jeeeeej, nestras s tim pesimizmem ? ja to spojeni potrebuji jako sul ? ovsem nevim, jestli to co pomuze, neni mi znamo, ze by od BA smerem na Breclav byla trat uspusobena pro vyssirychlost pendolina. ale proc ne, klidne at to jede jen o par minulkratsi cestu, i to je lepsi nez nic. ale kamaradi co tim jeli rikali, ze dost na ukor pohodli... hmmmmm. no jo, kazda sranda neco stoji.
Ak sú tie výrobky tak kvalitné ako belaruskaje T- busy, myslím ASKM sa volajú, dobré s nami a zlé preč...
Re #49792 hoppusmark: Odkiaľ berieš istotu, že v novom systéme budú zabezpečené prestupy a preklady lepšie? Alebo inak, myslíš, že Kajdi and comp. bude schopný spraviť napr. novú L 5 tak aby:
V Dúbravke bola v preklade s 9, tak aby od KV bola preložená aj s 4, 12, 17. Potom na Obchdodnej aby sa stretla s 13 a aby od Račianského mýta, resp. HYDROCONSULTU bola preložená s 3 a 17?
A L 13 tak, aby na STU v smere do CMO nadväzovala s 5 a zase sa stretla s 5 na Obchodnej po ceste na stanicu? A ešte ideálne 13 by mala byť na/z Hl. st. preložená s 2?
Ruské busy
BTW to ste tiež mohli hneď napísať, že v pravom hornom rohu je mikroskopické tlačítko pre anglickú verziu, aby som to nemusel lúštiť v azbuke! ? ? http://www.liaz.ru/eng/prod_liaz6213.htm ?
Len neviem ako to myslíte s tými "deblokáciami". Ja sa v túchto medzinárodných vzťahoch nevyznám, ale nieje to náhodou tak, že RUSKÁ FEDERÁCIA dlhuje SLOVENSKEJ REPUBLIKE? A čo s tým má MESTO BRATISLAVA? Keď by sme "deblokovali" busy tak to vlastne znamená dotáciu mestu Bratislava od štátu, ktorý je veriteľom. Potom budú chceť aj v Prešove, BB, ZA,... A čo dostanú mestá, v ktorých MHD prevádzkujú SADisti?
Vyzerá dobre, opakuju, že se mi to líbí podstatně víc, než SOR BN12. Jde jen o to, že se to může v budoucnu DPB náležitě prodražit- nikdo nic neví o spolehlivosti těch busů, dodávka náhradních dílů asi taky nebude úplně OK a asi se nedá čekat, že by se tím obnovila větší část vozového parku v Bratislavě- nějakých 25 kusů by tam bylo dost atypických se všemi negativy, co s tím souvisí. Takto na pohled proti tomu nic nemám, ale fotka řekne jen málo a nikdy jsem tím nejel. Ono jedna věc je laciný nákup z deblokace a druhá co pak s tím- MÁV taky "nakupovaly" a teď se jim jednotky "usgyi" z Mytišči hromadí v Szentesi a dohromady se neví, co s nimi...
Som spokojny s nasou dopravou a hlavne s ludmi ako to vynikajuco vymysleli. Klobuk dole pred nimi. Uz sa nemusime vozit len jednym busom alebo linkami, mozme vyskusat konecne aj dalsie. Co tam, ze sa potrebujem dostat inde,hlavne, ze sa vezem,ved si na druhej zastavke s radostou tych 10 az 30 min pockam na dalsiu linku mhd. Do prace nacas? Ved si majster respektive veduci zvyknu, ze je to pre nase dobro. Ta nasa mhd. ? Nevedeli sme, co nam tu na v hlavnom meste chyba, ale teraz to uz vieme. Je to nove linkove vedenie nasej mhd.
Este raz vdaka Vam kompetentym ako nadherne a rychlo sa nam cestuje po meste za nasimi kazdodennymi povinnostami. ?
Dakujeme Vam aj za perfektnu zabavu na linkach mhd. ?
4 Papyr: ?
Ruské busy - ja som len reagoval na to, že tu niektorí ohŕňali nos nad ich DESIGNOM. Chcel som povedať, že prvoradý nieje design ale spotreba, spoľahlivosť a pod. A niektoré z uvedených boli aj nízkopodlažné, ja tiež som proti nakupovaniu vysokopodlažných. Proste súdiť na základe designu sa mi nezdá šťastné.
"Teraz prosim tych, co vyskocia s tym, ze BA zivi vychod,..."
- ľudia s takýmito bryndzovými rečami tu dúfam ani niesú!!! ?Ako tu bolo už 1000krát povedané v Prešove asi nedávajú toľko peňazí na wolowiny ako v BA, tak majú nové busy...
#49811 - no comment.
_____________________
Re SZKV #49813 Asi máš pravdu.
_____________________
Re si #49814: Mno jo, asi vzhľadom na komplikovanosť učtovníctva neziskových organizácií alebo čoho a nevyvinutosť slovenského internetového prostredia je to problem, škoda. ? Keby mal d3k0 čas tak by mohol hodiť pár slov ako to je...
Ano, ta klapka pri druhych dverach funguje presne tak ako si napisal. Chcem vsak upozornit, ze ak ju po lete prvykrat vytiahnes tak sa priprav na to, ze to zacne fukat aj kopu prachu, kotry sa za ten cas usadil v kanaloch. Takze nalepsie je najprv otvorit vsetky okna (pripadne aj dvere), vyprazdnit voz a vytiahnut to s tym, aby sa to najskor vycistilo. Ak by niekto vytiahol v plnom voze paku kurenia odpadovym teplom po prvy krat po dlhom teplom lete, tak by som sa velmi netesil. Vsak zistis. ? Apropo, stare kachny maju tu paku z vonkajsej strany, za druhymi dverami. Funguje tak, ze ked je vytiahnuta, tak vzduch fuka mimo voz, v zatlacenej polohe do voza.
Mam podobnu skusenost, na zastavke Lucanka stala L93 a L98 prave prichadzala a vodic L98 si dokonca pockal kym L93 zavrie dvere a odide a az potom sa posunul dalej a otvoril dvere. A potom sa mozeme cudovat, ze ludia nadavaju. Bodaj by nie.
Re #49819 Spectre: Ak by to mali v grafikone, ako by sa to riesilo v pripade meskania? Uvediem vymysleny priklad L95 por.1 by na zast. Lucanka mal cakat na pripoj L98 por.8, ale bus L98/8 by sa pokazil resp. meskal 6 min. To by L95/1 cakal a L95/2 iduci o 4 min by ho predbehol?
Osobne by som sa priklonil len k dohovoreniu vodicom, aby ked vidia prichadzat inu linku, nech chvilu dlhsie postoja na zastavke.
Idealne by bolo urcit vybrane prestupne zastavky medzi linkami, kde by sa mali linky "stretavat". Napr.: pre L95 a L98 - Lucanka; pre L98 a L93 - ŽS Budatinska apod.
No tak z tej výluky na Kapucínskej som úplne odviazaný. Asi budem do školy opäť istý čas jazdiť autom...
Inak asi začnem písať písomne sťažnosti na vodičov. Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale pokiaľ sa mi asi trikrát stane, že na dvoch po sebe idúcich zástavkách vodič a-99 zavrie dvere a odíde zo zástavky presne vo chvíli, keď sa k nej blíži a-93, ktorej by mal robiť nadväznú dopravu. A v opačnom smere to isté spraví vodič a-93. To je minimálne na strhnutie prémií. V normálnom podniku by za takéto vychádzanie v ústrety zákazníkom asi vyhadozvali.
A na záver jedna otázka: Ako funguje tá klapka prepínajúca v zrýchlovačových električkách smer prúdenia chladiaceho vzduchu z oblasti zrýchľovača? Keď je dole, odpadové teplo ide pod voz, keď hore, tak do kupé, alebo je to naopak? S terajšou zimou sa mi to pri lenivosti (alebo škodoradosti) niektorých vodičov električiek určite zíde... Vopred vďaka.
Tebe CHYBAJU reklamy na stranke? No, tak uz som videl mnohych, komu prekazaju, ale zeby niekomu chybali... No co cakat od cloveka, ktory proponuje nakup ruskych autobusov a trolejbusov...
Turecke Mercedesy Connecta nechces? Uroven podlahy asi ako v 14/15Tr, cize nie prilis vysoka, cena velmi priazniva, existuje solo i klbova verzia, design to ma od Mercedesu, a hoci to tiez nie je uplne najspolahlivejsie, s ruskymi vozmi sa to asi nebude dat porovnavat.
Mimochodom, ked ma mesto Presov, ktore trpi obrovskou nezamestnanostou a je celkovo v strasne chudobnej oblasti, peniaze na to, aby kupovalo LEN nizkopodlazne vozy, a to kazdy rok 3 klbove a 2 kratke NP Citybusy, tak Bratislava, hoci by aj nemohla hned kupit vsetko nizkopodlazne, NIE JE ODKAZANA NA NAKUP RUSKYCH SHITOV, to sa mi proste NECHCE VERIT!!!
Teraz prosim tych, co vyskocia s tym, ze BA zivi vychod, nech sa zamyslia, nez nieco take napisu. Kupcom autobusov je MESTO. Stat (ktory sidli v Bratislave) na nakup novych vozidiel NEPRISPIEVA. Mesto Bratislava ziadne transfery na vychod NEROBI.
Nechce sa mi verit, ze by mesto Presov bolo po prepocitani na hlavu bohatsie, ako Bratislava.
reklam si mozes dat kolko chces, podstatne je ale aby si z tej reklamy aj nieco mal a na to budes potrebovat aj neakeho rozumneho zadavatela, asi pouzitelnu zmluvu k tomu a urcite viest neake uctovnictvo... a podla toho co som kecal s d3k0m tak minimalne to posledne je v sucasnosti problem...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
papuca