1. neviem ako konecna vylucuje prestupovanie, o co sa na nej inak prestupuje z busu na busu ako na nie-konecnej?
2. naco slapat zo SAV na Koop ked mozem prejst par metrov na hl.st. a casovo by som beztak tou chodzou prakticky nic neusetril, navyse konecna ma vyhodu prazndych busov a v prip. hl.st. aj obcerstvovacie kapacity a pod., ver mi ze sa radsej odveziem az na hl. stanicu a tam si nastupim do prazdneho busu, nez vystupovat na SAV a odtial sa trepat na Koop a to vsetko uz nie do prazdneho busu taktiez s min. moznostami obcerstvenia (skuste si na koop ci SAV kupit cap. kofolu)
takze by mi mohol dat niekto rozumny dovod preco mate taky problem uznat hl.st. za prestupny uzol ked sa v nom raz zbieha x liniek a prestupovanie tam je pohodlne a do prazdnych busov
Neviem či električky z 2. pol rokov 80. a mladších (tých je myslím väčšina, pričom sem zaraďujem aj staršie po REKO) sú šroty, keď sú ešte vo svojej výrobcom udávanej životnosti.
Technopol pokiaľ viem rozchod bude aj vPetržalke najprv 1 000 mm. Ono totiž s rozchodom 1 435 mm by si musel vybaviť do r. 2008 aspoň vybrané trate v meste, aby tie linky išli niekam, samozrejme aj trať do ÚD Jurajov Dvor, trate v ÚD, atď. ak by si chcel hneď od začiatku rozchod pre Petržalku 1435 mm.
Re #49970 slovanista21:Ak myslíš zastavkové CSP, tak to by som na tvojom mieste nerobil. Ono to totiž zabije veľa času (vlastná skúsenosť, keď som mal 10, robil som cca pol hodinu denne taký CSP pre súčasnú L1 a trvalo mi to cca 1 mesiac pre 1 smer.)
Re #49979: Hl. st. u nás nikdy nebude podľa mňa prestupným uzlom preto, lebo 1. všetky linky, čo tam chodia tam majú konečnú, 2. Všetky majú 1. zastávku (SAV, Kooperativa) vo veľmi malých vzájomných vzdialenostiach a tým pádom použiješ na prestup tieto zastávky a nie Hl. st.
zdarek, plosim,plosim, viete mi pobedat, ci je spolahnutie na cp.zoznam.sk co sa MHD v BA tyka? a druha, este dolezitejsia otazka, podla toho, ze na mapy.atlas.sk este nie je most apollo, znamena to, ze aj zastavky mhd, ktore su tam naznacene (a po kliknuti sa linkuju na imhd.sk), nie su aktualne? dakujeeeeem. mam obmedzeny pristup na net, tak si nemozem vsetko teraz overit. dik
vidis a tech. uroven vora tomu moc nezodpoveda, absencia moznosti zmenit si pocet prispevkov na stranke, ignoracia, e-mail notifikacia len na odpovede na moj prispevok...
Velmi vela zdvojenych tras :)) Co sa tyka, tvojho tvorenia CP, spomal lebo ked si prepocitas vozokilometre dotovane na elektricku, tak ti vyjde mozno smiesny 20 - 25 minutovy interval na kazdej linke.
Ked by som nieco mal prerabat, tak mozno na radialny system s prestupom, vzhladom na tarifu v BA.
13 Hlavna stanica - Obchodna - Jesenskeho - Safarik - Obchodna - Hlavna stanica
Doplnkove
7 Vinohrady - obchodna - tunel -Karlovka a spat Len v spicke
6 Karlovka - nabrezie - Jesenskeho - Spitalska - ZST Nove mesto
Chcelp by to len : zrusit Florianske, a spravit prestupnu zastavku Technicka univerzita spolu aj z autobusovou zastavkou a linky 94 a 80 nasmerovat priamo integrovat do zastavky. S tym, ze 80 by nekoncila na Kollarku ale na Vazovovej.
PS: Odhadom ako pozeram na ten moj vyplod atak dalo by sa to dat na 6 min interval na kazdej linke celodenne , prazdnniny 10 min a volne dni na 15 min.
Mas oblastne horucky? Chces aby ta ukamenovalo 2000 studentov a ja? Mlada Garda a Riazanska su jedna z najvyuzivanejsich zastavok na Racianskej radiale.
Ale take ako zrusit Novy zahon a zlucit ju do zastavky vozovna kecerovo, to ta nenapada? Lebo to je asi jedine co si zasluzi zrusit.
Add Kollarovo: A ty si normalny dat zastavku pred semafor? Zas to je ptakovina co si napisal.
PS: Vozovna kacerov je vyuzivana zastavka, priblizne ako Heckova. Takze, odmietam primat taky nazor, ze kacerov na znamenie. Z ostatnymi moozem suhlasit
hmm tak potom preco tak zhovadili prepojenie dolnych honov a petrzalky ? donedavna som to zobral linkou 97, dnes vsak musim cestovat do sirsieho centra...
no ja som sa tiež zamýšlal a najradšej by som mal z každej radialy len 1 linku ale ma napadlo že sa stava a často že sa navzajom dobehnu električky tak preto som navrhoval z každej radialy 2 linky len preto aby nechodili 2 za sebou
keď hovoríme o stave bratislavských autobusov: mám dojem, že už aj tie najnovšie ikarusy 435 začínajú hrdzavieť. Nie je to spôsobené nedostatočnou údržbou zo strany DPB?
v tom že 8 prinesie ludí zo stanice 9 z Karlovky 14 zo šafka ale ak bude len jedna tak tá prinesie ludi a dalšie už pojdu po tej istej trase takže nebude koho zobrať
Ružinov - súhlas, len po zrušní Chlumeckého posunúť Súmračnú o 100 m bližšie ku konečnej, aby boli potom tie zástavky rovnomerne rozložené.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
donats