Reakcia na: hoppusmark #46315:
Takže 14 bude mať na transparente RUŽINOV, zatiaľ čo nejaká 97, čo na tej istej konečnej končí, niečo úplne iné? A keď turisti nepoznajú BA a aj tak sa musia spýtať a bratislavčania zase linkové vedenie poznajú, takže nemusia na transaprenty pozerať, nezrušíme okrem čísla linky všetko označovanie? ?Re #46329 luky133: To čo je za nezmysly? Aj tú MHD používaš a rozmýšľaš pri tom, alebo len noviny čítaš, podľa možnosti najlepšie Nový Čas? Pár kontrolných otázok:
1) Záleží na počte liniek idúcich do Dúbravky alebo na intervale?
2) Záleží na tom, či je vozidlo po životńosti alebo na tom, v akom je stave? Technický stav trolejbusov je jednoznačne najlepší zo všetkých bratislavských trakcií.
3) Ten blud o tom, že "teraz sa električky len na večší rozchod vyrábajú" Ti kto do hlavy natlačil?
Re #46330 milannco: Ten príspevok od lukyho133 nie je pekný ale úplne dementný. Všetko vyčítané, nad ničím vlastnou hlavou nepremýšľané.
milannco
veľmi pekný príspevok
Ešte k Ikarusom 435 - posledná séria je z roku ´96 a nie ´98, takže tie busy sú staré už 9 rokov.
Však dopravný podnik takéto problémy rieši už dobrých pár rokov zvyšovaním cestovného...
A cestujúci štrajkovať akosi nemôžu, takže vydieranie zákazníkov bude pokračovať aj naďalej.
Ale na zválštny prístup DPB sme už dávno zvyknutý.
Pozri - od 5. 9. 2005 mi zrušia 81
- zo zastávok Kremnická, Záporožská mi nepôjde žiadna nosná linka a z "mojej" zastávky Einsteinova jedna kvázinosná no. 82 na Patrónku a Vojenskú nemocnicu. No ďakujem pekne za nosnú linku ktorá elegantne obchádza centrum mesta a končí na fakt zaujímavo zvolenej konečnej. To ju radšej mohli poslať cez Kramáre na Hlavnú stanicu - ale to by potom určite zrušili ? ? linku 32, alebo z Patrónky až k Pri kríži, no to by zrušili 83 atď. Tieto výzie berte iba vrámci srandy.