Myslim ze aj DPB by prospelo, keby nemal vozy od 3 - 4 vyrobcov, ale od jedneho, maximalne 2. Pre prevadzkove naklady by to bolo urcite efektivnejsie, aj keby zrovna potom monopolny dodavatel mal o nieco malo vyssie ceny ND. (za predpokladu ze vsetky typy vozov by sa kazili rovnako) Totiz tie zasoby nahradnych dielov ti velmi nepriaznivo vplyvaju na ekonomiku podniku.
Vladimir
Si: Tazko povedat, ci KE ma lepsi stav autobusov ako BA. Jedno uznavam, v BA je to otrasne (v lete som omylom par vozidiel v Krasnanoch oznacil za vyradene vraky a nasledne som bol upozorneny, ze sa riadne vypravuju do premavky). V Kosiciach som dennodenne od septembra 2001 a len postupne objavujem uskalia tamojsej MHD. A mozem Ti povedat, ze dier v podlahach je tak tiez pozehnane...
Doktor: V dnesnych dobach DP nezaujima pohodlie vodica, ale spotreba. Karosa B931 ma vyssiu spotrebu ako B932 a preto sa jednoducho nakupuje B932.