Keby mala 91 20-minutovy interval, dalo by sa to zniest?
507 by bola najlepsie zo Stefanikovej cez Nam. SNP, Sturovu a Stary most... Snad sa to niekedy zadari aj zrealizovat a bus bude moct ist aj po e-trati...
Trochu sa mi po zrušení a-90 nepáči v neskorých večerných hodinách mizerné spojenie Karlovej Vsi (a, pokiaľ chceme preferovať električky, tak aj Dúbravky) s časťou Petržalky obsluhovanou primárne a-93. a-93 + a-91 pod Nový most pri luxusnom 30minútovom intervale a-91 ako riešenie neberiem, prestup na d-1 Hodžovo námestie/Poštová práve pohodlný nie je tiež a celú cestu zachádza d-1 cez Nám. Ľ. Štúra práve neurýchľuje.
A skutočne by to chcelo a-507 smerovať cez Šafárikovo námestie. Nočná obsluha toho konca centra je teraz zúfalo mizerná.
Podľa mňa budú bielo-červené. Ani 21Tr nie je v BA farebnej kombinácii, ale v brnenskej. A keďže v Brne sú Citybusy bielo-červené, tak je to asi jasné.
Otázka do pléna:(už som sa to tuším aj raz pýtal) ?
Myslíte že duobusy budú v červeno-bielej farebnej schéme, alebo v schéme trolejbusovej(šedá-červená-biela)..?????
Alebo budú zeleno-žlté ? alebo to bude mať úplne novú schému?
Menej v absolutnej hodnote alebo menej po prepocte na hlavu?
Re #48504 AAA: A nie je to nahodou preto, aby ti, ktori potrebuju prekrocit hranicu pasma (ktora sa zhodou okolnosti tiahne celym mestom, takze takych cestujucich bude vyse polovice) platili viac?
A mame to tu! Do***anie CP na 100%. 3 min intervaly bol vymysel vygumovaneho mozgu menom MHD. Zameska spoj druhy spoj necaka na pripoj toho prveho. ha ha ha.
Tyka sa to aj ostatnich ludi, ktori do prace musia nastupit na 6h. Od 5h mali byt intervaly 6 min po 6h 8 min do 8h a od 8h 10 min.
Od 5.9.2005 stastne a uspesne cestovanie do vsetkych kutov v Bratislave a hlavne do prace na 6h a do skol nacas v spojeni nasej mhd v BA. ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Toto nie je stranka mhd ale imhd. Staznosti prijmame na lamparni c.d. lubovolne. ?
Díky, ale tolik chvály si nezasloužím. Každopádně až moje informace budeš chtít opravdu použít v praxi, tak si je radši ještě ověř, mě se to opravdu dost plete a dokud mě někdo neopraví, mám pocit, že je to tak jak píšu. On má S499.1023 pravdu v tom, že mám tendenci věci zevšeobeňovat, kromě toho on má rád Balkán (jak tu taky píše) a já zase západní Evropu a v technických věcech jsem na rozdíl od něho totální laik, akorát si myslím, že to není tak úplně na závadu- 95% cestujících taky neví, co má tramvaj pod podlahou nebo na střeše a rozhodně se podle toho neřídí při rozhodování o tom, jestli nechají auto doma. A o tom veřejná doprava je, ten zbytek jsou jen akademické debaty specializovaných odborníků!
SZKV: Ja som rád že sem píšeš a úplne sa stotožňujem s tvojimi názormi. Myslím si že vo väčšine prípadov a príkladov čo sem píšeš máš pravdu. A takisto je podľa mňa v pohode že si uviedol ceny celodenných lístok a ich porovnania s obyčajnými v iných európskych mestách. Aspoň mám nové info, hľadať na nete by sa mi to určite nechcelo..
to all: som si všimol že máte ťažké srdce na ten drahý zvršok(resp. povrch vozovky) na Jesenského+Mostovej. Podľa mňa je toto konečne jedna poriadne urobená rekonštrukcia električk. trate a keďže je to absolútne centrum mesta tak to za to aj stojí... ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Corgon
Tyka sa to aj ostatnich ludi, ktori do prace musia nastupit na 6h. Od 5h mali byt intervaly 6 min po 6h 8 min do 8h a od 8h 10 min.
Od 5.9.2005 stastne a uspesne cestovanie do vsetkych kutov v Bratislave a hlavne do prace na 6h a do skol nacas v spojeni nasej mhd v BA. ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Toto nie je stranka mhd ale imhd. Staznosti prijmame na lamparni c.d. lubovolne. ?