byvam v petrzke (technopol), pohybove problemy nastastie nemam, kamosov na einsteinovej tiez nie a do/z tesca s 10-timi taskami nechodim , ale mozem povedat ze situacia s cestovanim Z mesta sa pre ludi zlepsila. Zo safka sa da bez problemov a bez dlhsieho cakania dostat 95-kou. Tak isto z oblasti zochovej/hodzovho namestia sa da dostat 83,84 a nasledne prestupit na 95 na ktoru sa caka minimalne. Horsie to je ale s dopravou do karlovky, tu vidim zhorsenie. Sice na safko sa da dostat rychlo, ale na elinu sa caka dlho a hlavne idu usekom nabrezia pomaly (kazdorannu turisticku vyhliadku hviezdoslavovho namestia nepotrebujem).., doprava niekedy trva aj cez 40 minut. Oproti 81+5/9 je to skok vzad. Z celkoveho pohladu ale vnimam zmeny pozitivne.
Čo tak čítam fórum, tak mi z toho vychádza, že priemerný petržalčan má pohybové problémy, chodí denne do Nemocnice, pričom cestou sa zastaví v hypermarkete, ale TESCO nestačí, musí to byť práve Carrefoure, tam nakúpi 10 tašiek. Vždy má pri sebe kufre, pretože každý deň musí cestovať za rodičmi vlakom a asi im perie šaty. A priemerný petržalčan vždy býva na trase linky 81. Samozrejme chodí za kamarátmi na Einsteinovej.
Mne sa už len to, že v Bratislave musia električky zastaviť chodcom na semoforoch, smiešne... A chodci tie semafory aj tak nikd nedodržujú.. Tu aj eliny chodia na viecerých miestach po pešej zóne a tam zrazu nemusia byť..
Ale ved preboha tak ako v Plzni sa to robi snad v kazdom civilizovanom meste na svete...nikde v civilizacii neexistuje semafor pre chodcov cez elektrickovu trat...to len v Bratislave to musi byt inak...ved Siemens si potrebuje zarobit - tie snimace, kopanie kablov, a vsetko okolo, predsa nie su lacne, vsak?
Re #49287 Malic: Heh, neviem sice, o kom sa to rozpravali, ze tade siel 70, ale mam takych kolegov, ktori toho schopni su A z kontrolora za chrbtom pri takejto jazde by som sa vobec nedivil keby takmer omdlel No kolko je na tom pravdy, tiez neviem
Re #49292 d3k0: No, to ano, mamicky s 10-timi taskami (3 v pravej ruke, 3 v lavej, 1 ako batoh na chrbte, 2 na ramenach, a 1 na hlave (?) ) a dochodcovia o 4 barlach iste radi vyuziju sluzby vyhliadkovej linky 99
Re Cosita, ad Stara Viedenska cesta: Zo Starej Viedenskej bola MHD vylucena, a ani do buducna sa tam s nou nepocita. Dovod je celkom prozaicky - tato ulica sa totiz v poslednom obdobi zmenila na parkovisko drahych aut navstevnikov Au Cafe a inych podobnych podnikov v okoli, takze je pre MHD prakticky neprejazdna. Podakovat sa treba nasmu sudruhovi VUCispanovi Romanovi, jeho znamym, a inym podobnym, ktorych ego je to najpodstatnejsie na svete. Ak by sa situacia zmenila (k comu zatial tendencia nie je), tak mozno... ?
Krasne si to napisal, no dodam, ze pre takych, pre ktorych je neprestupovanie podstatne dolezitejsie ako dlzka cestovania, je aj 99 dobra. Myslim hlavne dochodcov a "mamicky s 10 taskami" (o ktorych radi kritici pisu )
hehe, praveze na tej plzenskej krizovatke je to v spicke dost narvate elektrickami ale na tych nasich, ktore som spominal to naozaj nechapem...navyse tam robia aj zlozite snimace pre akoze preferenciu (tak ci tak nefungujucu na Segnerovej) a podobne...asi preto aby co najviac zarobili ?
Vyborny napad, som rozmyslal ze tu 99 by som nechal otacat asi niekde pri Tecsu, i ked ani ta trava nie je zla .
Len si fakt zivo viem predstavit ako by takyto chory navrh niekto velmi rad zrealizoval, pripadne linky este ponatahoval k jeho domu
Je to celkom mozne ze sa tato informacia cestou uplne zdeformovala. I ked minule som si v 14 cestou do mesta vypocul rozhovor dvoch elektrickarov o tom ako isiel cez vyhybku na Kriznej s Vazovovou, ci ako sa tam ta ulica vola(odpajanie 2,8,9), 70km/h a za krkom mu vraj stal nejaky kontrolor a vraj malem omdlel . Tak nevim co je na tom pravdy , ale aspon som sa dobre zasmial. ?
A este postreh k L99: Vsetci "odbornici" by ju len rusili, lebo nevedia pochopit jej ucel, a najma jej trasu Kazdemu sudnemu cloveku s kuskom rozumu predsa musi byt uz z letmeho pohladu na mapu jej trasy jasne, ze to nie je linka, urcena na vozenie sa z jednej konecnej na druhu Mozno by pre takychto diletantov bola pochopitelnejsia, keby sme jej trasu (bez zmeny) rozkuskovali na 4 linky:
89: Ovsiste - Farskeho - ZSt Petrzalka - Terno (obrat asi na Prokofievovej)
189: (Matador) - ZSt Petrzalka - Terno - Markova - Technopol
99: (Prokofievova) - Markova - Technopol - Holicska - Budatinska (obrat tam niekde cez travu)
199: Holicska - Budatinska - Lucanka - Antolska
Takto by mozno pochopili, ze su to vlastne rozne useky, ktore je treba obsluzit, pospajane do jednej trasy, a znova kazdemu jedincovi disponujucemu mozgom musi byt jasne, ze je stupidnost vyrabat taketo 4 linky, ked sa to da ovela efektivnejsie obsluzit jednou spolocnou
To ako hint pre tych, co L99 nevedia pochopit, ale vedia aspon trosku rozmyslat
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír