Výstupné zastávky: Botanická, Hlavná stanica, Nemocnica P.Biskupice ale aj iné.
Bol som sa pozrieť na vyťaženosť liniek 99 - z Tesca (Lúky II) smerom na Technopol kde sa predpokladá, že by mal byť relatívne plný. Realita max 15 ľudí (až na 1 keď ten predchádzajúci vynechal) - videl som asi 15 busov. A drobnými úpravami niektorých liniek by sa mohla zrušiť, alebo aspoň výrazne skrátiť. Napríklad na úseku Tesco - Antolská presmerovaním 93.
To s tou 95 a 92 nie je preklep ale iba poukázanie na nelogické navrhnutie dvoch trás. 78 by mohla mať konečnú ako 83 (Dostihová dráha).
Ja chcem poukázať na to, že veľmi veľká časť Petržalky sa potrebuje dostať do mesta cez Nový most a zadná časť je týmto návrhom "odrezaná". Pritom sa mi nezdalo, že by napr. linka 95 bola vyťažená.
A na linku 59 a predĺženie 93 by som zobral so súčasnej 59, 93 a zo zrušenej 94. Myslím, že by to stačilo. A v každom prípade by som na 59 nedal 20 min.interval.
S upchatou Stefanikovou v rannej spicke asi nic neurobite. S tym, ze L81 je zrusena asi tiez nie. Navrhol by som teda aspon L80 zaradit v rano medzi 7.00-8.00 a 16.0-17.30 dlhu klbovu a nie kratku. Kazde rano ostava na Einsteinovej smerom do mesta niekto, kto sa do preplneneho autobusu nezmesti. Nechcem aby som to bol zajtra ja.
v sucasnosti toto cele bezi na stroji s procesorom Athlon XP 2600+ a 2 GB RAM, ostatne sluzby beziace na stroji zatazuju HW minimalne (do 5% strojoveho casu). Realna cesta na zlepsenie odoziev na stranke je jedine rozhodit to na viacero procesorov, t.j. bud viacero strojov (minimalne rozdelit na databazovy a webovy) alebo viacprocesorovy stroj (pripadne viacero strojov). No a skus si zratat ze co taka sranda asi stoji a ze ci ti ju len tak niekto poskytne...
Tieto zmeny v MHD priniesli zrusenie linky 82, ktora predstavovala rychle spojenie oblasti Kremnicka, vystavisko z centrom mesta pri Malej scene. Toto trvalo cca 5 az 8 minut.
Ako pozeram tak pozeram, po novom neexistuje ziadna vyhodna nahrada tohto spojenia. Linky 88 a 99 su velmi klukate (a nie je priame, ako sa pisalo v audite ze dojde k napriameniu liniek).
Je skvele ze DPB poradil ako nahradnu zastavku Einsteinova za zrusenu zastavku vystavisko, ibaze neexistuje vyhodne spojenie od Malej sceny na tuto zastavku. Jazdna doba 82 bola cca 5min, kym jazdna doba 88 zo zastavky Wustenrot je 16min.
Bolo by dobre, keby opat premavala linka 82 aspon v spicke pracovnych dni.
???? Neustale sa stazujete, kazdy spoj nemoze jazdit 50m od vasho domu... Uvedomte sa.... vsetkym sa neda vyhoviet.... Ja som za zrusenie MHD a usilujem o to.... K R E T E N I ....pekny den.....
Chcem pridat aj moje postrehy z cestovania. Byvam pri Technopole a nedokazem pochopit zrusenie L81. Mali sme jediny spoj do mesta (okolie Hodzka a najma Hlavna stanica) a ten nam zrusili. Dakujem Vam pani poslanci.
A druhy postreh: L98. Dnes rano som isla L98 o 7:18 od Technopolu. Stala som na schodoch a so mnou aj dalsi siesty ludia. Uplna parada ? Nech si to pridu vyskusat pani poslanci ake je to prijemne, vozit sa ako sardinky. a na zaver este raz Dakujeme pani poslanci za vozenie sa ako dobytok.
Dakujem za zrusenie spoja 76. Trasa zo Slovnaftu do Ruzinova sa predlzi trojnasobne. Autobusy vobec nenavazuju. 74 pride na Bajkalsku 7:46 a navazujuca 75 odchadza 7:45. Ako vidim tak to idealne navazuje. Vy navrhujete nahradit 1 spoj 3 spojmi. Zo Slovnaftu 70 ten pride na Mileticovu o 7:36 a trolejbus 201 odchadza 7:35. Potom este prestupujem na elektricku. Naozaj vam velmi pekne dakujem.
Samozrejme, že 99 nemôže nahradiť 84. Tá relatívne rýchlo prepraví masu študentov na Zochovu alebo Horský park. A to by som chcel vidieť, ako DPB vypraví 12:30 a 15:00 štyri krátke autobusy za sebou (teraz 2x dlhý). ?
radsej viac menej napraskanych busov celkovo a prazdnych na nejakom useku ako napraskane busy vsade s 2x horsim intervalom (no ono to 2x horsie nie je, vsak ony sa prekryvaju 83/84 (teoreticky)) a ked uz ide o tu kapacitu, tak klbaky 84 na useku zochova - PV a Hrobonova - zochova chodia poloprazdne, tak v tom nevidim rozdiel ci budu chodit na tomto useku alebo 83 niekde v petrzke (o com beztak pochybujem ze by chodila poloprazdna, to skor by som sa bal o 99inu ci dokaze zastat 84 preto by som aj tej svacol nejake busy z 84, ale v principe ide len o zrusenie linky s rovnakou trasou ako maju 2 co ju zastanu a prerozdelenie busov, na 83 by sa to o dost zlepsilo, na tom useku 99 by to bolo horsie/viac vytazene)
Neviem či to tu už bolo, ale mal by som dve otázočky:
1. Prečo na zastávke "Most Apollo" obojsmerne nie je spravený povrch Ceteprint ako je dobrým zvykom pri vzniku nových alebo rekonštrukciách starších zastávok ?
2. Nočáky zatial cez most Apollo chodit nebudu, a vobec, budu niekedy?
Petržalka juhovýchod je úplne v prd... ? 93 skrátená, 95 skrátená, 92 o ničom, 59 bez komentára, iba 98 - ktorá na rozdiel od všetkých ostatných spojov musí pobehať pol Petržalky (ešte aj do Ovsišťa musí zájsť) aby sa dostala na most a to je iba smer na Bajkalskú. Spojenie z nemocnicou len s priblblou 99. Úplná paráda. Už sa teším ako ten mudrlant, ktorý toto vymyslel pôjde na kontrolu do nemocnice a bude v januári 3 krát prestupovať o barlách. Špica.
Nepoznam nikoho, kto dennodenne cestuje MHD a neoplatila by sa mu elektricenka... 97 bola v Petrzalke zbytocne klukata v podstate robila taku ulohu, aku teraz robi linka 99.
D3ko: díky za radu ale aj tak mám pocit, že autobus č.97 bol celkom šikovný spoj - naozaj išiel slušnú dlhú trasu bez prestupovania. Lenže môj sedliacky rozum mi hovorí, že na to, aby sa oplatilo ísť vozidlom, musí byť vozidlo vyťažené. Preto celkom nerozumiem tomu, že sa zrušili niektoré doslova napráskané a vyťažené linky a namiesto toho chodia autobusy "vraj" častejšie (neviem posúdiť, naozaj som dnes bola autom) a podľa príspevkov poloprázdne. Čo chápem je to, že prestupovaním DP natiahne čas a tým pádom donúti poctivých pasažierov lístky cvakať a cvakať a cvakať (pretože už je tiež diskutabilné, či sa oplatí električenka... - no, teraz už minimálne kvôli tomu prestupovaniu už asi aj áno).
Ahoj reagujem na tvoju odpoved.NO mohli by upravit interval busu 91 ako to spravili pri 95 aby odbremenili napor cestujucich s tejto lokality.
Vychadzal som so stavu,ktory nastal.
Som zvedavy,co vobec pristupiMHD k nejakej dodatkovej zmenene po par tyzdnoch.Myslim si vsak,ze tie riesenia su dost pro ti nam cestujucim.
Ak mas na useku Jungmannova - Hrobonova kapacitu 2x klbak / interval a na usekoch Farskeho - Ovsiste a Dubova - Pri krizi mas kapacitu 1x klbak / interval, ako to spojis do jednej linky tak, aby bola minimalne kapacita na Dvoroch, Halovej a Jungmannovej rovnaka? Logicky z toho vyplyva, ze musis zdvojnasobit interval, no ten uz nepotrebujes dvojnasobny na zvysnych usekoch... To je to, o com pisem Preto by som si najskor pockal na to, aky dopyt bude na Rusovskej ceste smer Panonska a Novy most, a az potom by som sa vyjadroval k spajaniu alebo rozdelovaniu liniek. No a netreba zabudnut, ze 83 musi byt v preklade s 34...
Terčíky nemajú na starosti vylepovači. Vylepovači chodia MHD a pešo. Dostať sa tam nedá nijak. Na Hálovej bol odtrhnutý plech na cestovné poriadky, tak tam dali nový, čistý. Avšak nechápem, prečo ešte predtým nemohli prejsť 100 metrov, pár poschodí vyššie a späť a nalepiť tam cestovné poriadky. A tie nezoradené terčíky, no.. Najhoršie to je napr. na Hrobákovej, kde na veľkom označníku zostalo viac medzier, ako tabuliek, vyzerá to ako provokácia.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Joki