Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Zaujimalo by ma,preco nie je na tejto stranke
uvedeny grafikon vsetkych liniek.Ze by to bol
az taky problem?
pardon, toto uz bude nazaj posledny prispevok

pre tych, ktory este nestihli odviezt sa s BEUS-om, zajtra jazdi na 14/5 rano (vozidlo pravdepodobne K2)
tu mate par odchodov z obratiska RUŽINOV-ASTRONOMICKÁ:
05:37
06:45
07:55
09:08
10:23
11:38
12:53

takze ak mate cas, choddte ho moralne podporit!
🙂
Jo, a zabudol som uviest, ze 7783+84 ma ist do UD vo februari t.r.

7085> ano, ma byt hotova do marca, uz som to tiez niekde pocul. Ale to, ze sa ma robit aj 7086 som nevedel. Myslel som skor, ze po skusenostiach s UD si ich Ing. Polak bude radsej robit sam. Ale nemam potvrdenu informaciu, zevraj sa na juraku este nachadza 8 vyzbroji TV8. Cize by sa dali spravit este 4 supravy, alebo 4 kachny. Pokial tam tie vyzbroje naozaj su, tak Ing. Polak by ich urcite velmi rad kydol do svojich vozov, a aj to tak robi - 7085. Lepsie by ale bolo, keby mu tie vyzbroje dali, to by sme mohli mat v preibehu par mesiacov 4 "K2G", a nie jednu v preibehu niekolko rokov (snad tu 7086 spravia aspon trochu rychlejsim tempom)
k tej rekonstrukcii T3 7783+84:
povedal mi to sam BigMac osobne (ma ten voz prideleny). Ale nakolko ma zakaz vstupu do UD (lebo im povedal ze su k*****, neviem ako to teda je.)

38:
pri lakovani by mohli rovno nastriekat aj SGP vlecak, lebo sa povcita, ze pojdu do supravy. Ved mozno je SGP uz hotovy a pripraveny na farby, tak ked uz natret, tak aj motorak k nemu, ne? Zistite to, ci to tak je, zaujima ma to.

215:
Uz je najvyssi cas, ved nasa T2 je jednou z najlepsich historickych T2 na uzemi byvaleho CSSR (lepsiu maju iba v Prahe - 6002, ktora aj tak premavala skoro 20 rokov v Bratislav. Ani im ju nemali dat, mohli sme mat prototyp T2 ako historicak - ale ja im to doprajem, ked ho uz maju v Prahe) (dufam, ze prototypy T6 nedopadnu o 40 rokov podobne)

jan:
velmi dobre poznam situaciu dopravy v DNV, nakolko tam velmi casto chodim.

Dnes sa stala taka pekna kuriozita:
Idem si na racku na spoj 21 o 19:44. Bolo 19:40 a ako som siel zo zastavky elektricky, tak som spatril stanicny zalozak na linke 21, bol pekne natrieskany. Najprv som strasne nadaval, lebo siel skor, ale na zastavke bolo aj tak este aspon 10 ludi ktori sa do neho nevtrepali (aj klbaky su tak ci tak preplnene - ved premavaju raz za 20 min!). Ale 19:44 dosla normalne 21/5, voz c. 1908 (Ik280). Vtedy som si vydychol, lebo cakat 24 minut sa mi naozaj nechcelo. Napriek tomu, ze bola pred nami mala krasnanska plynofikovana karosa (cislo som si nevsimol), sa starucicky Ikarus pri SAV natrepal, lebo ta Karaosa sla uz z racka totalne nabita (cize tym sa potvrdilo, ze 20 min interval na linke 21 uz od 18:00 je naozaj nedostacujuci!!!). Tak teda sva plne autobusy śi to valili do DNV napriek tomu, ze povodne tam mal ist v tom case iba jeden - ak ak by to stacilo, neboli by oba tak napchate.
KLF, Turbo: Ja mam dojem, ze niekto zase cosi vymyslel... :-)))

COLOR: Upresnenie: 7086 MOZNO bude vyzerat ako 7085. Faktom je, ze sa v UD zaradila na styri roky vyhrievane miesto 7085ky...

38 dostane vraj novy lak. T2 c. 215 sa vraj uz lakuje.

Odkaz pre vsetkych, co lobuju za ten "svoj" typ autobusu. Kedze su niektori nepoucitelni a stale hromadne hlasuju za nemenovane znacky, mozu hlasovat aj dalej. Po skonceni ankety zmazem vsetky podozrive hlasy. Ak chce niekto dokazy, s radostou mu ich poskytnem 🙂
7085 zacne v marci jazdit. vraj je to na 100%
---
Juro> nejde mi moj mail, skus mi napisat na color@pobox.sk
---
7086 ma vyzerat podobne ako 7085 ked vyjde z dielni
---
Co robia chuderke 38?
---
Beus jazdi pekne, hladko, len trochu moc zvoni. Ale to prejde.
---
Na Ursinyho prelepili historicke poriadky z roku 95. Doma mam len dva.
---
Andy> takto ti to vyhovuje?
Dostal som informacie, podla ktorych si niektori ludia (vratane mna) myslia, ze prispevky pisem v stave "mimo" 🙂 Ano, ano, radsej budem drzat hubu a krok. Uz teda nemusite preskakovat moje prispefky.
juro> tvoj mail? telefon? a funguje ten fotak vobec 🙂 ?
Keby si sa chcel dohodnut, za 15 minut som na DP Talkri alebo citam tuto diskusiu, resp. mail. Ozvi sa, dik.
Kto by chcel tak mam jeden ZENIT doma navyse. Mozme sa dohodnut.
Turbo> Ja s najvacsou radostou zaplatim 1.500,- za manualny fotak. Pocul som ze v Brne nejake predavaju za 150,-Kc ale ci to bol blud... (zapocute v Silvestrovskej eline 8/2). Ak mi nejaky zozenies, budem vdacny. (Plati aj pre Spectre).
jan: ked vynecha spoj, najlepsie je zodvihnut telefon a zavolat na dispecing DP (02/59505555) a spytat sa ich, pripadne ich pobuzerovat ze kde nechali zalozne vozidlo:-))
Spoj 92 sponzoruje VW, takze oni maju aj pravo povedat si kadial ist ma a kadial nie. Ale to ste asi nevideli navrh magistratu na potiahnutie elektricky k VW ktora sa ma DNV vyhnut podobnym oblukom ako 92.
Zastavok vhodnych na odstrel je viacero, takze najlepsie je mailnut ich do DP a oni Vam uz povedia preco ich nezrusia :-))
1. Z akého dôvodu o 06.42 vynechal spoj č. 21 - zástavka M. Marečka v D.N.Vsi ?
2. Spoj č. 92 privažajúci zamestnancov na rannú smenu do VW sa vracia takmer prázdny pomimo D.N.V. Nie je možné ho presmerovať cez D.N.V. ?, V špičke mnoho cestujúcich sa do autobusu nedostane !!!Máte o tom vôbec vedomosť ???
3. Komu služí zástavka na Mokrohajskej, keď tam takmer nikto nevystupuje ? Argument, že zástavka bola zriadena na žiadosť školy pre telesne postihnutých žiakov neobstojí, pretože z D.N.V. ich vozí špeciálny autobus !!!
Sprava pre cyklistov: Dnes o 17:00 na Hodzovom namesti pri fontane je zaciatok prvej tohtorocnej cyklojazdy. Pridte!!!
Turbo: Napisal si nieco, co je DOST vyznamna vec! Preto sa podobne ako d3k0 aj ja znova pytam - MYSLIS TO VAZNE ??? Hlavne ta vyzbroj Alstom mi pripada skor zo sekcie SCI-FI ako z diskusie. Bola by to VIAC AKO BOMBA !
O.P.DEZINFORNUJE nie denník PRÁCA ale táto stránka.PREČO?Nuž preto lebo Denník Práca uvádza,že po PREŠOVE...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§
Prva nízkopodlažná KAROSA RENAULT CITY BUS jazdí od roku 1998 v PREŠOVE!!! a nie v Banskej Bystrici!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ďalšie nízkopodlažné Busy boli zaradené do dopravy v rámci MHD v BRATISLAVE a KOŠICIACH.Aj keď iné typy vozidiel.PRÁCA ako denník v tomto prípade DEZINFORMUJE a je asi stále KOMUNISTICKÝ!!!!!!!!!!!!!!!!§
DENNÍK PRÁCA uvádza vo svojom vydaní zo dňa 16.1.2002 totálnu blbosť.Prvý nízkopodlažný autobus Karosa na Slovensku na 100% nebol v sedliackej Banskej Bystrici,ale od roku 1998 v PREŠOVE.
Turbo: To myslis vazne?
aha a skoro som zabudol, vcera som dopoludnia videl 7111 na Vajnorskej ako ju ing. Polak viezol do Krasnian. Takisto je aj voz 38 prekne viditelny pri budove UD, ak pojdete okolo, mozete ho spatrit (najlepsie z eliny)

niekto tu pisal o rekonstrukciach jurackych T3 na tyristory

co ja veim, tak prvy voz ma byt 7783+84 (domo, nacastejsie 12/8). Ma dostat digitalne transparenty, vyzbroj TV Alstom Progress (?? tiez sa mi to nezda, ale asi to tak bude). dolezita vec je ze mu nechaju povodne cela bez akychkolvek uprav (teda ani svetla z felicie - huraaaa!) to je zatial vsetko co viem, 7303 znovu testuju

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.