Reakcia na: Emo #50100:
prejazdy cez trať so semaformi pre autá sú dobré, nie však na šetrenie času, ale odstraňujú kolízne body z trate... teda ak budú fungovať tak, že autá pustia v čase, keď neprichádza električka (dúfam, že nikto neplánuje zastavovať električku, aby sa otočili autá cez koľaje). Iná vec sú frekventované a komplikovanejšie križovatky, kde sa nedá očakávať, že sa každú chvíľu pustí električka naprieč hlavným dopravným prúdom... Takže efekt tých preferencií ktoré sa teraz idú robiť na jazdnú dobu bude podľa mňa minimálny, ale bude to mať pozitívny vplyv na pravidelnosť prevádzky.Inak, zdá sa mi, že po rekonštrukcii Žilinskej ako keby boli električky preferované na priečnej osi... v tom zmysle, že prejdú naprieč Mýtnou a Žilinskou naraz (samozrejme len ak idú svetlá). Všimol si to niekto?
hoppusmark
p.s. včera SOR 3521 na L80...Konečne som sa cítil ako cestujúci ? .....Vážne škoda že sa nekupujú nové busy lebo s tými CNG-vrakosami sa nový autobus nedá porovnať!
Aj cesta trvala oveľa kratšie ako Vrakosou, a riadne hlásil zastávky....To sa už dá nazvať MHD ?