#4836> len blazon by sa opieral o take dvere, ktore nie su zaistene...a ked niekto vypadne, jeho chyba, nema sa za kazdu cenu tlacit do autobusu ked uz je plny
#4830 tbc: ale staci ze sa tie dvere trosicku pootvoria a uz sa medzi ich dvoma kridlami vytvori medzera, cez kt. lahucko vypadne clovek... na ten moment asi tak skoro nezabudnem
inak podla mojich info sa Citybusy vo Vysokom myte "len" kompletizuju. Renault dovezie do Karosy uz cely skelet karoserie, a vo Vysokom Myte ho osadia napravami, motorom, interierom, oknami...
d3k0:Samozřejmě, že jí nevymyslela, ale 50% dílů je z ČR. Já se spíš divím, že když tu diskutujeme už přes rok o Karosách, posílám se fotografie atd., tak se někdo zeptá jestli je Karosa státní? Je to asi jako si myslet, že škoda Mladá Boleslav není Volkswagenu.
Ja som raz takto vypadol z kacice a parkrat z Karosy. So ziadnym inym busom som take skusenosti nemal a pritom nemozem povedat, ze by som zamerne vyhladaval Karosy a hladal na nich nejaku chybu... Ta "chyba" si ma nasla sama
Martin: No nepovedz mi, ze CityBus vymyslela sama Karosa...
Peto Pankrac ma na 99 odfotenu aj 1307 s digitalnym transparentom. Skoda, ze vtedy este nebol v palubaku ciel Aupark... Fotky sa niekedy v aprili mozno aj dostanu na net
#4821 tbc: ja som raz na krizovatke Mlynske Nivy - Karadzicova este na linke c. 38 smerom do Petrzalky zazil ze sa v ranej spicke otvorili dvere. A kedze ten autobus nebol prazdny tak to nevyzeralo moc dobre, esteze ludkovia boli duchapritomni a stihli zachytit tych nestastnikov, kt. stali na poslednom schodiku opierajuc sa o dvere.
Ja len blahozelam autorom novych popisov Karosy 732/1-uz som si myslel ze sa toho nedozijem.Okrem ineho sa tam pisalo ze vyradovanie sa skoncilo v roku 2001 cize bola realizovana nejaka dodavka Ikarusov 415?A dalej by ma zaujimalo ci pani z DPB si dali tu namahu a vytvorili plan nakupovania a vyradovania vozidiel a ked to nahodou urobili s cim sa rata v roku 2002?
Karosu vlasní firma Renault 97% od roku 1993. Proč by se asi vyráběly vozy Karosa Citybus? V loni převzal majoritní podíl v Karose podnik Iveco.
Docela se divím, že se tohle na Slovensku neví.
drink> podla toho clanku z vecernika primator Moravcik povedal, ze mesto ani DPB nema na to aby sa spravali podnikatelsky...btw. novy vlastnik bude spolocnost BUStrade s.r.o.
Color> Zajazdy BA, nemaju len tie hrdzave Karosy, ale aj novy TAMBUS a dve (mozno viac) zgeneralkovanych 734, maju aj LC735,6...a mesto celu spolocnost odpreda za 7 milionov nejakej sukromnej firme (ak sa tak uz nestalo, tento tyzden bol clanocek vo vecerniku)... neviem ako vam ale mne sa to zda byt lacno predane...
all> ked sa tu spominal nebezpecny princip Karosackych dveri...vypadol uz niekto pocas jazdy??? ja o nikom neviem.... a dvere na ikarusoch 435,415 su tiez velmi nebezpecne...uz som videl ako jednemu decku privrelo hlavu medzi kridlo dveri a madlo (to na ktorom je gombik na znamenie vodicovi) pri otvarani..a tie dvere nemaju ziadne take zariadenie (ako nove t6a5) co by ich zastavilo ked sa nieco take stane (alebo aspon vtedy to nefungovalo, a trvalo dost dlho kym vodic zavrel dvere a decko mohlo dat hlavu prec...a myslim ze staci sa trochu zabudnut a toto sa stane velmi jednoducho...a ked niekto bude namietat ze tam sa hlava nedava, tak takisto sa da povedat ze o dvere sa nema opierat a nic teda nehrozi....
13sk> Renault vlastni 97% Karosy a vlozil ju do Irisbusu (Renault, Iveco a 57% z Ikarusu)
Kalvaria> nepoznam tie cesty, ale nie je SOR velmi siroky ? 2.5 metra je dost. Treba im tam supnut nieco na baze dodavky (Iveco, MB, ...) Ale neviem ako by ti dochodcovia nastupovali. V tom je zas lepsi SOR.
si> chcel som len naznacit, ze DPB by sa mal spravat ako podnikatelsky subjekt a mal by byt rad, ze moze niekde ziskat novych zakaznikov (vysvetlenie pre pracovnikov DPB: zakaznik - to je ten cestujuci, co vam len zneprijemnuje zivot)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
d3k0