predsa len malinko nesuhlasim. byvam, kusok od tial. elektricky vacsinou pocujem len velmi slabo, ale toto bolo pocut vyrazne. a tiez neviem, kedy si bol tu podbijacku pozriet, ale cez den ti hluk znie inac, ako v noci. v noci je totiz relatvivne ticho a tak intenzivny hluk vnima clovek naozaj intenzivne. a ked sa to neda robit inac, slusny podnik by na to mal upozronit obyvatelov a na prip. nekonecne otazky odpovedat slusne.
Myslim ze prehanate, totiz az taky hlud ta podbijacka nenarobi. Samozrejme ze to huci. Aj u nas podbijali, ba som dokonca bol aj kuknut a stal som asi 2 metre od podbijacky a zaiste tam nebol taky hluk ze by som nemohol telefonovat. Mozno sa im podbijakca medzicasom akosi pokazila a viac huci? Co ja viem... Kazdopadne to nehuci viacej ako smetiarske auto, ked naklada odpad. A ked zatvorite okno, tak sa to da.
Pred dvoma rokmi to iste robili v oblasti zastavky Nad luckami. V rovnakom case a za rovnakych podmienok. Uprimnu sustrast prajem ? A takto pred rokom nam robili zeleznicu rovno pod oknami 7 dni dni v tyzdni 20 hodin denne zhruba mesiac ?
Ak by takýto rachot robila hociktorá iná firma, okamžite by platila tučné pokuty. Zdá sa, že DP sa prepečie všetko. Neviem, aký je problém cez víkend spravit výluku električiek ked su menšie prepravne naroky. Ved napokon to s autobusmy spravit vzdy išlo.
v sucasnej dobe prebieha podbijanie kolajnic v KV, ktore sa da robit jedine v noci, ked elektricky nepremavaju, alebo pocas dna za uplnej vyluky elektriciek....
Dlho som uvazovala, ci tu tento prispevok necham, ale nakoniec preco by som nemala pobavit siroku verejnost. Uz ste niekedy videli, aby sa obrovskou masinou, ktora robi rachot ako stavba v plnom prude aj s domiesovacom upravoval kolajovy zvrsok o druhej rano? Ziadny problem...staci ak si vytipujete nahodny vecer na Jurigovom namesti v Karlovke a pockate cca do 2,00 resp 2,30 zdoraznujem a.m.!!!! Dopravnemu podniku BA sa to totiz podarilo uz dvakrat. Samozrejme cely zurivy sme telefonovali na dopravny dispecing, reku aspon nech vysvetlia co sa deje. Vobec mi nevedel podat vysvetlenie, vlastne flegmaitcky pan pripraveny na histericku zensku to ani nevedel ale aby prejavil aspon stipku "sustrasti" tak tvrdil, ze ma chape ale taketo opravy sa daju robit jedine v noci (!!!). Je vsak vysoko pravdepodobne ze ked som sa ho pytala na situaciu asi ma nepocul, lebo ked som odchylila okno, v byte bol taky hluk ze ma nebolo pocut cez mikrofon telefonu (a to by som este asi mala byt rada, ze nemame male deti). Oproti minulemu "incidentu" sa zlepsilo aspon to, ze tentokrat (konkretne vcera) cloviecik vedel ze sa nieco opravuje, ale nevedel povedat, ci to budu robit aj zajtra, samozrejme v obvyklom case. Po prebdenych dvoch hodinach a konstatovani (skuste si preratat 40m usek trate pricom pohyb bol cca kazdych 20 sekund cez 1 prazec), ze zijeme v bananovej republike a jedine riesenie by bolo odniest chlapom pri masine asi flasku niecoho tvrdiseho sme sa nakoniec rozhodli, ze sice sa zdraveho rozumu asi nedovolame, ale aspon som sa vyburila tu. Poviem Vam len jedine, nikomu to neprajem a stavim sa, ze ak by sa takto mala upravovat trat pred riaditelovym domo je zarucena vyluka na cely vikend. ?
PS:Ospravedlnujem sa za chyby....viete ked clovek nedospi ?
Z hlavnej na Trnavské je to pomerne ďaleko, zastávka niekde v parčíku pred Račkom by bodla. Dočasne by plnila funkciu prestupného bodu na račiansku radiálu. V definitívnom riešení by bolo prestupným bodom Trnavské mýto. Nosný systém by od Rače približne v mieste zastávky Pionierska v smere do mesta prešiel do priestoru filiálky a zliezol pod zem. Zastal by na Trnavskom (prestup), pod Záhradníckou, na Nivách, na spodku nám. SNP (prestup), Hviezdoslavovom nám. (výstup dozadu k divadlu a dopredu pod most) a niekde medzi Novým mostom a Chatárom Šoférom by zasa vyliezla na povrch a napojila sa na karloveskú radiálu.
súhlasím, rozhodne sa dá v "AMS-Morpork-u" vidieť všeličo zaujímavé (teraz myslím z oblasti dopravy )... Električky tam síce nepatria k najrýchlejším, pretože sa v centre neustále točia medzi kanálmi a neustále prechádzajú medzi chodcami a cyklistami, prejazdy cez mosty nad kanálmi sú však malebné.
Najzaujímavejšie je však zažiť skvelé prepojenie mestskej a prímestskej dopravy (keďže husto osídlené územie tam tvorí súvislý pás - Randstad), najmä vlakovej, na zóny je delená celá krajina a prúžkový lístok Strippenkaart sa dá použiť na veľa druhov dopravy prakticky celoštátne, stačí si označiť (resp. nechať označiť) príslušný počet prúžkov (o jeden viac, ako je počet zón, ktoré trasa prechádza) - u nás sa podobná vec zaviedla na TEŽ. Vodiči električiek a autobusov MHD aj predávajú lístky, dokonca fungujú ako informátori a poradia turistom, samozrejme angličtina nie je problém.
No a dá sa tam tiež podučiť, o koľko sa predraží stavba met... (uhm, nosného systému), ak sa neustále odkladá, pretože "to nie je potrebné"... ?
Dve stanice by boli asi najlepšie, jedna ešte pred Račianskym Mýtom, druhá niekde medzi filiálkou a Trnavským Mýtom, s výstupom na obe strany. Stanica navyše by však bola aj nákladom navyše. Ak by mala byť iba jedna, zrejme by si to odniesol prestup na račiansku radiálu (jednak z dôvodu plánovaného vedenia trasy A (alebo železničnej trate) cez filiálku v smere na Raču, jednak je z nej predsa len rýchlejšie spojenie na stanicu cez mesto, ako z Vajnorskej. Ale keďže nevieme ani to, či niekedy bude filiálka, je to zatiaľ čisto hypotetická debata
Súhlasím, predpokladám že takéto "detaily" ako sklon by už doriešili odborníci tak, aby sa súpravy nehromadili pod Račianskym
Ešte zostáva otvorená otázka umiestnenia staníc tak, aby trasa mala prestup na račiansku aj vajnorskú radiálu. Umiestnenie na filiálke je cca. 400 metrov od račianskej radiály, čo už je trochu nad štandard komfortného prestupu; ak by sa pod Račianskou riešil podchod, mohol by sa chodbou s pohyblivým chodníkom predĺžiť po filiálku (na Račianskom sa zrejme časom bude robiť podjazd, takže riešenie pre chodcov by sa mohlo zviezť s tým). Dve stanice krátko za sebou - Račianske, Trnavské - to by asi bolo dosť drahé.
Nárok na zľavu na jednotlivú jazdu alebo na zľavnené predplatné cestovné lístky majú:
1. deti od začatia povinnej školskej dochádzky do 16 rokov veku bez preukážky na zľavu,
2. žiaci a študenti základných a stredných škôl zriadených podľa zákona č. 29/1984 Zb. o sústave základných a stredných škôl (školský zákon) v znení neskorších predpisov a študenti vysokých škôl a fakúlt zriadených podľa zákona č. 131/2002 Z.z.. o vysokých školách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v dennej forme štúdia do získania vysokoškolského vzdelania druhého stupňa, najneskôr do dovŕšenia 26. roku veku na základe preukazu o zľave, ktorý im vydá DPB, a.s. po predložení dokladu o návšteve školy,
Otázka od Ľuba. - Chcem sa spýtať,že ked chodim dialkovo na slovensku do skoly, či mam nárok na
zlavnený listok-elektricenku,čize študentskú električenku...?
Podľa mojich informácií tam bol plánovaný aj trolejbus.
Samotné spojenie malo zabezpečiť prepojenie Kollárovho nám. cez Dobrovského (predĺženie kasárne), Lazaretskú na Landererovu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Bon-Cu