K neschváleniu linkovania MHD (pánbohdaj aby to neschválili) - ak by dokončili most a linky by ostali postarom - znamenalo by to, že linky 70, 71, 82, 85 a 89 by sa vrátili na svoje pôvodné trasy. Pokiaľ viem tie súčasné sú stále definované ako "výlukové" a ak už na výluku nebude dôvod, nebude dôvod ani na ich nenávratenie do pôvodných trás.
Hm, tak mi napadlo, že využiť linku č. X43 môže byť zaujímavé (ale nebezpečné) počas nejakej silnej letnej búrky. Ale možno, že v takom prípade by ten spoj nebol vypravený... Čo myslíte?
O prípadnom nevykonaní jazdy môže rozhodnúť aj sám šofér alebo iba dispečer či dopravný policajt?
konečne rozumný postup a takto závažná vec sa prediskutuje so všetkými dotknutými stranami, no ešte vačšia škoda je, že to mohlo byt takto hned a dávno to linkovanie mohlo byt schválané
Ale čo, podľa nového CP zachádza linka č. 79 k Štátnym lesom aj cez víkend (konkrétne 3 spoje - ráno, popoludní a podvečer). Žeby to bolo kvôli turistom? ? Či to v tom podniku Štátne lesy pracujú aj cez víkend?
Hm.. a čo potom keď na budúci rok uzavrú Starý most?... vtedy budú musieť tak či tak niečo spraviť.. Vtedy by som im najradšej zrušil všetky linky, ktoré chodia cez Starý most, potom by ešte len uvideli zhoršenie MHD... ?
A to už fakt nebude žiadna ďalšia anketa o názve mosta? Bude mi to chýbať!
K tomu novému linkovaniu - asi bolo treba viac vysvetľovať a diskutovať a nechať pripomienkovať predtým. Takto to vyzerá ako šité horúcou ihlou, hoci návrh sa zrejme nezrodil cez jeden víkend.
ratislavská hromadná doprava nemení od 1. júla svoje linky. Rozhodli o tom dnes poslanci mestského zastupiteľstva.
Návrh mal podľa námestníka primátora Karola Koladu zrýchliť a zefektívniť hromadnú dopravu z Petržalky cez mosty. Proti návrhu sa postavil starosta mestskej časti Petržalka Vladimír Bajan, ktorý kritizoval zrušenie a zredukovanie viacerých petržalských liniek, pretože by podľa neho Petržalčanom skomplikovali prepravu.
Pripomienky vyjadrili aj viacerí poslanci z iných mestských častí. K protestu sa pridalo tiež občianske združenie Lúky. Plánované zmeny v doprave sa týkali aj sprevádzkovania piateho mostu cez Dunaj. Keďže sa návrh neprijal, nebude cez most Apollo premávať MHD, povedal pre TASR Kolada. Presmerovanie niektorej z terajších liniek by totiž podľa neho narušilo celý systém dopravy v meste.
Okrem rušenia liniek malo byť najväčšou zmenou zhustenie intervalov na tri minúty a zvýšenie počtu zástavok na znamenie. Návrh rátal s vytvorením doplnkových a lokálnych liniek, ktoré by tvorili pripojenie k nosným. Rátalo sa s vytvorením prestupných uzlov, so zrušením 8 autobusových liniek z Petržalky a niektorých električiek. Z ušetrených peňazí mal Dopravný podnik riešiť situáciu liniek v Devínskej Novej Vsi.
Obávam sa, že im je jedno, či budú chodiť cez ten most, alebo tak ako doteraz...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
inTony