Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: AAA #50019:
ja som ti argumenty napisal - kopec liniek na vyber k prestupu, prazdne busy, obcerstvovacie kapacity, znama stanica k najdeniu/orientacii

Trebars ako sa z Halovej dostanes do IKEA? Podla mna je najjednoduchsie odviezt sa 83kou na SAV a potom ist z Hl.st. 61tkou do IKEA. 1 prestup a linky s fajn intervalom, mas este inu alternativu s 1 prestupom? (tu bezplatnu linku raz za hodinu ci ako vlastne chodi nepocitam) Ostatne nevidim dovod preco chodit zo SAV na Koop a nie na Hl.st., vzdialenost je to zhruba rovnaka a Hl.st. je urcite pohodlnejsia zastavka s obcerstvenim.
Reakcia na: NN #50018:
A ty mi skús dokázať, že to prestupný uzol je. Teda, že ľudia z nejakej časti mesta idú na stanicu aby sa dostali do inej, keď sa to dá aj inak.
Reakcia na: AAA #50017:
1. neviem ako konecna vylucuje prestupovanie, o co sa na nej inak prestupuje z busu na busu ako na nie-konecnej?

2. naco slapat zo SAV na Koop ked mozem prejst par metrov na hl.st. a casovo by som beztak tou chodzou prakticky nic neusetril, navyse konecna ma vyhodu prazndych busov a v prip. hl.st. aj obcerstvovacie kapacity a pod., ver mi ze sa radsej odveziem az na hl. stanicu a tam si nastupim do prazdneho busu, nez vystupovat na SAV a odtial sa trepat na Koop a to vsetko uz nie do prazdneho busu taktiez s min. moznostami obcerstvenia (skuste si na koop ci SAV kupit cap. kofolu)

takze by mi mohol dat niekto rozumny dovod preco mate taky problem uznat hl.st. za prestupny uzol ked sa v nom raz zbieha x liniek a prestupovanie tam je pohodlne a do prazdnych busov
Reakcia na: Technopol #49956:
Neviem či električky z 2. pol rokov 80. a mladších (tých je myslím väčšina, pričom sem zaraďujem aj staršie po REKO) sú šroty, keď sú ešte vo svojej výrobcom udávanej životnosti.
Technopol pokiaľ viem rozchod bude aj vPetržalke najprv 1 000 mm. Ono totiž s rozchodom 1 435 mm by si musel vybaviť do r. 2008 aspoň vybrané trate v meste, aby tie linky išli niekam, samozrejme aj trať do ÚD Jurajov Dvor, trate v ÚD, atď. ak by si chcel hneď od začiatku rozchod pre Petržalku 1435 mm.
Re #49970 slovanista21:Ak myslíš zastavkové CSP, tak to by som na tvojom mieste nerobil. Ono to totiž zabije veľa času (vlastná skúsenosť, keď som mal 10, robil som cca pol hodinu denne taký CSP pre súčasnú L1 a trvalo mi to cca 1 mesiac pre 1 smer.)
Re #49979: Hl. st. u nás nikdy nebude podľa mňa prestupným uzlom preto, lebo 1. všetky linky, čo tam chodia tam majú konečnú, 2. Všetky majú 1. zastávku (SAV, Kooperativa) vo veľmi malých vzájomných vzdialenostiach a tým pádom použiješ na prestup tieto zastávky a nie Hl. st.
Petržalský úrad zbiera sťažnosti http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=2392352 Ľudia si na zmeny v doprave stále nezvykli http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=2392355 a este perlicka Mesto v prvom polroku hospodárilo s prebytkom http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=2392358
zdarek, plosim,plosim, viete mi pobedat, ci je spolahnutie na cp.zoznam.sk co sa MHD v BA tyka? a druha, este dolezitejsia otazka, podla toho, ze na mapy.atlas.sk este nie je most apollo, znamena to, ze aj zastavky mhd, ktore su tam naznacene (a po kliknuti sa linkuju na imhd.sk), nie su aktualne? dakujeeeeem. mam obmedzeny pristup na net, tak si nemozem vsetko teraz overit. dik
Reakcia na: Papyr #50007:
vidis a tech. uroven vora tomu moc nezodpoveda, absencia moznosti zmenit si pocet prispevkov na stranke, ignoracia, e-mail notifikacia len na odpovede na moj prispevok...
Reakcia na: tr3mp #50012:
Oprava intervalov v časti pôvodného príspevku:
A niekedy v budúcnosti:
1. Petržalka juh – Janíkov dvor – Jantárová cesta – Šafárikovo nám. [ – Nám. SNP – Štefánikova – Hlavná stanica – Račianske mýto – Trnavské mýto – Miletičova – ] Ružinovská – Ružinov – Letisko *(intervaly: 4/5/4/6)*
11. Janíkov dvor – Jantárová cesta – Šafárikovo nám. [ – Nám. SNP – Štefánikova – Hlavná stanica – Račianske mýto – Trnavské mýto – Miletičova – ] Ružinovská – Ružinov (intervaly: *(intervaly: 4/5/4/6)*
Keď už sa tu osviežila stará téma, osviežim aj ja svoju prestavu:
1. Nám. Ľ Štúra – Šafárikovo nám./Jesenského – Nám. SNP – Obchodná – Štefanovičova – Hlavná stanica (intervaly: 4/5/4/6)
11. Nám. Ľ Štúra – Šafárikovo nám./Jesenského – Špitálska – Americké nám. – Radlinského – Račianska – Rača (intervaly: 4/5/4/6)
2. Dúbravka – Karlova Ves – nábrežie – Štúrova – Špitálska – Krížna – Trnavské mýto – Miletičova – Ružinovská – Ružinov (intervaly: 4/5/4/6)
3. Hlavná stanica – Štefanovičova – Radlinského – Vazovova – Trnavské mýto – Vajnorská – ŽST Nové Mesto (intervaly: 4/5/4/6)
4. Karlova Ves – tunel – Obchodná – Radlinského – Vazovova – Trnavské mýto – Vajnorská – Zlaté Piesky (intervaly: 4/5/4/6)

Po otvorení trate do Petržalky:
1. Janíkov dvor – Jantárová cesta – Štúrova – Nám. SNP – Obchodná – Štefanovičova – Hlavná stanica (intervaly: 4/5/4/6)
11. Janíkov dvor – Jantárová cesta – Štúrova – Špitálska – Americké nám. – Radlinského – Račianska – Rača (intervaly: 4/5/4/6)
2. Dúbravka – Karlova Ves – nábrežie – Štúrova – Špitálska – Krížna – Trnavské mýto – Miletičova – Ružinovská – Ružinov (intervaly: 4/5/4/6)
3. Hlavná stanica – Štefanovičova – Radlinského – Vazovova – Trnavské mýto – Vajnorská – ŽST Nové Mesto (intervaly: 4/5/4/6)
4. Karlova Ves – tunel – Obchodná – Radlinského – Vazovova – Trnavské mýto – Vajnorská – Zlaté Piesky (intervaly: 4/5/4/6)

A niekedy v budúcnosti: ?
1. Petržalka juh – Janíkov dvor – Jantárová cesta – Šafárikovo nám. [ – Nám. SNP – Štefánikova – Hlavná stanica – Račianske mýto – Trnavské mýto – Miletičova – ] Ružinovská – Ružinov – Letisko (intervaly: 8/10/8/12)
11. Janíkov dvor – Jantárová cesta – Šafárikovo nám. [ – Nám. SNP – Štefánikova – Hlavná stanica – Račianske mýto – Trnavské mýto – Miletičova – ] Ružinovská – Ružinov (intervaly: 8/10/8/12)
2. Dúbravka – Karlova Ves – nábrežie [ – Šafárikovo nám. – Dostojevského rad – AS Mlynské nivy – Karadžičova – Trnavské mýto – ] Kukučínova – Račianska – Rača (intervaly: 4/5/4/6)
3. VW – Devínska Nová Ves – Dúbravka – Harmincova – Lamačská – Brnianska [ – Pražská – Hlavná stanica – ] Štefanovičova [ – Americké nám. – AS Mlynské nivy – ] Mlynské nivy – Slovnaftská – Vlčie hrdlo – Slovnaftská – Kazanská – Dolné hony (intervaly: 4/5/4/6)
4. Karlova Ves [ – tunel – ] Obchodná – Radlinského – Vazovova – Trnavské mýto – Vajnorská – Zlaté Piesky – Vajnory (– CEPIT?) (intervaly: 8/10/8/12)
14. Karlova Ves [ – tunel – ] Obchodná – Radlinského – Vazovova – Trnavské mýto – Vajnorská – ŽST Nové Mesto (intervaly: 8/10/8/12)
5. Šafárikovo nám. – Špitálska – Americké nám. – Radlinského – Račianska – Tomášikova – Ružinovská – Košická – Pribinova – Šafárikovo nám. (intervaly: 4/5/4/6)
15. opačne ako 5. (intervaly: 4/5/4/6)

Poznámky:
intervaly: špička/sedlo/víkend
[] – podzemný úsek
Reakcia na: slovanista21 #49965:
Velmi vela zdvojenych tras :)) Co sa tyka, tvojho tvorenia CP, spomal lebo ked si prepocitas vozokilometre dotovane na elektricku, tak ti vyjde mozno smiesny 20 - 25 minutovy interval na kazdej linke.

Ked by som nieco mal prerabat, tak mozno na radialny system s prestupom, vzhladom na tarifu v BA.

12 / Dubravka - Karlovka - Nabrezie - Safarikovo - Kapucinska - Karlovka - Dubravka
1/ Dubravka - Karlovka - Tunel - Jesenskeho - new most - Dubravka

5 / Raca - Vazovova - obchodna - Tunel - Nabrezie - Safarikovo nam. - Spitalska - Raca
11 / Raca - Americke - Jesenskeho - Nabrezie - Tunel - Obchodna - Raca

9 / Ruzinov - Vazovova - Obchodna - Tunel - Nabrezie - Safarikovo nam. - Spitalska - Ruzinov
14 / Ruzinov - Spitalska - Jesenskeho - new bridge - Tunel - Obchodna - Vazovova - Ruzinov

2 / Zlate - Vazovova - Obchodna - Tunel - Safko - Spitalska - Zlate
4 / Zlate - spitalska - Jesenskeho - Tunel - Obchodna -Zlate

13 Hlavna stanica - Obchodna - Jesenskeho - Safarik - Obchodna - Hlavna stanica

Doplnkove
7 Vinohrady - obchodna - tunel -Karlovka a spat Len v spicke
6 Karlovka - nabrezie - Jesenskeho - Spitalska - ZST Nove mesto

Chcelp by to len : zrusit Florianske, a spravit prestupnu zastavku Technicka univerzita spolu aj z autobusovou zastavkou a linky 94 a 80 nasmerovat priamo integrovat do zastavky. S tym, ze 80 by nekoncila na Kollarku ale na Vazovovej.

PS: Odhadom ako pozeram na ten moj vyplod atak dalo by sa to dat na 6 min interval na kazdej linke celodenne , prazdnniny 10 min a volne dni na 15 min.
Reakcia na: inTony #49996:
Mas oblastne horucky? Chces aby ta ukamenovalo 2000 studentov a ja? Mlada Garda a Riazanska su jedna z najvyuzivanejsich zastavok na Racianskej radiale.
Ale take ako zrusit Novy zahon a zlucit ju do zastavky vozovna kecerovo, to ta nenapada? Lebo to je asi jedine co si zasluzi zrusit.
Add Kollarovo: A ty si normalny dat zastavku pred semafor? Zas to je ptakovina co si napisal.

PS: Vozovna kacerov je vyuzivana zastavka, priblizne ako Heckova. Takze, odmietam primat taky nazor, ze kacerov na znamenie. Z ostatnymi moozem suhlasit
Reakcia na: slovanista21 #49976:
Preboha, nekompromituj ma 🙂
Reakcia na: donats #50002:
Samozrejme, ničím iným to ani spôsobené byť nemôže.
Ludia, PATDESIAT TISIC PRISPEVKOV za styri roky! Gratulujem!
Reakcia na: si #50005:
neviem prečo to spravili tak ako spravili nie je to super ale už to nezmeníme !!!
Reakcia na: Technopol #49981:
hmm tak potom preco tak zhovadili prepojenie dolnych honov a petrzalky ? donedavna som to zobral linkou 97, dnes vsak musim cestovat do sirsieho centra...
Reakcia na: ufo #50003:
no ja som sa tiež zamýšlal a najradšej by som mal z každej radialy len 1 linku ale ma napadlo že sa stava a často že sa navzajom dobehnu električky tak preto som navrhoval z každej radialy 2 linky len preto aby nechodili 2 za sebou
Reakcia na: Technopol #50001:
a neplánuje sa znížiť počet liniek? Veď na Trnavskom by veľa ľudí vystúpilo aj nastúpilo. Tu je moja predstava linkovania električiek:
2: BNM - Trnavské mýto - Vazovova - hl.st.
4: Zlaté pisky - Trnavské mýto - Obchodná - tunel - KV - Dúbravka
5: Rača - Obchodná - tunel - KV
7: Vinohrady - Americké nám. - Nám. Ľ. Štura
9: Ružinov - Trnavské mýto - Americké nám. - Jesenského/Šafárikovo nám. - KV - Dúbravka
13: hl.st. - Obchodná - Nám. Ľ. Štúra
keď hovoríme o stave bratislavských autobusov: mám dojem, že už aj tie najnovšie ikarusy 435 začínajú hrdzavieť. Nie je to spôsobené nedostatočnou údržbou zo strany DPB?
Reakcia na: ufo #49998:
v tom že 8 prinesie ludí zo stanice 9 z Karlovky 14 zo šafka ale ak bude len jedna tak tá prinesie ludi a dalšie už pojdu po tej istej trase takže nebude koho zobrať

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.