Spectre - neviem a DAKUJEME :)))
Dr. - Tak sa mi zda ci to neprehanas s tym komunizmom...ved to bolo iba obdobie v ktorom to abo tamto vzniklo...myslim ze by to vzniklo aj keby to kom. nebol...to je predsa vyvoj...nemozes mat hnet na zaciatku vyvoja BUSov EKOmotory...zakonite - musia najprv smrdet!
OTÁZKA DO PLÉNA: Prečo sa RT6N1 nakláňa pri jazde do ľavotočivého oblúku smerom doprava, čiže von z oblúku, aj keď je tento oblúk s miernym náklonom dovnútra (čiže doľava)
??????????
Doktor> Ale tú nádrž som nemyslel, myslel som panelovú konštrukciu, ktorá stojí za veľké hovno. Drží to pokope systémom domček z karát. Dá sa síce o to starať, ale aby bolo treba stále kontrolovať a doťahovať spoje na ráme, to by som to radšej zošrotoval. Takisto hrdza tomuto typu konštrukcie moc neprospieva. Je to kopa šrotu a basta!
Si> S klimatizáciou by to bol trochu optimizmus. Ajtak neviem, načo to DPB kúpil s vkusnými škatulami na streche, ktoré po pár rokoch prestali fungovať. To radšej mohli za tie peniaze kúpiť hlásiče zastávok, tam netreba chladiace médium
doktor:
ano, ved ked sa nad tym zamyslime, tak usudime, ze to je blbost. Ale mal som v rukach aj originalne materialy projektu "K3R - N". Je to rekonstrukcia kachny K2 na "KT8D5N". Ale zda sa mi to take iste realne ako ten moj preojekt T3SUCSK.
Doktor> checht, keby mali serble funkcnu klimatizaciu. Ale to je skor uz vynimkou, totiz praxy na taky luxux ako je chladiace medium to si dufam necakal ze aj budu v Bratislavskom DP :-))
Turbo:A ten tvoj projekt na rekonstrukciu T3SUCS na T3SUCSK je len tiez sci-fi?Pytam sa pretoze vyzeral realnejsie ako plan na rekonstrukciu elektrickovych trati.
Si:Takze jazdis na Ikarusoch alias serbloch?Ale ako vodic mas oproti ostatnym autobusom vyhodu v tom ze v kabine vodica mas klimatizaciu,nie?
Spectre:Veruze ano 20 rocna koncepcia ved v tych 941 je benzinova nadrz v prednej casti a motor v zadnej casti autobusu.Trochu zvlastne konstrukcne riesenie.Dosledok komunizmu?
Bon-cu: transparenty na zastavkach su fajn, ale to mi nepomoze, to sa musim ist kuknut na zastavku kedy mi ide bus, ale ja to xem zistit napr. z tepleho bytiku kde sa kona dajaky zur a tak...
v 7110 som sa uz viezol a nepaci sa mi ze kryt mechanizmu otvarania dveri je obly (ako pri povodnej eline K2). Urcite skorsie K2S maju ten kryt hranaty....Ten obly vyzera fakt desne....
ferro> ten inforesvis uz nefunguje asi mesiac, lebo nefungguje to posielanie sms zadarmo... A ten chat sme uz skusali, ale je jeden problem ze na imhd maju eurotel asi 3 ludia
Neviem ci to uz niekto pisal, ale dnes uz jazdi 7110 na linke 14. Z Ruzinova odchadza 15:55 17:15 18:35 19:55 20:55 21:55, keby sa chcel niekto previezt.
ked uz sa ide generalkovat a plynofikovat tolko B732, tak co keby sa pri rekonstrukciach zabudovavali aj hlasice zastavok?? ved ked to ide pri K2S, T3S, tak to moze aj tu neee ??
Martin> Vsak preto, keby mali ZF, tahalo by to ako posledny vrak B741
Inak Karosy nie su konstrukcne take zle preto, ze ide o koncepciu 20 rokov staru. Su zle, pretoze ide o ZLU koncepciu. Take Ik280 su koncepcne urcite lepsie a su este starsie
tbc - myslis budovat mhd? :-))) Tak...no...je dost mozne ze ak sa daco budovat bude, budem pri tom...maybe...ale to by som sa fakt musel ucit, zial, musim citat nove sci-fi
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tbc