Reakcia na: yale #46739:
Toto je takmer moja predstava trasy B, s tým, že zahĺbenie pod povrch navrhujem tesne po zastávke Šafárikovo nám., ktorú by som umiestnil pri súčasnom parčíku (teda v úrovni občasnej električkovej zastávky). Teda podobne, ako spomínal Martin Fundárek. Ďalšie zastávky: Nám. SNP (hĺbená), Hodžovo nám. (razená), Hlavná stanica, Račianske mýto, Trnavské mýto, Miletičova. Výjazd z podzemného úsek by končil až za križovatkou s Jégého (jednoduchšia zaústenie plánovenej prestavba Záhradníckej na štvorpruh v úseku Mraziarenská - Jégého). Ostatné križovania na Ružinovskej by boli úrovňové preferované, na zváženie je mimoúrovňová križovatka s Tomášikovou (moja predstava kruhový objazd, električky podchádzajúce). Trasovanie na letisko už bolo určené v návrhu zmien územného plánu (stredom rozvojovej zóny pri diaľnici - z opačnej strany ako Avion), podľa mňa celkom vyhovujúce - trošku však treba domyslieť prestup na vlak kvôli jeho integrácii.
Martin Fundárek
1. Po prejdení križovatky pri Starom moste cez dnešné výstupište busov (zastávka) a sklesať do podzemia cez park.
2. Z hlavnej stanice na Račko pod povrchom. Bola by dosť škoda zabiť Pioniersku, problémom by bola asi aj dosť frekventovaná križovatzka s Karpatskou a odhadujem, že sklon z vrchného konca Smrečianskej pod Račko by bol asi dosť ostrý.