najviac ma fascinuje navaznost spojov. naco su nam casove listky ked po vystupeni z autobusu nemam sancu vyuzit druhu polovicu zostavajuceho casu? napr. ked cestujem z devinskej do lamaca tak 20 pride na konecnu v dubravke PRESNE vtedy ked odchadza 35. ked sa o minutu omesta (co sa stava velmi pravidelne) tak je to vsetci vieme kde... alebo predposledna 83 pride do dubravky 4 minuty PRED odchodom 20 a na poslednu moze cakat clovek 20 minut... viva polhodinovy listok... niekto by sa mohol konecne zamysliet nad tym odkial kam vlastne ludia cestuju a nieco pre nich spravit...
HeHe
ods.1: ked ich nepochvalime my, musia sa pochvalit aspon sami, no nie? urobili krok vpred, tak preco by mali robit teraz krok s5? nie je to sice idealne, ale to nebude nikdy.
ods.2,3:mno yo, nie sme ani taliani ani francuzi, takze sa zachovame ako slovaci. a ty sa zachovas ako? ako talian alebo ako francuz?
ods.4:zda sa, ze mas konstruktivne riesenie aj na tento problem
ods.5:v tomto s tebou suhlasim, po primatora mal skutocne dojst stary 16-rocny ikarus 280, aspon by sa mu konecne otvorili oci. pokym mu budu podsuvat "pekne" autobusy, tak sa nedozvie o tych hrdzavych
ods.BTW:skus pohladat ine spojenie. napr. ja som nasiel na spojenie safko-sustekova cez vikend, hned tri riesenia: 95-farskeho-pesobus, 95-farskeho-cakanie_0az15min-99, 95-hraniciarov-cakanie_0az12min-88. no nie je to skvele? predtym som mal len jedno. vedel som o odchody 88 priamo, takze som si nacasoval prichod dufam, ze toto este trosku domyslia, co insie mi ostava