stihnú nastúpiť. Ak sa im to nepodarí, tak sa začnú prejavovať agresívne...
...Z dispecera...
- o 16.07 h. na Gagarinovej ulici napadol neznamy chodec vodica trolejbusu linky 201 iduceho smerom na Hlavnu stanicu. Aby vozidlo zastavil, tak na trolejbuse stiahol zberace prudu. Na miesto sa okrem policie musela dostavit aj RZP
"V BUSE nie je nahraný výlukový grafikon"
Prečo? Pochopil by som, že sa nenahrá do buzíka výlukový grafikon, ak ide o krátku dvoj-trojdňovú výluku. Ale toto je výluka na niekoľko týždňov! Ak má buzík zobrazovať iba pravidelné trasy, to je na to škoda peňazí. Mohli sme zostať pri tabuliach.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe
Múzeu dopravy hrozí zbúranie
STARÉ MESTO Storočný Sklad II, ktorý je súčasťou Múzea dopravy, plánuje investor v rámci prestavby Predstaničného námestia zbúrať. A to napriek tomu, že je spolu s troma ďalšími objektmi národnou kultúrnou pamiatkou. Aj keď to pamiatkari odmietajú, investor už získal súhlas vlastníka skladu a hlavného mesta.
Firma I. P. R. Slovakia, ktorá s projektom prestavby prišla, v pôvodnom návrhu zničenie tohto objektu nespomínala.
"Len čo sa však projekt schválil, zmenila názor. Halu vraj treba zbúrať, aby sa uvoľnilo miesto pre dočasnú cestu k stavbe," priblížil včera Karol Pavlů, zastupujúci sponzora múzea. To vzniklo pred šiestimi rokmi a patrí k najvyhľadávanejším múzeám na Slovensku. Ročne si jeho expozíciu príde pozrieť asi 30- až 40-tisíc návštevníkov.
Podľa predsedu Veterán klubu Bratislava Ivana Ďurannu investor hľadá spôsob, ako pamiatkarov obísť. Po tom, čo zbúranie odmietol primátor, súhlasili so zámerom Železnice SR, ktorým múzeum patrí, a vlani aj oddelenie územného rozvoja mesta. V auguste 2005 už magistrátna komisia územného plánovania primátorovi odporučila, aby s ministerstvom kultúry rokoval o vyňatí skladu zo zoznamu pamiatok.
Pôvodný návrh investora pritom bol, aby sa prístupová cesta k stavbe viedla pod budovou skladu. Dnes tvrdí, že by stavba tohto tunela bola príliš nákladná. Odporcovia zbúrania skladu sú presvedčení, že investor bude aj naďalej pokračovať vo vyvíjaní tlaku na pamiatkarov. Domnievajú sa, že cieľom nie je len zbúrať sklad kvôli dočasnej ceste, ako skôr zámer postaviť potom na jeho mieste nový objekt.
Pravda o stanovisko požiadala aj firmu I. P. R. Slovakia, ktorá by s prestavbou hlavnej stanice a okolia mala začať už na budúci rok, zatiaľ však nedostala územné rozhodnutie. "K tomuto problému sa zatiaľ nebudeme vyjadrovať," odpovedala hovorkyňa spoločnosti Izabela Nagyová.
Foto popis| Najvďačnejšími a tiež najčastejšími návštevníkmi múzea na Šancovej ulici sú deti.
Foto autor| FOTO PRAVDA: MAREK VELČEK