Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: inTony #48112:
Ani ty nemusíš 2x na Hl. stanicu prestupovat. Myslím, hovorit o električkovej reorganizacii je aj tak predčasné
Reakcia na: 81-71 #48110:
tak by bolo spojenie Krámárov a DD 223+32+22,49 alebo peší dostup na Suchý mlyn na trolejbusy.
Reakcia na: Andy #48111:
No to tiež nie je zlý nápad ?
Reakcia na: 81-71 #48106:


Jasovská-HS 91,191+93
Betliarska-HS 98,99+93
Vyšehradská-HS 93
Smolenická-HS 93
Romanova-HS 99+93
Námestie hraničiarov-HS 83+93
Ovsište-HS 84,88,99+93
Farského-HS 95+1 resp. 13
Ekonomická univerzita-HS 88+210
Kopčianska-HS 80+93
Technopol-HS 95+93

kde vydíš na týchto dôležitých miestach v Petržalke 2x prestup na Hlavnú stanicu???
Reakcia na: 81-71 #48110:
Ale prečo by nemohla zostať až po stanicu? Stratí sa ti spojenie KV a Kramárov. Prestup na Patrónke je dosť blbý, to sa s Petržalkou nedá porovnávať. A čo hovoríš na môj návrh zmeny trasy 29 cez Kramáre na Stanicu a zrušenia 32?
Reakcia na: inTony #48108:
Nie, ja by som dal L32 Molecova-Patronka z nižšie uvedených dovodov a zaroven by zabezpečila kontakt s Patronkou, to som pisal už nižšie ?
Reakcia na: Andy #48107:
Tu nejde o mna. Tu ide o ten system. Reorganizacia sa robí pre niečo, aby to malo zmysel. A prečo by to tak malo byt povacsinou všade ale niekde nie ?

Ja by som si predstavoval L32 asi tak, že by chodila Patronka - Molecova (načo dusit ludí smradom z busu, ked tam bude dostatočná trolejbusova doprava s klbovými vozidlami).
Reakcia na: 81-71 #48104:
Lenže z každej časti Petržalky bude prestup na Hlavnú stanicu max. 1!

Keby to bolo ako ty chceš bez 32:

spojenie Dlhé diely-Kramáre 223+5+(peší dostup)+212
spojenie Dlhé diely-Patrónka 223+elina+30,37
spojenie Dlhé diely-Hlavná stanica 223+5+13
Reakcia na: 81-71 #48103:
A čo by sa ti teda páčilo? 32 skrátiť po Molecovu, najlepšie tak, aby tam nezastavovala a aby museli prestúpiť aj na Botanickej na električku a potom z električky na trolejbus? Lebo keď mne zdochol pes, tak susedovi musí zdochnúť tiež a najlepšie ak zdochnú aj všetky sliepky?
Reakcia na: Andy #48100:
Neboj sa, po 5. septembri budu musiet aj podaktorí Petržalčania 2xprestupovat
Reakcia na: 81-71 #48096:
A od budúceho roka nebude linka 1 (čo je super) ale linka 13 po Šafko. Čiže potom by sa aj na Hlavnú stanicu muselo z Dlhých dielov 2x prestupovať.
Reakcia na: inTony #48102:
OK, ale ešte raz opakujem, NIE VŠETCI Petržalčania maju priame spojenie s Hl. stanicou.
Reakcia na: AAA #48098:
viac v mojom predošlom príspevku to funguje aj opačne ?

Som navrhol jednu linku po Patronku, takže tam sa dá pekne prestupit aj ked ideš z Kramárov a ked sa ti nepači, na Hodžovom namestí sa dá z Kramarov prestupit na elinu.

Z Hl. stanice električkou č.1

Ani všetci Petržalčania, ked tu teda padaju porovnania s Petržalkou nemajú priame spojenie s ASMN, Hl. stanicou a pod.

Proste, riešenie sa dá najst, len vidím, prestupovat sa obyvatelom DD nechce a uplne by im vyhovoval dnešný stav, bez prestupu. Už aj v Petržalke to platit nebude, tak čo, na DD by mal ostat socík a inde nie?
Reakcia na: 81-71 #48096:
JA SOM ZA PRESTUPNÝ SYSTÉM! Ešte raz, 32 slúži aj pre Kramáre, neviem aký by malo význam jednu linku rozkuskovať, hoci by mali rovnaké intervaly... Dlhé diely - Patrónka a Kramáre - Hlavná stanica.
Do riti, z Dlhých dielov je na hovno spojenie.

Ešte jeden príklad linka 95 bude v Petržalke ako prípoj k električkám na Šafárikovom námestí, (prípoj z Dlháčov k električkám je 33) a linka 93 je spojenie Petržalky s Hlavnou stanicou (čo je na Dlhých dieloch 32).
A keďže je Petržalka niekoľkonásobne väčšia sú tam aj ďalšie linky.
Reakcia na: debil #48099:
Ja som sa síce k tomu nevyjadroval, ale odpoviem. CP ešte asi nie sú hotové, a tipujem, že 4.9. tu už budú, lebo webmaster ich zvykne dať deň vopred.
Reakcia na: 81-71 #48096:
Lenže je rozdiel 1x prestupovať na jednej zastávke ako prestupovať 2x a to tak, že prechádzať na druhú stranu (teda to bolo porovnanie Lúky VIII - Šafko a Karlova Ves - Kramáre)
Reakcia na: Andy #48084:
Chlapi, mne ide o to, aby som najneskor 4.9.05 vedel, ako mi pojde na druhy den doprava. Zaujimaju ma hlavne prve ranne autobusy.A privital by som to na oboznamenie sa aj skor. Ved stacia napr.odchody z konecnej a casovy rozpis jazd medzi zastavkami, netreba na info taky kompletny CP,s vyhladavanim ako tu je.
Reakcia na: 81-71 #48096:
A spojenie DD - Kramáre, Slávičie údolie - Kramáre, Hl. stanica, sú od macochy?
Reakcia na: inTony #48090:
To som nevedel. Lenže napr. pri linke 92/192 by to mohlo vyvolať chaos. Predstav si že stojíš na zastávke a príde ti 192. Teraz chceš zistiť, kam ide, tak pozrieš cestovné poriadky a nikde 192 nevidíš. A možno keby si ju videl, tak by si ju začal používať, ale takto sa o nej dlho nemusíš dozvedieť.
Reakcia na: inTony #48083:
Ten príklad sso sídliskom Lúky 8 je síce pekný, aj by tam stačil jeden bus, ktorý by zvážal ludí na nosný sytém (malo byt metro, nakoniec bude obyčajná električka), spomínam to preto, lebo 95-ka ma dočasne nahrádzat chýbajúci kolajový nosný sytém na uzemi Petržalky, mal by približne kopirovat trasu buduceho nosneho sytemu. A teraz davaj pozor: NIKDY ale prosím Ta NIKDY nezrovnávaj AUTOBUS aj ked možno v slušnom intervale s KAPACITNOU KOLAJOVOU DOPRAVOU! Tú 95-ku nemožeš brat čisto ako "nosnu linku" v dnešnej dobe, ked nie je nič vybudovane.

No a čo sa Kramarov týka, nevidím najmenší problém ist s električkou cez tunel a na Hodžovom námestí prestúpit na trolejbus. Len to by sa muselo prestupovat...

A na Hl. stanicu tiež chodí električka č.1, len to by sa muselo prestupovat...

Jediné čo mu ešte rozumiem, a čo som písal v predošlom príspevku je spojenie s Patrónkou.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.