Len taka haluz zo dneska - Isiel som rano zo AS MN o 7:06, 25kou, a na patronke nastupila taka dochodkina a aj som sa cudoval ked cela vysmiata zostala stat pri dverach a nesla si sadnut (lebo na dalsiu zastavku {VW2} to je asi 17minut, a ako odeme dalej tak pri odbocke na Zeleznu srudienku sa babka kukla na rozpis zastavok a zistila.... ze je v 25ke ? pravdepodobne chcela ist na 21tku a ako to zistila asi minutu klopala vodicovi na sklo, ked vodic to uz nevydrzal, dupol na brzdu, zastavili sme na zas. Mokrohajska, z tresknutim otvoril posuvne dvere, a rozkrical sa na babku ze co si to dovoluje bla bla bla, a potom otvoril babke predne dvere a ta z rovnakym usmevom (skoro uskrnom akoby nechapala preco sa ten vodic tak nasral) vykrocila von z busu, a my sme sa mohli pohnut dalej ? . Bol to myslim #1916 a vodic sa nenapadne podobal na otca toho chalana z Prci prci prcicky, tak ja mu ? a schvalujem jeho pristup ?
Inak mohol by ma niekto poinformovať ako sa to má stými Novoplanmi a PRE-OSmi, kurnik kto sa v tom vyzná??? Please ?
Najprv bola istá Novoplan a.s. Newcastle (Nové Zámky), ktorá si dala vyrábať busy v SAO s.r.o. Lučenec. A teraz je nejaká PRE-OS, s.r.o. Prešov čo vyrába okopčené novoplany s predným sklom z Karosy v Levoči?
A to čo vystavovali v Nitre budú vyrábať kto a kde? V Levoči či v Lučenci?
nevie mi niekto povedať ako to vyzerá bude vyzerať s vozovňou Petržalka???
1. nepresunu sa sem busy z krašnan kvôli L99 aby nemuseli každý deň lietať zbytočne sem - tam?
2.chystá sa pri Janíkovom dvore vozovňa aj pre busy aj eliny?(resp v cene električky do Petržalky je zahrnute aj depo Janíkov dvor?
No veď, sa to nejak okresalo (čomu som rád), pôvodne mal Ľubko v pláne postaviť si lanovku na hrad, z Petržky, aby turistom skrátil cestu z hradu do Romanlandu... ?
_____________________
Re #50565 galiyosha: ?
Opravte ma ak sa mýlim, ale ten prototyp "PRE-OS VOLVO" si dali vyrobiť v Škandinávii, to budeme prekvapkaní keď začnú vychádzať prvé kusy z lučeneckej alebo z levočskej (to je nejaká novinka?) výrobnej kôlne. Moc bych za to nedal, že sa to po pár rokoch rozpadne na prvočinitele Volvo-Nevolvo (aj ja kopírujem hlášky ?).
_____________________
4 inTony: dik ? ? ?
Pendolino sa mi nezdalo ani menej ani viac pohodlné ako bežné EC Beer, sedadlá zhruba podobné. Ale páčilo sa mi jedno sólové miesto, oproti ktorému nie je žiadna sedačka a teda nohy sa dajú vystrieť bez obmedzenia, také v obyčajnom nie je.
heh, no yooo, ale tusim fakt ma byt priplatok len na ten do ostravy. toto ma byt ako klasicky medzinarodny (alebo EC) vlak. kurniq, wow, cca stvrt hodinka kratsej cesty medzi uzkymi sedackami. este ze mam tolko kg, kolko mam ;o) no nic, ale aspon pojdem vo vlaku co robi “haji beli”, “houpity hopi houp” ;o)
btw, viete si predstavit, ze by namiesto rychloelektricky z petrzky chodilo pendolino az na safko? ;o) ved ked tam “moze” ist Talent, preco nie Pendolino ;o)))) a na Starom moste by pre spestrenie jazdy mohlo zastavit a zakyvat sa ;o)
To, či je aramtúra ťahová, nie je závislé na tom ,či to Para s Vodnákom ťahal. Proste križovatka trolejbus/električka konštrukcie ESKO je ťahová a nie pseudoťahová, ten výraz má fobust od Teba a tým to končí.
Dražší budou, ale jen do Ostravy. Zřejmě je to další fáze programu odpuzování cestujících na této trati- když už nedokázali klientelu odradit balkánskými zpožděními v dřívějších fázích stavby koridoru ani olezlými Bmee a podivně rekonstruovanými "cirkusy" na IC, tak jim teď dají standard konvenčního autobusu za královskou cenu.
A za pár let tam konečně bude D47, takže "úspěch" této politiky je asi zaručený...
Ganz Transelektro Traction Electrics Ltd. a Solaris Bus & Coach Sp.z o.o.? To znamená, že sa súťaže zúčastnili zároveň Solaris/DPO/Cegelec a Solaris/Ganz? Možno keby ťahali za jeden povraz, mohlo to dopadnúť aj inak... A veľmi by ma aj zaujímalo, akú výzbroj mal navrhovaný Mercedes. Predpokladám, že nesplnenie podmienok účasti vyplývalo z nepreukázaných zrealizovaných dodávok porovnateľných vozidiel...
si robis srnadu??? kde si to cital?! qurniq shopa!!! to fakt?! no, tak a je to. som si myslel, ze moje pravidelne cesty do hundredtover ;o) bude rychlejsia ;o(
A je docela zajímavé, jak malý rozdíl v ceně těch trolejbusů vlastně je. Necelý milión na kus je při ceně kolem 9 mil. Sk docela zanedbatelný.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023