Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
All: Prosím, vie niekto, ako sa dostať k starým CP petržalských liniek, platným do 04.09.2005? ?
byvam v petrzke (technopol), pohybove problemy nastastie nemam, kamosov na einsteinovej tiez nie a do/z tesca s 10-timi taskami nechodim 🙂, ale mozem povedat ze situacia s cestovanim Z mesta sa pre ludi zlepsila. Zo safka sa da bez problemov a bez dlhsieho cakania dostat 95-kou. Tak isto z oblasti zochovej/hodzovho namestia sa da dostat 83,84 a nasledne prestupit na 95 na ktoru sa caka minimalne. Horsie to je ale s dopravou do karlovky, tu vidim zhorsenie. Sice na safko sa da dostat rychlo, ale na elinu sa caka dlho a hlavne idu usekom nabrezia pomaly (kazdorannu turisticku vyhliadku hviezdoslavovho namestia nepotrebujem).., doprava niekedy trva aj cez 40 minut. Oproti 81+5/9 je to skok vzad. Z celkoveho pohladu ale vnimam zmeny pozitivne.
Čo tak čítam fórum, tak mi z toho vychádza, že priemerný petržalčan má pohybové problémy, chodí denne do Nemocnice, pričom cestou sa zastaví v hypermarkete, ale TESCO nestačí, musí to byť práve Carrefoure, tam nakúpi 10 tašiek. Vždy má pri sebe kufre, pretože každý deň musí cestovať za rodičmi vlakom a asi im perie šaty. A priemerný petržalčan vždy býva na trase linky 81. 🙂 Samozrejme chodí za kamarátmi na Einsteinovej.
Reakcia na: TeBeCe #49290:
Mne sa už len to, že v Bratislave musia električky zastaviť chodcom na semoforoch, smiešne... A chodci tie semafory aj tak nikd nedodržujú.. Tu aj eliny chodia na viecerých miestach po pešej zóne a tam zrazu nemusia byť..
Verejne obstaravanie - oprava povrchu odstavnej plochy 2.DTP
http://www.dpb.sk/sutaz/vyzvy/2005_0111vuszjp.pdf
Reakcia na: Papyr #49296:
Aj mňa ohromne zaujalo a osvojím si ho 😃
Reakcia na: Andy #49297:
prave startuju elektricku ?
pepa prave keca na regine o t2 🙂
Reakcia na: Beus #49294:
VUCispan je krasne slovo, to budem pouzivat ?
Reakcia na: Beus #49294:
hej, a za dve plastove/kovove tabulky ani nikto nedostane do vrecka nejake tie bubaky navyse...
Reakcia na: TeBeCe #49286:
Ale ved preboha tak ako v Plzni sa to robi snad v kazdom civilizovanom meste na svete...nikde v civilizacii neexistuje semafor pre chodcov cez elektrickovu trat...to len v Bratislave to musi byt inak...ved Siemens si potrebuje zarobit - tie snimace, kopanie kablov, a vsetko okolo, predsa nie su lacne, vsak? 🙂

Re #49287 Malic: Heh, neviem sice, o kom sa to rozpravali, ze tade siel 70, ale mam takych kolegov, ktori toho schopni su 😉 A z kontrolora za chrbtom pri takejto jazde by som sa vobec nedivil keby takmer omdlel 😉 No kolko je na tom pravdy, tiez neviem 🙂

Re #49292 d3k0: No, to ano, mamicky s 10-timi taskami (3 v pravej ruke, 3 v lavej, 1 ako batoh na chrbte, 2 na ramenach, a 1 na hlave (?) 🙂 ) a dochodcovia o 4 barlach iste radi vyuziju sluzby vyhliadkovej linky 99 🙂

Re Cosita, ad Stara Viedenska cesta: Zo Starej Viedenskej bola MHD vylucena, a ani do buducna sa tam s nou nepocita. Dovod je celkom prozaicky - tato ulica sa totiz v poslednom obdobi zmenila na parkovisko drahych aut navstevnikov Au Cafe a inych podobnych podnikov v okoli, takze je pre MHD prakticky neprejazdna. Podakovat sa treba nasmu sudruhovi VUCispanovi Romanovi, jeho znamym, a inym podobnym, ktorych ego je to najpodstatnejsie na svete. Ak by sa situacia zmenila (k comu zatial tendencia nie je), tak mozno... ?
Reakcia na: Cosita #49267:
A co 201 (Dudvazska-Mileticova)+208 (Milticova-Kolarovo nam.)+80 (Kolarovo nam.-Einsteinova)? To by malo celkovo trvat 30-34min.

Alebo 202+88 s prestupom na AS MN za 41min.

Vsetko priamo z Dudvazskej na Einsteinovu, pravda tie casy su teoreticke, aka je realita s prestupmi a meskaniami neviem.
Reakcia na: Beus #49283:
Krasne si to napisal, no dodam, ze pre takych, pre ktorych je neprestupovanie podstatne dolezitejsie ako dlzka cestovania, je aj 99 dobra. Myslim hlavne dochodcov a "mamicky s 10 taskami" (o ktorych radi kritici pisu 🙂 )
Reakcia na: TeBeCe #49290:
viem. A keď tam to tak ide spraviť, tak načo to robiť inak v BA?
Reakcia na: LUK #49289:
hehe, praveze na tej plzenskej krizovatke je to v spicke dost narvate elektrickami 🙂 ale na tych nasich, ktore som spominal to naozaj nechapem...navyse tam robia aj zlozite snimace pre akoze preferenciu (tak ci tak nefungujucu na Segnerovej) a podobne...asi preto aby co najviac zarobili ?
Reakcia na: TeBeCe #49286:
a načo je chodcom semafor cez električkovú trať??? Veď tam nie je pomer "počet elekričiek za minútu" ale "jedna električka za x minút"... ?
Reakcia na: Beus #49285:
Vyborny napad, som rozmyslal ze tu 99 by som nechal otacat asi niekde pri Tecsu, i ked ani ta trava nie je zla 🙂.
Len si fakt zivo viem predstavit ako by takyto chory navrh niekto velmi rad zrealizoval, pripadne linky este ponatahoval k jeho domu 🙂
Reakcia na: Beus #49283:
Je to celkom mozne ze sa tato informacia cestou uplne zdeformovala. I ked minule som si v 14 cestou do mesta vypocul rozhovor dvoch elektrickarov o tom ako isiel cez vyhybku na Kriznej s Vazovovou, ci ako sa tam ta ulica vola(odpajanie 2,8,9), 70km/h a za krkom mu vraj stal nejaky kontrolor a vraj malem omdlel 🙂. Tak nevim co je na tom pravdy , ale aspon som sa dobre zasmial. ?
bol som tento tyzden v Plzni a tam ma na jednej svetelne riadenej krizovatke zaujalo to, ze chodci na prechode cez elektrickove kolaje nemaju semafory (tie maju len na prechode cez cestu), ale iba vystraznu tabulku...podla mna by sa to vyborne hodilo aj u nas na CSS ako Brestovka, Lackova, Segnerova...
http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=plzen&no=0&id=27302aeef1f021f9f0f125ef2e253a2c30
A este postreh k L99: Vsetci "odbornici" by ju len rusili, lebo nevedia pochopit jej ucel, a najma jej trasu 🙂 Kazdemu sudnemu cloveku s kuskom rozumu predsa musi byt uz z letmeho pohladu na mapu jej trasy jasne, ze to nie je linka, urcena na vozenie sa z jednej konecnej na druhu 🙂 Mozno by pre takychto diletantov bola pochopitelnejsia, keby sme jej trasu (bez zmeny) rozkuskovali na 4 linky:
89: Ovsiste - Farskeho - ZSt Petrzalka - Terno (obrat asi na Prokofievovej)
189: (Matador) - ZSt Petrzalka - Terno - Markova - Technopol
99: (Prokofievova) - Markova - Technopol - Holicska - Budatinska (obrat tam niekde cez travu) 🙂
199: Holicska - Budatinska - Lucanka - Antolska
Takto by mozno pochopili, ze su to vlastne rozne useky, ktore je treba obsluzit, pospajane do jednej trasy, a znova kazdemu jedincovi disponujucemu mozgom musi byt jasne, ze je stupidnost vyrabat taketo 4 linky, ked sa to da ovela efektivnejsie obsluzit jednou spolocnou 🙂
To ako hint pre tych, co L99 nevedia pochopit, ale vedia aspon trosku rozmyslat 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.