Dobry vecer.
Aky je stav rozvoja elektrickovej dopravnej siete v BA ? Nevie niekto nahodou odpoved okrem toho ze ziadny rozvoj v dohlade ?
No, tak som sa zamyslal nad moznostou tahania nejakej elektrickovej trate na Dolne Hony.
Preto som ihned na zaciatku zavrhol moznost volneho pokracovania trate od Astronomickej.
Napadlo ma pokracovat pozdlz Tomasikovej, Gagarinovej, Svornosti na krizovatke so Slovnaftskou smer Cilizska.
A napadlo ma od Safarikovho namestia Pristavna Slovnaftska, Kazanska a Cilizska.
Je mozne sa teoreticky pohrat s existujucimi kolajami do tychto koncin, ale to je dost riskantne.
V oboch pripadoch nevyhnutny most cez Maly Dunaj a vyriesit prechod cez zeleznicnu trat. ? Easy, ze ?
Aky je stav rozvoja elektrickovej dopravnej siete v BA ? Nevie niekto nahodou odpoved okrem toho ze ziadny rozvoj v dohlade ?
No, tak som sa zamyslal nad moznostou tahania nejakej elektrickovej trate na Dolne Hony.
Preto som ihned na zaciatku zavrhol moznost volneho pokracovania trate od Astronomickej.
Napadlo ma pokracovat pozdlz Tomasikovej, Gagarinovej, Svornosti na krizovatke so Slovnaftskou smer Cilizska.
A napadlo ma od Safarikovho namestia Pristavna Slovnaftska, Kazanska a Cilizska.
Je mozne sa teoreticky pohrat s existujucimi kolajami do tychto koncin, ale to je dost riskantne.
V oboch pripadoch nevyhnutny most cez Maly Dunaj a vyriesit prechod cez zeleznicnu trat. ? Easy, ze ?
S499.1023
Podvesné armatúry sú podvesné preto, lebo sú podvesené pod trolejom, s nosnou sieťo to nemá nič spoločného, tá drží trolej, nie podvesné armatúry.
Pre získanie podrobností Ti ako nemčinárovi doporučujem stránky firmy Kummler+Matter: http://www.kuma.ch/kuma/de/bt/produkte/weichen.asp