Ja viem, asi je to skôr psychický blok ako opodstatnené zhoršenie situácie, ale žiadne rozumné náhradné spojenie som nevyhútal.
Posilnenie d-91 na 20 minút by určite bolo zlepšením a nielen v tomto smere, ale ten nárast vozokm by asi nebol zanedbateľný a ospravedlniteľný.
Myslím, že oveľa systémovejším riešením by bola reforma električkového linkového vedenia. Ale pokiaľ možno v podarenejšej forme, než v tej navrhovanej od nového roku. Teraz je vo večerných hodinách možný z a-95 prestup aspoň na d-12, ak by však tá bola po novom len špičková, spojenie by stratila pre istotu druhá polovica Petržalky...
Inak nechodí a-59 po novom nejako príliš často na to, aby to boli len školské spoje? Lebo sa bojím, že v konečnom dôsledku ju budú využívať všetcia tí, čo predtým, akurát budú riadne nadávať, že chodí menej často a ráno aj oveľa natlačenejšia.
3 minutovy interval je zrely na rozdelenie linky na dve a trochu poupravit trasy, vzhladom na skutosnost (podla toho o aku dlhu linku sa jedna), ze ho nedodrzis aj keby si strasne chcel. Staci ked nasadis Mameluka, ktory si urobil upgrade T vodicaku na C a D s 280 a za nou posles blazna s 435 a verim tomu, ze ho trhne na tretej zastavke. ?
Keby mala 91 20-minutovy interval, dalo by sa to zniest?
507 by bola najlepsie zo Stefanikovej cez Nam. SNP, Sturovu a Stary most... Snad sa to niekedy zadari aj zrealizovat a bus bude moct ist aj po e-trati...
Trochu sa mi po zrušení a-90 nepáči v neskorých večerných hodinách mizerné spojenie Karlovej Vsi (a, pokiaľ chceme preferovať električky, tak aj Dúbravky) s časťou Petržalky obsluhovanou primárne a-93. a-93 + a-91 pod Nový most pri luxusnom 30minútovom intervale a-91 ako riešenie neberiem, prestup na d-1 Hodžovo námestie/Poštová práve pohodlný nie je tiež a celú cestu zachádza d-1 cez Nám. Ľ. Štúra práve neurýchľuje.
A skutočne by to chcelo a-507 smerovať cez Šafárikovo námestie. Nočná obsluha toho konca centra je teraz zúfalo mizerná.
Podľa mňa budú bielo-červené. Ani 21Tr nie je v BA farebnej kombinácii, ale v brnenskej. A keďže v Brne sú Citybusy bielo-červené, tak je to asi jasné.
Otázka do pléna:(už som sa to tuším aj raz pýtal) ?
Myslíte že duobusy budú v červeno-bielej farebnej schéme, alebo v schéme trolejbusovej(šedá-červená-biela)..?????
Alebo budú zeleno-žlté ? alebo to bude mať úplne novú schému?
Menej v absolutnej hodnote alebo menej po prepocte na hlavu?
Re #48504 AAA: A nie je to nahodou preto, aby ti, ktori potrebuju prekrocit hranicu pasma (ktora sa zhodou okolnosti tiahne celym mestom, takze takych cestujucich bude vyse polovice) platili viac?
A mame to tu! Do***anie CP na 100%. 3 min intervaly bol vymysel vygumovaneho mozgu menom MHD. Zameska spoj druhy spoj necaka na pripoj toho prveho. ha ha ha.
Tyka sa to aj ostatnich ludi, ktori do prace musia nastupit na 6h. Od 5h mali byt intervaly 6 min po 6h 8 min do 8h a od 8h 10 min.
Od 5.9.2005 stastne a uspesne cestovanie do vsetkych kutov v Bratislave a hlavne do prace na 6h a do skol nacas v spojeni nasej mhd v BA. ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Toto nie je stranka mhd ale imhd. Staznosti prijmame na lamparni c.d. lubovolne. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr
Re #48504 AAA: A nie je to nahodou preto, aby ti, ktori potrebuju prekrocit hranicu pasma (ktora sa zhodou okolnosti tiahne celym mestom, takze takych cestujucich bude vyse polovice) platili viac?