Len si chcem overit, podla noveho navrhu bude nadalej mozne sa dostat zo zastavky Jungmannova na SAV priamo bez prestupu linkami 83 a 84 (s tym ze 81 bude zrusena) ale rychlejsie v lepsom intervale?
Ad poznamka o ruseni zbytocnych zastavok - aky maju vyznam zastavky Jungmannova/Halova vzdialene od seba par metrov, jedna z nich by mohla byt pokojne zrusena.
A k propagacii rychlejsieho spojenia s viac prestupmi - nebolo by logicke, aby sa s pribudajucimi prestupmi predlzila aj platnost zakladneho listka aspon na 15min co by bola vhodna kompenzacia pre prestupujucich za rovnaku cenu?
Ad poznamka o ruseni zbytocnych zastavok - aky maju vyznam zastavky Jungmannova/Halova vzdialene od seba par metrov, jedna z nich by mohla byt pokojne zrusena.
A k propagacii rychlejsieho spojenia s viac prestupmi - nebolo by logicke, aby sa s pribudajucimi prestupmi predlzila aj platnost zakladneho listka aspon na 15min co by bola vhodna kompenzacia pre prestupujucich za rovnaku cenu?
fobust
Dopravna politika mesta sice hlasa preferovanie MHD, ale vsetky doterajsie kroky idu opacnym smerom - preferovanie individualnej automobilovej dopravy (IAD). Zaiste navrhovane zmeny sposobia vlnu rozhorcenia a isty odliv cestujucich od MHD k IAD, ak si to mozu dovolit. Suhlasim s tym, ze kde je menej penazi, tam je menej muziky. Preto si mesto same sebe vlastne tak trochu odporuje. Na druhej strane musim ako dopravny znalec napisat, ze tie zmeny mali nastat uz davno, v rokuu 2000, ked sa precislovavali linky a zaviedla sa prestupna tariafa, lebo to linkove vedenie je naozaj neefektivne. Skoda iba ze nemame vybudovane adekvatne prestupne terminaly, kde nitko nezmokne, nebude sa tlacit a nemusi behat hore - dolu po schodoch alebo krizom cez cestu.